Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Precis, det är verkligen ett sluttande plan. Av historien så vet vi att kvinnor som var lite udda är en av de grupper som har råkat illa ut, och nu är det män som fantiserar om sex med barn och ungdomar. Vilken grupp är det som står på tur om Dumpen får hållas?
Precis. Det är ett stort problem i fallet Dumpen, att det handlar om
fantasier som "fiskarna" dels förstärker och kanske t om lockar fram! Jag försvarar absolut inte pedofili (måste jag återigen skriva, tröttsamt) men Patrik Sjöberg ska väl för fan inte bestämma vad folk ska ha för fantasier och kräva att de ska outas. När det egentligen är han själv som sexchattar med dem?
Citat:
Ursprungligen postat av
Granhammar
Kanske det är ironiskt. Men det är stor skillnad på att hängas ut med bild och chattar på dumpen än att outas med namn här. Jag tittade bara förbi här inne och läser för att en av de senaste råkar jag veta vem det är. Som tur är så går det inte att per namn koppla ihop barn och barnbarn. Tack och lov, även om namnet kommer ut är de skyddade. Vi som vet håller tyst för resten av familjens skull. Det är inte deras fel för att gubben är ett äckel.
Han har dock endast sig själv att skylla. Bara sig själv och ingen annan. Man drömmer inte om att ha sex med barn. Det är onaturligt. Sjukt. Vidrigt.
Bra inlägg! Här har vi nästa problem - anhöriga och Gulit by association. Släkt och barn ska väl inte bli söndermobbade för att deras farbror eller onkel eller pappa råkar vara ett peddo?? Vad gör Patrik och Sara för att skydda dessa? Ingenting! Om en tonårstjej skulle ta livet av sig för att hon blir outad som "peddots dotter" och kanske misstänkliggjord för att själv vara ett offer för honom?
Kanske något för alla klappmongon här inne som vill "döda" och "mörda" att tänka på? De är 'Horder av mordlystna bönder' , som Luther skrev på 1500-talet.
Pöbelmentalitet hör inte hemma i en rättsstat anno 2022.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vaclav-Korunka
Jag ogillar vuxna män som har sex med barn.
Vem gör
inte det annat än de själva? Det är problemet här. Bara för att man ogillar något så måste väl inte detta hängas ut och publiceras.
Vad händer när det blir fel? Sara och Putte är verkligen inte ofelbara. Det är inte omöjligt att de jävlas med fel person och det kan de bittert få ångra.
Dessutom är det sjukt det de håller på med för sin egen del, de återupplever sina egna trauman gång på gång, sitter och låtsas vara 13-åriga småtjejer som är kåta?? Är det vad vuxna människor ska lägga sin fritid på? Särskilt Sara borde gå i terapi istället för det här. Hon kommer ingenstans i livet genom att viga det åt sina övergrepp.