2022-07-08, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Tror han kmr hålla sig åtminstone till Sverige denna gången. Alkohol kommer han fortfarande behöva dricka men den känns som han kan kontrollera bättre än va alva kan ändå trots att han brukat mkt tyngre grejer än henne. För man märkte i senaste videon att hans reaktioner på att hon skulle spola ner kokset, att det inte va fake, man såg hur humöret dippade direkt. Om min teori stämmer så kmr de vara inaktiva på youtube några dagar nu
Ja klart de kommer att vara inaktiva. Han kommer va tvungen att gå in i en lång rush nu stackaren, när han känner att han får följare emot sig. Det måste vi förstå. Det rättfärdigar hans återfall till 100% Precis som när stackaren va tvingad att utstå sådan enorm gadd smärta! Då förväntade han också sig att vi skulle förstå, den lilla mesen!
Haha det är ett skämt detta han är så långt långt ifrån att bli ren, han är bara i början av sin missbruks resa! Det kan vem som helst se som har minsta lilla erfarenhet
Citera
2022-07-08, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillingSpre
samma känsla han har nu när han drog denna rövar hitsorian har han haft i flertalet av sina "fängelse stories". Hur mycket har han ljugit om?
Förklaringen angånde mobilen han la ut på IG är ju alvas vita iphone? Enligt han är de hans skräp telefon utan simkort haha
Den telefonen hon sitter med i handen menar du
Medans han rantar på
Citera
2022-07-08, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Jag tror faktiskt inte att de hade släppt sådant content om det inte vore för att Alex pundat bort sina hjärnceller. Omdömet verkar vara som bortblåst.
Tror han ljuger även för Alfva.
Och hon genomskådar honom men törs inget säga, det lilla kjoltyget.
+1
Ingen bryr sig om när de lagar Mac n Cheese eller handlar Red Bull,
utan mytoman historierna är dem skit tråkiga
Citera
2022-07-08, 12:43
Medlem
Alex o Alva kan så mycket bättre än det hära, hoppas de särrper till sig o slutar vilseleda :3; inte lätt o komma på content i ett annat land annat språk när man även försöker chilla från ett återfall o hitta tillbaka till sig själva. Jag tycker de gör ett bra jobb trotsallt jag är där o kikar klart hela videos osv.
Citera
2022-07-08, 13:12
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Den telefonen hon sitter med i handen menar du
Medans han rantar på
Exakt, man ser den vita iphone tidigt i videon och det är Alvas lur som hon sitter och surfar med.
Citera
2022-07-08, 13:33
Medlem
Precis som jag misstänkt är de inne och rensar flitigt i kommentarsfälten på Instagram och YouTube.

Postade mina teorier från mitt riktiga instagram-konto (bara mer kortfattat) och inom loppet av någon timme var kommentaren bortplockad. Precis som övriga kommentarer som dök upp under natten när de sov.

Han lurar säkert ett fåtal genom att visa upp Alvas telefon men resten verkar han ha väldigt svårt att förklara.

Skärpning, Alex. Ta ner videon, be om ursäkt till dina fans och jobba tillbaka de där förtroendet du tjatar så mycket över att du hoppas finns kvar.

Avföljt och avprenumererat. Vill de ha tillbaka min support ska de vara ärliga och be om ursäkt samt erkänna att detta var ett väldigt dåligt försökt till uppmärksamhet.

Skäms på er. De här fungerar aldrig långsiktigt, tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Självklart är detta ett påhitt - Vilket dom skiter fullsltändigt i. Dom drar in stora summor pengar och just därför gör de så här. Tatueringsvideon gav tyvärr inte den respons de förväntade sig och därför började de hitta på både det ena och de andra. Såg hur återfall de.1 trendade hårt och därför slängde de upp en del.2 som också trendade stenhårt.

Bara kolla hur denna tråd dog ut för att sedan få jättemycket poster efter återfall del.2 videon, när de väl lugnade ner sig igen och de insåg att hypen inte höll i sig lika länge som gången innan så gjorde de ett desperat & drastiskt försök till att hitta på något som genererar pengar igen.

Precis som Paradise Hotel, Ex on the beach eller vilket skitprogram som helst så gör de vad som helst för content. Från början kändes kanalen genuin, men tyvärr har de blivit allt mer click-bait allt eftersom deras visningar, följare, prenumeranter och intäkter ökat - Vilket självklart är förståeligt. Det är deras jobb och precis som rappare hittar på allt möjligt, gör även dessa det - Precis som de flesta Youtubers. De försökte sig liksom på att göra Pranks i Täby Centrum och låtsasringa till heta linjen (varav de enda var en sponsrad video)

Jag kommer dock fortsätta titta och stötta Alex, då jag är bekant med honom personligen och förstår att detta är deras jobb, och precis som Nyheter24 eller en dålig författare både hittar på och gör videos om sånt som är populärt just nu. Precis som Alex musik så är allt kryddat. Dom hade dock kunnat sköta de liiiiite snyggare och kanske kollat igenom klippningen själva innan de laddade upp videon för de är så uppenbart påhitt att.. Ja.. Äh.. Det var trots att underhållande att se båda två mytta i en timme och tro att någon människa med ett par hjärnceller skulle köpa det. Försäger sig tidigt i videon, är inte bara telefon-grejen.

Förvånar mig inte om de antingen kommer upp någon typ av "förklarings-video" när de inser att alla genomskådar grejen eller så åker den ner när den slutat generara en massor av uppmärksamhet.

Hur som helst kommer folk fortsätta titta - De bryr sig inte om att folk hatar på flashback, snarare tvärtom: de älskar det för vi betalar deras lön Och YouTube och instagramkommentarerna han de själv plocka bort så de inte blir lika mycket rabalder där, gissar på att de inte alls kommer synas särskilt många kommentarer där som "G-Checkar" Alex.

Den här gången gjorde ni bort er, bättre kan ni.

Heja Alex!
Citera
2022-07-08, 13:51
Medlem
Citat:
Exakt, man ser den vita iphone tidigt i videon och det är Alvas lur som hon sitter och surfar med.
Ja den som varken hade internet eller simkort
Citera
2022-07-08, 13:53
Medlem
Citat:
Precis som jag misstänkt är de inne och rensar flitigt i kommentarsfälten på Instagram och YouTube.

Postade mina teorier från mitt riktiga instagram-konto (bara mer kortfattat) och inom loppet av någon timme var kommentaren bortplockad. Precis som övriga kommentarer som dök upp under natten när de sov.

Han lurar säkert ett fåtal genom att visa upp Alvas telefon men resten verkar han ha väldigt svårt att förklara.

Skärpning, Alex. Ta ner videon, be om ursäkt till dina fans och jobba tillbaka de där förtroendet du tjatar så mycket över att du hoppas finns kvar.

Avföljt och avprenumererat. Vill de ha tillbaka min support ska de vara ärliga och be om ursäkt samt erkänna att detta var ett väldigt dåligt försökt till uppmärksamhet.

Skäms på er. De här fungerar aldrig långsiktigt, tyvärr.
Ja hade de stått upp för sin historia och video hade de aldrig behövt rensa så flitigt som de gör! Det är mycket märkbart hur de rensar! En med ett så stort ego som Alex skäms aldrig, de tror alltid de står över alla andra, grandios! Men hur fan tänker Alva?! Har hon verkligen gett upp sig själv helt?! Kom igen tjejen !
Citera
2022-07-08, 14:26
Medlem
BaraBiffens avatar
De ska alltså satsa på att göra coola saker likt Jackass på 00-talet? Typ raka rövhåret? Snälla hur despersta ärdem efter visningar? De har inget content längre, de vill bara festa men behöver producera videos för att få pengar. Lägenheten i Sverige är uppsagd så nu lever de vecka till vecka på olika boenden i Turkiet. Alex som var besatt av youtube statistiken får ångest och panik över hur visnibgarn aasjunker. Denna shitshow är bara tragiskt att följa. De kan inte hantera framgången och de kommande 2 åren kommer de försöka komma tillbaka men misslyckas. Slutar med luspank, hemlöshet, behandlingshem och skillsmässa inom något år.

Se på Abbeblattelito.
Citera
2022-07-08, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
De ska alltså satsa på att göra coola saker likt Jackass på 00-talet? Typ raka rövhåret? Snälla hur despersta ärdem efter visningar? De har inget content längre, de vill bara festa men behöver producera videos för att få pengar. Lägenheten i Sverige är uppsagd så nu lever de vecka till vecka på olika boenden i Turkiet. Alex som var besatt av youtube statistiken får ångest och panik över hur visnibgarn aasjunker. Denna shitshow är bara tragiskt att följa. De kan inte hantera framgången och de kommande 2 åren kommer de försöka komma tillbaka men misslyckas. Slutar med luspank, hemlöshet, behandlingshem och skillsmässa inom något år.

Se på Abbeblattelito.
Har dem sagt lägenheten är uppsagd? Såg ens Alex den överhuvudtaget?
Suck.. ..Alva
Citera
2022-07-08, 14:52
Medlem
Lavas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ja hade de stått upp för sin historia och video hade de aldrig behövt rensa så flitigt som de gör!

Citat:

Ni har kanske rätt. Den här posten verkade inte bli äldre än en minut:
https://www.bildtagg.se/bild/e4lkikmrqmcqwkzfvz2ha1gj
Senast redigerad av Lava 2022-07-08 kl. 15:09.
Citera
2022-07-08, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen

Se på Abbeblattelito.

Ah, nej raka röven är inget stunt utan som praktiserande muslim anses man inte tillräckligt ren om man inte tvättar rövhålet med vatten för att bli helt ren nr 2 och då är allt hår däromkring en försvårande omständighet.

Är också nyfiken på var smärtgränsen går för visningar per video, tatuerings videon fick ju "bara" 70k så antar att det ligger under 100k visningar.
Blir intressant att se var den senaste videon hamnar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in