2022-07-09, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVigilanten
Dwt vet ju inte pedofilen när han skickar bilden din dumm a pedofiljävel!
Gäddan skickar ju kuk och andra övergrepåsbilder i tron att det är ett barn. Han kvalar alltså in till att få kastreras med rostig kniv och sedan brännas levande.

Jag förstår att pedofiler inte håller med, så du kommer väl sparka bakut.
Det gäddan gör i är för honom olagligt, tills han får reda på att han blivit lurad.

Hatar dumma jävlar som du. Äckel.
Fram med rostiga kniven och tändvätskan bara, de flesta är ju identifierade? Vad väntar du på? Vill du inte göra något åt problemet, göra skillnad?
Citera
2022-07-09, 09:58
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Herr Snusk känns mer intelligent än vad dom brukar uppfattas som. Känns som en person som jobbar med människor, kanske till och med är lärare? Skitsnack som vanligt dock såklart

Herr Snusk intelligent? Sure, nästan som att påstå att Stefan Löfven är bildskön, enl mig. Vad grundar du ditt antagande på? 😂
Citera
2022-07-09, 10:48
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Om det nu är naturligt varför ska folk hålla på med dessa häxjakter?
För att vi är kultiverade.

Skillnaden mellan de som ska straffas och andra är att de som ska straffas inte klarar av att leva i ett civiliserat samhälle.

De lever för den starkes rätt och sådana personer bör förstås förr eller senare råka ut för någon starkare än dem.

Det är ingen ”häxjakt” i bemärkelsen att de är oskyldiga utan en helt normal jakt på rovdjur som behöver skjutas av.

Klarar inte polis och det offentliga samhället av sin uppgift att hålla oss och våra barn trygga och säkra så går den uppgiften över till oss andra.

De bör inte bara hängas ut utan också få först skamstraff och sedan kastreras och därefter tvingas leva erbarmligt till sin förhoppningsvis ensamma och snara död.
Citera
2022-07-09, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Den senaste gäddan.
Han hade aldrig bestraffats utan dumpen.se.
Ska folk i tråden gråta över hans anhöriga?

På vilket sätt har den senaste gäddan straffats??

Genom pöbelvälde eller hade mannen redan blivit anhållen och dömd för ett faktiskt brott??
Citera
2022-07-09, 11:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag kan lova dig att Dumpen varken är det första eller sista jag tänker på när jag skall sova. När jag vaknar så brukar jag först tänka på frukost, och när jag lägger mig så brukar det bli nördiga videor på YouTube. På dagarna så brukar det bli jobb och familj, även om jag förstår att det förstnämnda kan te sig lite abstrakt för din del.
För någon som inte tänker så mycket på Dumpen så är du väldigt engagerad i denna tråd för du brukar posta minst 20 inlägg per dygn. Vore tacksam om du kan försöka sammanfatta dina åsikter i lite färre inlägg så att tråden blir lättare att läsa. Som tur är så kan jag skumläsa, men vissa personer kan ha svårt för det och för dem så blir tråden svår att överblicka. Avsikten kanske är att vattna ur tråden så färre orkar läsa den och göra det lite lättare att andas för alla pedohebefiler?
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
...Att gå emot naturens lag lönar sig aldrig.
Ja vi har hört detta förut. Är naturtillståndet alltid det bästa tycker du? Att slå en pedofilskalle i småflisor är en naturlig instinkt för många, det är därför t.ex. dessa "barnkära" brottslingar får mysa på egna avdelningar i fängelser och ibland får skyddad identitet när de kommer ut. Klubba pedofil borde legaliseras eftersom det är naturligt om man ska följa samma logik.
Citera
2022-07-09, 11:40
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Kan, för att lugna alla hispiga dumpenföljare säga att det är i princip tvärtom idag. Dels måste arbetsgivaren ta intyg från polisen, dels är förskolorna idag byggda för att försvåra maximalt för övergrepp. Glasrutor i toadörrar, inga väggar kring där blöjor byts och så vidare.

Finns inget hinder för att anställa män dock, tvärtom faktiskt. Många kommuner ger män en högre lön.

Det gläder mig att höra.

Däremot ställer jag mig fortfarande tveksam till om vi ”måste” ha män i barnomsorgen, åtminstone när det gäller de riktiga småttingarna. Som pappa är man ganska överflödig fram till ungarna är 3-4 år (min åsikt) och därmed ser jag inget trängande behov av manliga förskollärare. Om de inte är eunucker förstås, men sånt har de ju förbjudit..
Citera
2022-07-09, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
För någon som inte tänker så mycket på Dumpen så är du väldigt engagerad i denna tråd för du brukar posta minst 20 inlägg per dygn. Vore tacksam om du kan försöka sammanfatta dina åsikter i lite färre inlägg så att tråden blir lättare att läsa. Som tur är så kan jag skumläsa, men vissa personer kan ha svårt för det och för dem så blir tråden svår att överblicka. Avsikten kanske är att vattna ur tråden så färre orkar läsa den och göra det lite lättare att andas för alla pedohebefiler?

Ja vi har hört detta förut. Är naturtillståndet alltid det bästa tycker du? Att slå en pedofilskalle i småflisor är en naturlig instinkt för många, det är därför t.ex. dessa "barnkära" brottslingar får mysa på egna avdelningar i fängelser och ibland får skyddad identitet när de kommer ut. Klubba pedofil borde legaliseras eftersom det är naturligt om man ska följa samma logik.

Fast nu jämförde du ju två helt olika saker? Du jämförde att slå ihjäl någon med att ha samtycke sex med en person.

Jag vet att det kanske svårt för dig att se skillnaden så därför ska jag förklara för dig. När man har en ömsesidig attraktion till någon och delar den sexuella upplevelsen som båda vill då är det ingen som har tagit skada av det. Och det har varit fri vilja att bestämma vad de vill göra.

När du beskriver att du går igång på att slå ihjäl människor, så tar du inte bara livet av den personen utan du ta även den personens fria vilja ifrån den. I med att den personen vill troligtvis inte dö. Medan två personer som har sex, oavsett vad samhället säger om det har inte skett via tvång. Och att folk är så emot något så naturligt som sex , fast är för mord. För att dessförinnan sig på ålderskillnader. Det får mig att fundera på att människan är på väg.
Citera
2022-07-09, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Det är just min poäng. Facebook har regler och de kan stänga av användare precis som Flashback. Patrik och Sara har ingen avstängningsknapp om de går över gränsen.

Sedan tänker jag att det finns en viss ironi i att applådera uthängningar samtidigt som man skriver på ett anonymt forum.
Kanske det är ironiskt. Men det är stor skillnad på att hängas ut med bild och chattar på dumpen än att outas med namn här. Jag tittade bara förbi här inne och läser för att en av de senaste råkar jag veta vem det är. Som tur är så går det inte att per namn koppla ihop barn och barnbarn. Tack och lov, även om namnet kommer ut är de skyddade. Vi som vet håller tyst för resten av familjens skull. Det är inte deras fel för att gubben är ett äckel.

Han har dock endast sig själv att skylla. Bara sig själv och ingen annan. Man drömmer inte om att ha sex med barn. Det är onaturligt. Sjukt. Vidrigt.
Citera
2022-07-09, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vaclav-Korunka
Det väsentliga är inte vad man gör med förövarna, det väsentliga är att man stoppar förövarna. Du anser att det år OK för barn att ha sex med vuxna om de så att säga är med på noterna. Jag anser att det är djupt omoraliskt av den vuxne. En fjortonåring har inget konsekvenstänk, och kan ena dagen tycka det är skithäftigt att ligga med en 35-åring. Dagen därpå är hon helt förstörd av skam och äckel. Sånt ska man inte utnyttja som vuxen, och jag är rädd att många delar min uppfattning. Även om jag som sagt noterar att du har starka åsikter i ämnet.

Du förstår att ditt tonåriga jag var lite mer omoget och korttänkt än ditt nuvarande, eller hur? De här läckra 14-åringarna är inget undantag. Lämna dem ifred. De har hela livet framför sig och passar bäst ihop med fumliga tonårskillar. Inte några gubbj_vlar. Det är så ”naturen” vill ha det, och lagen.

Kanske gällande vissa saker. Fast något simpelt som sex var jag fullt medveten om vem jag skulle ville ha det med. Varför skulle jag ångra att ha sex med någon som är äldre mer än någon i samma ålder?

Du påstår också att en tonårskille aldrig kan såra en tonårstjej och få henne att känna sig totalt värdelös. Dessutom kanske ger dig 20 och sa den också ångra vilka de har legat med oavsett ålder, vad ska man göra åt detta då?

Det verkar som att du bara hitta på ursäkter till att få mig och andra och tro att det är fel för att du personligen stör dig på för höga åldersskillnad här och tycker det är moraliskt fel. Det är en helt annan sak.
Citera
2022-07-09, 12:49
Bannlyst
Citat:
Jag ogillar vuxna män som har sex med barn.

Det är gör jag också, fast jag har inget problem med vuxna som vill ha sex med tonåringar så länge det är frivilligt.
Citera
2022-07-09, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Vilket snömos!

Pedofilen va på väg att träffa någon som är minderårig för att ha sex.

Så att gråta över att han nu kommer att göra det han tänkte göra innan, är otroligt korkat.

Och du ska inte tänka utifrån ditt oskuldstänk, det är inget rättighet att ha sex övht.

Så peddosar som inte kan låta bli att söka barn, kan gott ta och hänga sig, så blir det ett lite trevligare samhälle

Är du medveten om att pedofiler som redan har blivit dömda exempelvis har låg återfallsrisk? Genom att haka upp sig på dem som man har fångat så missar man den stora majoriteten av övergrepp som begås av nya förövare.

Det är ingen som gråter över honom ditt pucko. Skapa ett logiskt argument för Dumpen vetja som inte krockar med dina värderingar.
Citera
2022-07-09, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Precis, det är verkligen ett sluttande plan. Av historien så vet vi att kvinnor som var lite udda är en av de grupper som har råkat illa ut, och nu är det män som fantiserar om sex med barn och ungdomar. Vilken grupp är det som står på tur om Dumpen får hållas?
Precis. Det är ett stort problem i fallet Dumpen, att det handlar om fantasier som "fiskarna" dels förstärker och kanske t om lockar fram! Jag försvarar absolut inte pedofili (måste jag återigen skriva, tröttsamt) men Patrik Sjöberg ska väl för fan inte bestämma vad folk ska ha för fantasier och kräva att de ska outas. När det egentligen är han själv som sexchattar med dem?
Citat:
Ursprungligen postat av Granhammar
Kanske det är ironiskt. Men det är stor skillnad på att hängas ut med bild och chattar på dumpen än att outas med namn här. Jag tittade bara förbi här inne och läser för att en av de senaste råkar jag veta vem det är. Som tur är så går det inte att per namn koppla ihop barn och barnbarn. Tack och lov, även om namnet kommer ut är de skyddade. Vi som vet håller tyst för resten av familjens skull. Det är inte deras fel för att gubben är ett äckel.

Han har dock endast sig själv att skylla. Bara sig själv och ingen annan. Man drömmer inte om att ha sex med barn. Det är onaturligt. Sjukt. Vidrigt.
Bra inlägg! Här har vi nästa problem - anhöriga och Gulit by association. Släkt och barn ska väl inte bli söndermobbade för att deras farbror eller onkel eller pappa råkar vara ett peddo?? Vad gör Patrik och Sara för att skydda dessa? Ingenting! Om en tonårstjej skulle ta livet av sig för att hon blir outad som "peddots dotter" och kanske misstänkliggjord för att själv vara ett offer för honom?

Kanske något för alla klappmongon här inne som vill "döda" och "mörda" att tänka på? De är 'Horder av mordlystna bönder' , som Luther skrev på 1500-talet. Pöbelmentalitet hör inte hemma i en rättsstat anno 2022.
Citat:
Jag ogillar vuxna män som har sex med barn.
Vem gör inte det annat än de själva? Det är problemet här. Bara för att man ogillar något så måste väl inte detta hängas ut och publiceras. Vad händer när det blir fel? Sara och Putte är verkligen inte ofelbara. Det är inte omöjligt att de jävlas med fel person och det kan de bittert få ångra.

Dessutom är det sjukt det de håller på med för sin egen del, de återupplever sina egna trauman gång på gång, sitter och låtsas vara 13-åriga småtjejer som är kåta?? Är det vad vuxna människor ska lägga sin fritid på? Särskilt Sara borde gå i terapi istället för det här. Hon kommer ingenstans i livet genom att viga det åt sina övergrepp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in