2022-07-09, 11:54
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
21.00 på tv4 sändngen börjar väl 20.00 dock
Det går alltså att se den på tv4play eller måste man ha cmore?
Citera
2022-07-09, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory

Ingen aning kollar inte på den skitkanalen känner man 4 rätt dock så är det väl Cmore som gäller om man vill streama
Citera
2022-07-09, 12:25
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Jag ser så mycket fram emot ikväll!

Tror våra damer klara det galant! Vinst med 2-1 Fridolin gör minst ett mål!

Jag med, hejar MAX!!!
Citera
2022-07-09, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Jag med, hejar MAX!!!

Hur tror du det slutar och vem tror du gör mål i Sverige?

Jag tror stenhårt på vinst!

Har laddat upp med nötter, chips å dip och cuba cola hahah
Citera
2022-07-09, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory

Ja du kan se matchen på tv4 Heja Sverige 🇸🇪⚽️
Citera
2022-07-09, 15:50
Medlem
EM-premiär mot Nederländerna blir en blågul folkfest 🇸🇪⚽️

CHESTER. EM-premiär mot Nederländerna blir en blågul folkfest.

Över 2500 svenska supportrar väntas stötta Sverige på plats i Sheffield.

Stödet från fansen betyder jättemycket, säger Hanna Glas.
Det är en fantastisk och magisk känsla, säger Caroline Seger.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/em-2022/fotbolls-em-2022-blagul-folkfest-vantar-i-sheffield/

🇸🇪⚽️🇸🇪⚽️🇸🇪⚽️
Citera
2022-07-09, 16:17
Medlem
Nederländerna - Sverige? Tror oavgjort.
Citera
2022-07-09, 17:50
Medlem
Perfabs avatar
Undrar hur ett em-guld för damerna påverkar herrlandslaget och svensk fotboll ? Media lär ju pressa på för att resurser ska överföras till damfotbollen och sedan blir herrlandslaget ett rent bottenlag. Dom är ju på god väg mot botten redan.
Citera
2022-07-09, 18:04
Medlem
preben1969s avatar
Heja Sverige!!!!
Citera
2022-07-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfab
Undrar hur ett em-guld för damerna påverkar herrlandslaget och svensk fotboll ? Media lär ju pressa på för att resurser ska överföras till damfotbollen och sedan blir herrlandslaget ett rent bottenlag. Dom är ju på god väg mot botten redan.

Bara bra med damernas framgångar, som visar att Sverige är duktiga på fotboll och sätter även press på herrarna, att inte bara vara nöjda med å ta sig till mästerskap..

Damfotbollsspelarna har fattat att ingenting kommer bli bättre om man bara agerar likt den "snälla flickan", utan det handlar om att sätta press, krav och gnälla för att det ska hända saker och ting, tyvärr funkar livet så..

Med ökade prispengar inom damfotbollen från FIFA och UEFA skulle tjejerna också kunna bidra ekonomiskt och inte bara förlita sig på herrlandslagets inkomster..

Det här är ett sundhetstecken, att de vill kunna försörja sig själv och inte glida med på någon räkmacka, rent ekonomiskt..
Citera
2022-07-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Bara bra med damernas framgångar, som visar att Sverige är duktiga på fotboll och sätter även press på herrarna, att inte bara vara nöjda med å ta sig till mästerskap..

Damfotbollsspelarna har fattat att ingenting kommer bli bättre om man bara agerar likt den "snälla flickan", utan det handlar om att sätta press, krav och gnälla för att det ska hända saker och ting, tyvärr funkar livet så..

Med ökade prispengar inom damfotbollen från FIFA och UEFA skulle tjejerna också kunna bidra ekonomiskt och inte bara förlita sig på herrlandslagets inkomster..

Det här är ett sundhetstecken, att de vill kunna försörja sig själv och inte glida med på någon räkmacka, rent ekonomiskt..

Försörja sig själva genom prispengar? Men jösses människa, menar du allvar med det du skriver? Var tror du att förbundens pengar kommer i från? Träd, Prideparader, artiklar om orättvisor, manlig toxiskhet? Jag hoppas för din skull att du trollar för så korkad kan du inte vara.

Och nej, kommersiell verksamhet handlar inte om gnäll. Den handlar om att ha en produkt eller tjänst som marknaden vill köpa.
Citera
2022-07-09, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IamreallyLars
Försörja sig själva genom prispengar? Men jösses människa, menar du allvar med det du skriver? Var tror du att förbundens pengar kommer i från? Träd, Prideparader, artiklar om orättvisor, manlig toxiskhet? Jag hoppas för din skull att du trollar för så korkad kan du inte vara.

Och nej, kommersiell verksamhet handlar inte om gnäll. Den handlar om att ha en produkt eller tjänst som marknaden vill köpa.

Ökade prispengar i VM och EM handlar det om, alltså när det gäller landslagsspel..

Sedan fylla hemmaarenan vid kvalmatcher och landskamper, detta ser jag inte som någon omöjlighet i framtiden, utan något man bör sikta mot..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in