Precis som jag misstänkt är de inne och rensar flitigt i kommentarsfälten på Instagram och YouTube.
Postade mina teorier från mitt riktiga instagram-konto (bara mer kortfattat) och inom loppet av någon timme var kommentaren bortplockad. Precis som övriga kommentarer som dök upp under natten när de sov.
Han lurar säkert ett fåtal genom att visa upp Alvas telefon men resten verkar han ha väldigt svårt att förklara.
Skärpning, Alex. Ta ner videon, be om ursäkt till dina fans och jobba tillbaka de där förtroendet du tjatar så mycket över att du hoppas finns kvar.
Avföljt och avprenumererat. Vill de ha tillbaka min support ska de vara ärliga och be om ursäkt samt erkänna att detta var ett väldigt dåligt försökt till uppmärksamhet.
Skäms på er. De här fungerar aldrig långsiktigt, tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nemmirc
Självklart är detta ett påhitt - Vilket dom skiter fullsltändigt i. Dom drar in stora summor pengar och just därför gör de så här. Tatueringsvideon gav tyvärr inte den respons de förväntade sig och därför började de hitta på både det ena och de andra. Såg hur återfall de.1 trendade hårt och därför slängde de upp en del.2 som också trendade stenhårt.
Bara kolla hur denna tråd dog ut för att sedan få jättemycket poster efter återfall del.2 videon, när de väl lugnade ner sig igen och de insåg att hypen inte höll i sig lika länge som gången innan så gjorde de ett desperat & drastiskt försök till att hitta på något som genererar pengar igen.
Precis som Paradise Hotel, Ex on the beach eller vilket skitprogram som helst så gör de vad som helst för content. Från början kändes kanalen genuin, men tyvärr har de blivit allt mer click-bait allt eftersom deras visningar, följare, prenumeranter och intäkter ökat - Vilket självklart är förståeligt. Det är deras jobb och precis som rappare hittar på allt möjligt, gör även dessa det - Precis som de flesta Youtubers. De försökte sig liksom på att göra Pranks i Täby Centrum och låtsasringa till heta linjen (varav de enda var en sponsrad video)
Jag kommer dock fortsätta titta och stötta Alex, då jag är bekant med honom personligen och förstår att detta är deras jobb, och precis som Nyheter24 eller en dålig författare både hittar på och gör videos om sånt som är populärt just nu. Precis som Alex musik så är allt kryddat. Dom hade dock kunnat sköta de liiiiite snyggare och kanske kollat igenom klippningen själva innan de laddade upp videon för de är så uppenbart påhitt att.. Ja.. Äh.. Det var trots att underhållande att se båda två mytta i en timme och tro att någon människa med ett par hjärnceller skulle köpa det. Försäger sig tidigt i videon, är inte bara telefon-grejen.
Förvånar mig inte om de antingen kommer upp någon typ av "förklarings-video" när de inser att alla genomskådar grejen eller så åker den ner när den slutat generara en massor av uppmärksamhet.
Hur som helst kommer folk fortsätta titta - De bryr sig inte om att folk hatar på flashback, snarare tvärtom: de älskar det för vi betalar deras lön

Och YouTube och instagramkommentarerna han de själv plocka bort så de inte blir lika mycket rabalder där, gissar på att de inte alls kommer synas särskilt många kommentarer där som "G-Checkar" Alex.
Den här gången gjorde ni bort er, bättre kan ni.
Heja Alex!