Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-08, 19:38
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Mamma Elisabeth Karl*son
Hon är ju också sympatisör med sonen.
Brukar gå in samma demonstrationer och de bor ihop
Borde mycket väl veta hur sonen mådde och vad som var på gång.

det vet vi inte. elisab*eth och h*eine är enligt uppgift aktiva i ett annat parti numera. om teodor sympatiserar med detta lokalpolitiska partiet vet vi inte.
Citera
2022-07-08, 19:40
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Så om man förordar en västerländsk demokrati, så lider man av frimurarpsykos. Det har jag
inte tänkt på.
Med detta sagt så vill jag förstås ansluta mig till uppfattningen att dådet väsentligen orsakats
av psykisk sjukdom.
Även vanföreställningar och osammanhängande utfall orsakas säkert av vissa
psykiska störningar. Eller vad tror Torstenfernando?

Att det var en psyksjuk nasseincel och en produkt utav en havererad psykvård (vilket idiotjäveln själv lyckats inse utan att fatta att inget blir bättre utan allt blir bara värre och ni får vatten på kvarn av att han sedan går och mördar en psykiatrisamordnare mitt i Almedalsvimlet) och att ni (vare sig ni kallar er själva vänster eller borgare) behövde den här idiotjäveln nu som en skjuts i valrörelsen. Det är vad jag anser.
Senast redigerad av torstenferdinand 2022-07-08 kl. 20:03.
Citera
2022-07-08, 20:06
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Ja du ser ett politiskt motiv. Det ingår i nazzarnas ideologi att skylla sitt eget misslyckade liv på andra.

"nazzarna"? Är du 12 år? Vet du vad nazism är eller har du hört det i farten och skriker dig hes?
De kanske inte ska skära ner så extremt mycket på psykvården som sossarna gjort. Då hade det aldrig hänt.

Sätt i kontext hur många psyksjuka med osunda tankar som vandrar därute och som inte får hjälp för köerna är milslånga.
Citera
2022-07-08, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Man får samma vibbar när man läser om Anna Lindhs mördare

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/anna-lindhs-mordare-talar-ut

Dålig jämförelse.

Anna Lindhs baneman agerade efter tillfället gör tjuven .. medan attentatet i Visby inkluderade rekonstruktionsdagar och minutiöst planering innan den här häxan slogs ut.

Be en bön för Theodor Engström nu.
Senast redigerad av nepodsladen 2022-07-08 kl. 20:12.
Citera
2022-07-08, 20:08
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Där har du det politiska motivet med egna ord.

Nej. Orsak och verkan. Med er vänsterretorik är alla som inte tycker som er "nazister" och skyldiga till allt ont i världen.

Personen i fråga var inte involverad i NMR. Skulle han varit involverad i Disney om han köpt en merch där?

Sossarna skär ner i psykvården varje år. Jag vet det eftersom en närstående arbetar som psykolog och innan det jobbat på intag. Det är en bomb som briserar när sjuka inte får hjälp.
Citera
2022-07-08, 20:11
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Att det var en psyksjuk nasseincel och en produkt utav en havererad psykvård (vilket idiotjäveln själv lyckats inse utan att fatta att inget blir bättre utan allt blir bara värre och ni får vatten på kvarn av att han sedan går och mördar en psykiatrisamordnare mitt i Almedalsvimlet) och att ni (vare sig ni kallar er själva vänster eller borgare) behövde den här idiotjäveln nu som en skjuts i valrörelsen. Det är vad jag anser.

"psyksjuk nasseincel". Sett ordet "incel" användas brett de senaste. Klapp på axeln för ni lärt er ett nytt ord.

Håller dock med om det mesta men NMR-kopplingen är pinsam och löjlig och sossehororna försöker som vanligt, på sitt korrupta vis, påverka valrörelsen genom en människas tragiska öde.

Hon dog för vården är nedskuren i bitar. Så enkelt är det.
Citera
2022-07-08, 20:19
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Bra försvarare han har fått. 😐

Anar ironi och måste därför fråga på vilket sätt du anser att advokaten skulle vara dålig?
Citera
2022-07-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Det är PK-vänsterliberalernas smygrasism. De har en massa floskler om allas lika värde och mångkultur men i praktiken skiter de i hur många asylmigranter som blir skjutna. Men blir upprörda när någon svensk ur deras egen socialklass blir mördad.
Det är just detta jag tror och befarar. Det har ju tydligt framkommit. Man kan vara kritisk till för stor
invandring och en kultur och religion som kommit hit och tillhör medeltiden.
Men hyckleriet och beteendet från den politiska och mediala överklassen visar på en
skrämmande arrogans.
Citera
2022-07-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Ingen ska mördas. Men gängmedlemmar är ju själva involverade i våld och brott, så att säga ”med i spelet”. Här är en oskyldig kvinna som mördas mitt i ett demokratievenemang. Tycker att det har ett annat nyhetsvärde (inte samma som människovärde).
Jaha, det är nyhetsvärdet som gäller. Ska vi alla ha sensationsaspekten som ledstjärna?
Det är nog så att nu ska detta utnyttjas för politiska ändamål.
Se bara på miljöpartiets löjeväckande (som alltid) piruetter.
Citera
2022-07-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Mamma Elisabeth Karl*son
Hon är ju också sympatisör med sonen.
Brukar gå in samma demonstrationer och de bor ihop
Borde mycket väl veta hur sonen mådde och vad som var på gång.
Theodor bodde ensam i ett tält i en vecka utanför Visby inför det här mordet där han hållit koll på BO hela tiden via internet och sysslat med rekognosering och liknande. Känns inte helt normalt om man säger så.

Man kan ju undra om nazimamman Elisabeth packade ryggsäcken åt "lille Theodor" innan han åkte hemifrån och påminde honom om att inte glömma sovsäcken och morakniven innan hon önskade honom lycka till på sin utflykt. Hon måste väl ha varit insatt i vad han höll på med eftersom de bodde tillsammans eller vart trodde hon att han skulle åka nånstans? Som en Trumpanhängare som stöttade stormningen av kapitolium i USA så kan de faktiskt ha planerat det här tillsammans till och med. Frågan är om man inte borde anhålla henne och Heine som verkar vara lika störda båda två och en fara för samhället. De ser ut som riktiga white trash-människor.
Senast redigerad av tylenol 2022-07-08 kl. 20:32.
Citera
2022-07-08, 20:37
Medlem
retardators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepodsladen

Be en bön för Theodor Engström nu.

Varför då?
Citera
2022-07-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Tv4 sänder live från brottsplatsen.
GM en man 30-40, svartklädd med skägg, krogbesökare sprang ifatt mannen och tacklade ner honom och höll fast honom tills polisen kom..vilket tydligen tog ett tag.

Om polisen och sjukvården hade varit långsamma och tröga med att komma till hennes undsättning .. undrar man om det kan ha varit de som gjorde att hon inte överlevde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in