2022-07-08, 18:31
Medlem
Och Issy fick ingen 18-årspresent av Jewels för Jewels "kör all in med Jehovas vittnen".
Citera
2022-07-08, 19:52
Medlem
Hayworthians avatar
Nu har Jewels köpt en luftrenare. "på fyyyndhörnan" poängterades det. Varifrån kom dessa pengar?

VAD har hon för fel som måste ha ac och luftrenare och mår såååå dåligt hela tiden?

https://www.youtube.com/watch?v=kLX5doWkj54
Citera
2022-07-08, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Nu har Jewels köpt en luftrenare. "på fyyyndhörnan" poängterades det. Varifrån kom dessa pengar?

VAD har hon för fel som måste ha ac och luftrenare och mår såååå dåligt hela tiden?

Korkat rent ut sagt. Dels för att nyttan är ganska liten, då luftrenare tar bort partiklar och inte dofter, vilket är hennes problem vad jag har fattat det som.

Dels hade hon ju redan två. Dyrt nöje det där.
Citera
2022-07-08, 20:47
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

MCS, Multiple Chemical Sensitivity eller kemisk intolerans vilket innebär att hon blir sjuk av kemikalier som exempelvis parfymer.
Citera
2022-07-08, 20:56
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
MCS, Multiple Chemical Sensitivity eller kemisk intolerans vilket innebär att hon blir sjuk av kemikalier som exempelvis parfymer.

Så hon är "sjuk" alltså? För hon färgar ju håret, sminkar sig och sånt själv, alltså kan hon inte vara allt för intolerant.
Citera
2022-07-08, 21:14
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Så hon är "sjuk" alltså? För hon färgar ju håret, sminkar sig och sånt själv, alltså kan hon inte vara allt för intolerant.

Hon är jättesjuk. Lider av sk social fobi också.
Hon anv färg och smink som hon tål.
Jadu.. Vet som sagt inte? Må så bra verkar hon inte göra.
Citera
2022-07-08, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Hon är jättesjuk. Lider av sk social fobi också.
Hon anv färg och smink som hon tål.
Jadu.. Vet som sagt inte? Må så bra verkar hon inte göra.

Äsch, hon väljer väl själv vad som passar att vara intolerant emot och inte.
Mycket till social fobi att sitta i en live tex, men det går väl an när man får mycket uppmärksamhet där igenom.

Vad lever människan på förresten? Har försäkringskassan godkänt någon av hennes hittepå diagnoser eller är hon bara arbetslös?
Citera
2022-07-08, 21:28
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Äsch, hon väljer väl själv vad som passar att vara intolerant emot och inte.
Mycket till social fobi att sitta i en live tex, men det går väl an när man får mycket uppmärksamhet där igenom.

Vad lever människan på förresten? Har försäkringskassan godkänt någon av hennes hittepå diagnoser eller är hon bara arbetslös?

Tror hon får pengar från försäkringskassan, arbetssökande är hon inte och har inte varit sålänge hon haft kanalen vad jag vet.
Citera
2022-07-08, 21:40
Bannlyst
Det som stör mig mest, förutom att mamman pushade på dotterns illusioner om att hon var en kille trots att vilken normal människa som helst kunde se bara var ett symptom av psykisk ohälsa, är att vi betalat hennes totalrenovering av hennes fd heläckliga tänder som förmodligen var ett resultat av ätstörningar och psykiska sjukdomar.
Medans vanliga Svenssons nästan måste ta ett lån för att laga ett par tänder, så glider staten in och bjuder på fina tänder. Det hade varit billigare för Sverige att dra ut hennes tänder.

Det är sånt våra skattepengar går till. Tänder till galningar och räkmackor åt blattar.
Citera
2022-07-08, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Det som stör mig mest, förutom att mamman pushade på dotterns illusioner om att hon var en kille trots att vilken normal människa som helst kunde se bara var ett symptom av psykisk ohälsa.

HAHAHA, så att Oliver var delvis mammans påhitt? Fan vad sjukt.
Citera
2022-07-08, 21:48
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Det som stör mig mest, förutom att mamman pushade på dotterns illusioner om att hon var en kille trots att vilken normal människa som helst kunde se bara var ett symptom av psykisk ohälsa, är att vi betalat hennes totalrenovering av hennes fd heläckliga tänder som förmodligen var ett resultat av ätstörningar och psykiska sjukdomar.
Medans vanliga Svenssons nästan måste ta ett lån för att laga ett par tänder, så glider staten in och bjuder på fina tänder. Det hade varit billigare för Sverige att dra ut hennes tänder.

Det är sånt våra skattepengar går till. Tänder till galningar och räkmackor åt blattar.

Det jag stör mig på är det här tiggandet. Åh, jag behöver en diskmaskin, luftrenare, ny telefon, matpengar, fillers medmera..
Och dom får allt dom vill ha. Det blir aldrig bra, det dyker hela tiden upp nya saker hon behöver.
Tyck synd om mig 😪 jag kan inte diska, jag kan inte andas. Dubbla hyror och voj voj..
Citera
2022-07-08, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
HAHAHA, så att Oliver var delvis mammans påhitt? Fan vad sjukt.

För en utomstående så verkade det iaf som det mest var morsan som drev på det där, och man kan bara ana att det projektet handlade om mer visningar och uppmärksamhet.
Issy blev ju normal igen när hon inte fick bo hos psykopaten. Så issy var en Oliver väldigt kort tid, tur att hon inte hann med några operationer eller hormoner.

Dom få skribenterna som var flitiga med att skriva om transor och skit i den här tråden under den perioden har inte setts till sen hon blev en hon igen.
Jobbigt för dom psykiskt svaga att inse att transgrejen är en modern skapelse som grundar sig i diverse psykiatriska diagnoser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in