2022-07-10, 17:11
Medlem
[quote=Lorentsen|80841148]Hvis TH er uskyldig, så forsvinner hele poenget ditt. Da forteller han nok denne pistolhistorien, fordi han mener dette er noe han har opplevd.[/QUOTE
TH er skyldig , så alt han har sagt og ikke sagt, alle spor som er avsatt og ikke avsatt, vil bli en del av bevis- og indisiebyrden mot han. Det er ikke mulig å skjule alle spor, hverken avsatte eller ikke avsatte, og er du i utgangspunktet skyldig, så vil du ikke greie å lyve deg ut av sannheten. TH vil derfor bli avslørt og dømt, sann mine ord🧐
Citera
2022-07-10, 18:06
Medlem
[quote=Troverdig|80842501]
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Hvis TH er uskyldig, så forsvinner hele poenget ditt. Da forteller han nok denne pistolhistorien, fordi han mener dette er noe han har opplevd.[/QUOTE
TH er skyldig , så alt han har sagt og ikke sagt, alle spor som er avsatt og ikke avsatt, vil bli en del av bevis- og indisiebyrden mot han. Det er ikke mulig å skjule alle spor, hverken avsatte eller ikke avsatte, og er du i utgangspunktet skyldig, så vil du ikke greie å lyve deg ut av sannheten. TH vil derfor bli avslørt og dømt, sann mine ord🧐

Mulig. Men hvem er THs høyre hånd i saken? Altså, hvem av våre "kandidater" her på forumet blir medtiltalt? VE, GHH, TEH, MB??
Citera
2022-07-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig

Det er lite som tyder på at TH er skyldig så langt. Av ulike grunner tar jeg alt du skriver med en stor klype salt.
Citera
2022-07-10, 19:15
Avslutad
Dersom det stemmer, at mange spor i S4 peker i retning TH. Da legger jeg to og to sammen, og mistenker at årsaken til at TH fremdeles ikke er tiltalt, er fordi politiet har grunn til å tro at sporene er plantet, for å frame TH.

Ellers ville vel saken forlengst blitt løst?

Jeg får stadig større tro på at saken blir løst. Særlig med tanke på mediasirkuset. Magefølelsen sier meg at politiet ikke ville gått frem på denne måten, hvis de ikke hadde god oversikt.

Det er nok veldig mye vi ikke har fått vite

Har noen smurt tykt på et syltynt grunnlag?

Nei, politiet driver vel ikke med villeding
Senast redigerad av Havhest 2022-07-10 kl. 19:47.
Citera
2022-07-10, 19:16
Medlem
Citat:
Det er lite som tyder på at TH er skyldig så langt. Av ulike grunner tar jeg alt du skriver med en stor klype salt.

Når du er ensporet og velger å se bort i fra alt som kommer frem i saken så vil du jo alltid innta den konklusjonen.
Citera
2022-07-10, 19:26
Medlem
Citat:

Du bør forsøke å foreta følgende restart i din konklusjon. Plasser TH helt isolert i denne saken, og vurder alle de punktene om mulig skyld/uskyld som har kommet frem i politiets informasjon, på Flashback, i bøker, i avisartikler, i avhør, via rykter, TV, krimpodder, sladder etc. etc. Vurder dette opp mot TH sine forklaringer, løgner, motiver, hevntanker, notater, oppførsel, manglende samarbeidsvilje, avhørsnekt etc. etc. Uansett hvordan man vrir og vrenger på dette, så ender det opp med at TH sitter alene igjen på podiet med alle lyskasterene rettet mot seg selv. Det finnes ingen andre reelle aktører der ute med et ønske eller plan om å gjennomføre en slik grusom handling.
Absolutt ingen🧐
Senast redigerad av Troverdig 2022-07-10 kl. 19:34.
Citera
2022-07-10, 19:36
Avslutad
Citat:
Du bør forsøke å foreta følgende restart i din konklusjon. Plasser TH helt isolert i denne saken, og vurder alle de punktene om mulig skyld/uskyld som har kommet frem i politiets informasjon, på Flashback, i bøker, i avisartikler, i avhør, via rykter, TV, krimpodder, sladder etc. etc. Vurder dette opp mot TH sine forklaringer, løgner, motiver, hevntanker, notater, oppførsel, manglende samarbeidsvilje, avhørsnekt etc. etc. Uansett hvordan man vrir og vrenger på dette, så ender det opp med at TH sitter alene igjen på podiet med alle lyskasterene rettet mot seg selv. Det finnes ingen andre reelle aktører der ute med et ønske eller plan om å gjennomføre en slik grusom handling.
Absolutt ingen🧐
Hva er forskjellen på rykter og sladder?

Jeg trodde saksdokumentene var klausulerte...?

Er det bare for å stoppe snavla på Holden?
Senast redigerad av Havhest 2022-07-10 kl. 19:41.
Citera
2022-07-10, 20:39
Medlem
Citat:
Absolutt ingen🧐

Jeg har vurdert alle punktene opp mot hverandre, og kommet frem til at de fleste "indisiene" ville vært der selv om AE hadde blitt truffet av lynet, noe det hadde vært vanskelig å anklage TH for.

Det som vil bety noe i denne saken er beviser som kan knyttes til selve forbrytelsen. Den lynsjemobben du er en del av, vil forhåpentligvis ikke få betydning for saken.
Citera
2022-07-10, 20:55
Medlem
Citat:
Jeg har vurdert alle punktene opp mot hverandre, og kommet frem til at de fleste "indisiene" ville vært der selv om AE hadde blitt truffet av lynet, noe det hadde vært vanskelig å anklage TH for.

Det som vil bety noe i denne saken er beviser som kan knyttes til selve forbrytelsen. Den lynsjemobben du er en del av, vil forhåpentligvis ikke få betydning for saken.

Lynsjemobb😳 Det får bli dine ord, og jeg forstår nå at du har valgt 100% side i denne saken, så da lar vi det være slik.
Citera
2022-07-10, 21:05
Medlem
Citat:
Absolutt ingen🧐
Du må kvalitetssikre informasjonen din, det har ikke du gjort.

Alt som har vært ført for retten er uinteressant som bevis mot TH.
Retten fant ingenting der og da kan ikke du gjøre det heller.

TH har alibi 100% for handlingen, det er ikke han som var på åstedet under handlingen og der allerede ryker dine påstander om at TH utførte drapet på natten.
Det går ikke.

Hva har vi da av opplysninger som knytter han til GM som var i huset under handlingen?

Ingenting!

Du kan ikke påstå at TH har utført et drap han har alibi for!
Du kan heller ikke beskylde han for å ha leid inn en GM du ikke har aning om hvem er!
Citera
2022-07-10, 21:11
Medlem
[quote=Ronsangel|80843176]
Citat:

Mulig. Men hvem er THs høyre hånd i saken? Altså, hvem av våre "kandidater" her på forumet blir medtiltalt? VE, GHH, TEH, MB??

Jeg er usikker på om det er noen spesifikk høyre hånd tilstede, jeg tror TH står bak det meste av dette opplegget alene. Hvis det finnes hjelpere der ute, så er de mer eller mindre manipulert eller lurt med på dette. RU, som allerede er siktet, har nok hatt en rolle i kryptorigget, og når det gjelder alibiene så er dette enten helt bevisst løgn basert på trusler, følelser eller penger, men det kan også være at samtalene er stemmemanipulert for å få mottagerene til å tro at de virkelig snakket med AEH. Vanskelig å si, men noe spesielt må det være som gjør at dette mysteriet ikke lar seg enkelt forklare. Jeg tror politiet vet hva som har skjedd, men de holder kortene tett til brystet inntil den gordiske knuten er løst🧐
Citera
2022-07-10, 21:19
Medlem
Citat:
I januar 2019 sa politiet at målet var å få AE tilbake i live. Da kan de umulig ha hatt noe i nærheten av sikre spor som tydet på drap, selv etter 2 mnd med åstedsundersøkelser.
Jeg tror det var stor forskjell på den konklusjon kriminalteknikere kom frem til, og det politiet sa offisielt.
De biologiske slepespor som ikke bestod av blod, var nok ferdig analysert ganske tidlig i prosessen.
Det er ikke automatikk i at politiet umiddelbart går offentlig ut med det, tenker jeg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in