2022-07-08, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
HAHA! Se på fan: https://motherless.com/4EF1D29

Okej, jevlar vad mycket det fanns här: https://mrdeepfakes.com/search/greta-thunberg

Najs! Man tackar!
2022-07-08, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Tja, Greta™ hade ju anpassad skolgång, så hon var befriad från närvaro i skolan på fredagarna i vilket fall som helst. Att regimtrogna media låtsades att hon "strejkade", utan att ställa en enda kritisk fråga, visar bara att Greta™ är en del av etablissemangets narrativ. Lite som första maj när Såssarna demonstrerar mot det samhälle som de själva har skapat...
Min kommentar var över "sommarlovsskylt" om du missade det.
2022-07-08, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Min kommentar var över "sommarlovsskylt" om du missade det.
My bad. Själv tänker jag sommarlovsklimatskolstrejka på nätterna. Jag lovar dyrt och heligt att inte köra bil när jag sover. Och de varor jag köper kommer att vara närsålda. Om jag inte måste köra till en butik som ligger längre bort, eftersom det bara är där mina favoritvaror finns. Dessutom så kommer jag att svälta ihjäl om jag inte får äta mat från andra sidan jordklotet. Och om du säger emot mig så kommer jag att hålla andan tills jag blir blå.

Aj äm jast ö tjajld, aj tjodd bi in skol. (Änd strajk fråm skol.)
2022-07-09, 00:03
Medlem
Jag beundrar Greta Thunberg, denna modiga tjej, som vill att människor ska öppna sina ögon för miljön och klimathotet!
2022-07-09, 00:15
Medlem
WTF865s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Nu är hon ute i spenaten igen med sin ihopfällbara sommarlovsskylt.

https://pbs.twimg.com/media/FXImZtdXoAA3QMc?format=jpg&name=small

Hon börjar bli riktigt sexig.
2022-07-09, 10:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Jag beundrar Greta Thunberg, denna modiga tjej, som vill att människor ska öppna sina ögon för miljön och klimathotet!
Vad är det som är så modigt?
2022-07-09, 11:47
Medlem
Giant Squids avatar
25-29 juli så kommer FFF ha ett stormöte i Turin, Italien. Medlemmar ifrån hela världen väntas dyka upp, så även Greta.

https://www-nanopress-it.translate.goog/articolo/fridays-for-future-a-torino-ospite-greta-thunberg/375953/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=sv&_x_tr_pto=w app
2022-07-09, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vad är det som är så modigt?
Hon vågar säga vad hon tycker inför miljoner människor, inkl stora makthavare och klimatförnekare! Dom flesta skulle hålla käften för att inte stöta sig med hatare....men hon vågar!
2022-07-09, 16:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Hon vågar säga vad hon tycker inför miljoner människor, inkl stora makthavare och klimatförnekare! Dom flesta skulle hålla käften för att inte stöta sig med hatare....men hon vågar!
Supermodigt att säga att man ska tänka lite på planeten. En så radikal åsikt.
2022-07-09, 17:32
Medlem
Citat:
Supermodigt att säga att man ska tänka lite på planeten. En så radikal åsikt.
Hon har sagt det "över hela världen", inte bara inför en liten krets....det är modigt - om inte annat att det förargar en massa argsinta, hatiska klimatförnekare!
2022-07-09, 17:33
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Hon har sagt det "över hela världen", inte bara inför en liten krets....det är modigt - om inte annat att det förargar en massa argsinta, hatiska klimatförnekare!
Nej, det är inte modigt att säga saker som faller inom åsiktskorridoren. Det hade varit modigt om hon hade stått upp för något som inte är lika rumsrent.

Att vara för miljövänlighet är ungefär lika kontroversiellt och modigt som att vara emot rasism.
2022-07-09, 17:43
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Nej, det är inte modigt att säga saker som faller inom åsiktskorridoren. Det hade varit modigt om hon hade stått upp för något som inte är lika rumsrent.

Att vara för miljövänlighet är ungefär lika kontroversiellt och modigt som att vara emot rasism.

Ivrigt påhejad av pappan med dollargrinet. Greta lär ha dragit in åtskilliga miljoner åt familjen redan på att sparka in öppna dörrar.

Och om hon senare väljer att föreläsa i USA brakar det loss ordentligt. Hon kan lätt debitera minst en miljon dollar per föreläsning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in