Citat:
Ursprungligen postat av
2006
Tack för länken och så var det nog. Han passade helt enkelt inte in i Normalen med andra avtrubbade egotrippade karriärister eller small people.
Jag fullföljde mina vetenskapliga studier och kom inte längre än till en Vietnam demonstration där vår kära ledare Olof Palme gick i spetsen och att demonstera var en stolthet och inte som nu en skam, tycker den fina PK Eliten.
Flyttade sedan ut efter att ha gjort mina hundår i Sverige. Spelade fotboll med anfall mot det andra laget istället för mot vilsna politiker och deras mobb! Där lärde jag mej att spela för laget och det fanns alltid en domare som var rättvis. Utvisning och skam eller spela på bollen till lagets bästa, ärliga tider.
Allt hände på direkten i spelets hetta och inte som nu år efter år och fortfarande ingen ansvarig att Sverige kört i diket tills någon blir vansinnig.
Nu debatteras det utan domare mer än egen MSM och ingen har sen något ansvar. Stor risk att en känslig pojk som GM blir skogstokig som vi såg på ön.
Han verkar ha varit en fin kille innan hopplösheten tog över och han blev arg på samhället som Inger tyvärr fick representera. Att inte bara jamsa med i led som de flesta kräver styrka, beslutsamhet och ärlighet utan manipulationer vilket är som bortblåst och nu under hela året.
Droger blir förföriska och tröstande för de som inte är bra på att manipulera med ord men biter dej i svansen till slut som under en dag i Visby. GM var en tystlåten man står det och så brukar det vara. Dagens politiker skulle inte sticka kniven i någon de har den i mun med orden.