2022-07-09, 09:08
Bannlyst
Först på tumbnailen stod det att han bara hamnade i häktet, nu står det GRIPEN AV INSATSSTYRKAN, vilken psykos.
Men dom båda tycker sånt är tufft, Alva går igång på att höra Alex berättelser å hon får bekräftelse på vilken cool kille hon lyckats haffa av alla som hon skickade brev till innan Alex.
Citera
2022-07-09, 10:06
Medlem
LaPrincipessas avatar
Har Alex barn??
Citera
2022-07-09, 10:08
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snotomte
Hon är väl som elefanterna gravida i 3 år, hur har dom råd att vara i turkiet så här länge , tatueringar för 50 lax, vilka mytomaner dom är ljuger om allt, visst hade han tappat passet eller? Hon är ju en liten gangster hora, stackars hans barn, de bäste vore om snuten tog han på riktigt för droger kanske o hamnar i diabakir 15 timmars resa från alanya ,han trodde ju att han kanske va där, idiot åk hem lås in dig och sök hjälp...
Tappat passet historien är nog det han planerat att säga till frivården när han kommer hem.
Dom börjar nog få slut på pengar så då kommer hittepåhistorierna fram med stora rubriker som femtonåringarna går på..😂
Citera
2022-07-09, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Han verkar fett rädd annars.. hade fått skallpang om han visade sig på gatorna
Jupp tror han håller sig borta från Sverige av helt andra anledningar än att de ska försöka bli "friska"
Han försöker inte ett skit! Han knarkar runt där som han känner för det, det har han råd med, tack vare alla följare som han pissar i huvudet! Av prenumerera folk! Undra om man kan ta ut förskott från Youtube? Så som han gör när han släpper musik..
Han nämnde nu igen i denna eller förra videon och skämta till det igen att han va mördare! Hur fan kan man skratta de anhöriga i huvudet på det viset?! Vi vet att han är en mördare, men det är inget fett gangster mord Alex, du är inte cool. Tre pundare totalt väck sitter och leker med ett vapen, och helt habbad skjuter du? Hade jag varit du hade jag aldrig nånsin pratat om det igen!
Nu tackar han SINA följare för 100k prenumeranter på HANS kanal för han hade inte varit ngt utan dem?!
Alva då ? Hon är väl fan den enda som räddar honom från att ligga i rännstenen o pissa ner sig?! Ingen annan bryr sig om mytomanen längre, ingen hade funnits där för honom om inte hon gjort det! Aldrig skriver han ut vad hon gör för honom och hur mkt han älskar henne! Det e bara HANS följare han älskar
På DERAS YouTube kanal !
Citera
2022-07-09, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Ni har kanske rätt. Den här posten verkade inte bli äldre än en minut:
https://www.bildtagg.se/bild/e4lkikmrqmcqwkzfvz2ha1gj
Ah både på Youtube och Instagram har de stängt kommentarer under en längre stund för att rensa
Citera
2022-07-09, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Tappat passet historien är nog det han planerat att säga till frivården när han kommer hem.
Dom börjar nog få slut på pengar så då kommer hittepåhistorierna fram med stora rubriker som femtonåringarna går på..😂
Ja helt otroligt sjukt
Citera
2022-07-09, 10:22
Medlem
HAHA, skulle varit otroligt komiskt om det kom ut en video nu med rubriken "Har ett pris på mitt huvud i Sverige" efter de senaste spekulationerna och med tanke på ribbad har ju satts lite skevt nu genom den senaste videon.

Men varför skulle han dra sig för att åka till Sverige? Tror ingen ser honom som ett hot direkt?

Sedan har dom det väl bra i turkiet, inkomsten kommer ju oavsett, Alva kan gå täckt utan att känna sig obekväm osv osv osv
Citera
2022-07-09, 11:54
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Tror de flesta (iallafall med missbruksproblematik, ett kriminellt förflutet samt psykisk ohälsa) vill se Alex "kamp" för att bli nykter, laglydig och frisk - Precis som mig.

Men just nu äcklar han fan mig- följt honom sedan han släppte låtar från Kumla och dessutom är bekant med honom (Läs; Bekant, vi båda arbetar i musikbranschen och har träffats ett par gånger).

Men jag blir fan lack: Att ta återfall är fan helt okay, men att överhuvudtaget inte ta ansvar ALLS för sin beroendesjukdom och börja hora ut sig för cash genom att lura tonåringar och unga med missbruksproblematik för att finansiera hans "Rehab-Semester" med tomtemor börjar fan göra mig lack.

Jag börjar bli lack för JAG har betalat en del av hans lön under alla dessa år, samtidigt som jag betalat för hans fängelsestraff och återanpassning till samhället via skatt och han... Är en riktig fitta mot tonåringar som faktiskt köper hans uppenbara lögner.

Och föresten, vad hände med Alvas missfall? Som UPPENBARLIGEN också var en fet lögn.. Men låt oss säga att de var sant: Var de viktigare med en 2h tatueringsvideo för att sedan ha en anledning till att ta "Återfall nummer två?" Tänk lite på din fucking sambo, din jävla lallare. Nu vet jag ju att detta också är en lögn för visningar men ändå.

Du har fan barn hemma i Sverige som är nog gamla för att stava ditt efternamn och hitta dig på YouTube och du beter dig så här?

Fucking horunge alltså. Allt du bryr dig om är dina klick och din hype.

Inte konstigt att Alva fick missfall, hon har ju gått runt och burit på barnet i över två års tid sen ni träffades och magen har bara blivit större och större. Hon borde kanske ploppat ut de efter 9 månader som tänkt.

Nä, nu är jag larvig och hatar bara... Men är grymt besviken på dig. Usch. Verkligen, Usch.

Varför rakade du röven på kåken föresten? Var de Hailu som gjorde det så ni kunde Japp the Muslim way efteråt?

Förstår. Starkt av dig att vända.
Ja, de hade kunnat göra som en chill reseblogg nu, åka runt och filma platser samt hittat någon lokal talang att intervjua, samt visa upp musik. Men precis, det går ju inte om det skall drogas istället.
Citera
2022-07-09, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Har Alex barn??

Japp, Alex har två barn.
Citera
2022-07-09, 12:52
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Japp, Alex har två barn.

Umgås han med dem? Aldrig hört honom nämna dem alls…
Citera
2022-07-09, 12:57
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Umgås han med dem? Aldrig hört honom nämna dem alls…

Ja, efter han hållit sig ren och städad så började de ses, han har snackat om det men nu tycker jag vi lämnar ungarna utanför av respekt för dem.
Citera
2022-07-09, 13:04
Medlem
Fel, han har faktiskt tre barn.

Du glömde Alva.

Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Japp, Alex har två barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto