2022-07-08, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Självklart är detta ett påhitt - Vilket dom skiter fullsltändigt i. Dom drar in stora summor pengar och just därför gör de så här. Tatueringsvideon gav tyvärr inte den respons de förväntade sig och därför började de hitta på både det ena och de andra. Såg hur återfall de.1 trendade hårt och därför slängde de upp en del.2 som också trendade stenhårt.

Bara kolla hur denna tråd dog ut för att sedan få jättemycket poster efter återfall del.2 videon, när de väl lugnade ner sig igen och de insåg att hypen inte höll i sig lika länge som gången innan så gjorde de ett desperat & drastiskt försök till att hitta på något som genererar pengar igen.

Precis som Paradise Hotel, Ex on the beach eller vilket skitprogram som helst så gör de vad som helst för content. Från början kändes kanalen genuin, men tyvärr har de blivit allt mer click-bait allt eftersom deras visningar, följare, prenumeranter och intäkter ökat - Vilket självklart är förståeligt. Det är deras jobb och precis som rappare hittar på allt möjligt, gör även dessa det - Precis som de flesta Youtubers. De försökte sig liksom på att göra Pranks i Täby Centrum och låtsasringa till heta linjen (varav de enda var en sponsrad video)

Jag kommer dock fortsätta titta och stötta Alex, då jag är bekant med honom personligen och förstår att detta är deras jobb, och precis som Nyheter24 eller en dålig författare både hittar på och gör videos om sånt som är populärt just nu. Precis som Alex musik så är allt kryddat. Dom hade dock kunnat sköta de liiiiite snyggare och kanske kollat igenom klippningen själva innan de laddade upp videon för de är så uppenbart påhitt att.. Ja.. Äh.. Det var trots att underhållande att se båda två mytta i en timme och tro att någon människa med ett par hjärnceller skulle köpa det. Försäger sig tidigt i videon, är inte bara telefon-grejen.

Förvånar mig inte om de antingen kommer upp någon typ av "förklarings-video" när de inser att alla genomskådar grejen eller så åker den ner när den slutat generara en massor av uppmärksamhet.

Hur som helst kommer folk fortsätta titta - De bryr sig inte om att folk hatar på flashback, snarare tvärtom: de älskar det för vi betalar deras lön Och YouTube och instagramkommentarerna han de själv plocka bort så de inte blir lika mycket rabalder där, gissar på att de inte alls kommer synas särskilt många kommentarer där som "G-Checkar" Alex.

Den här gången gjorde ni bort er, bättre kan ni.

Heja Alex!
Det är det som skrämmer mig,
att det snart kommer komma ännu en förklarings video. Så kommer kommentarerna återigen bli: "starkt att ni erkänner" "kämpa på vi stöttar er" "älskar att ni är så ärliga" och yada yada
Det går kanske 2,3,4 gånger att köra på med sådant lurendrejeri.
Men sen blir det som med Rödluvan och vargen!
Citera
2022-07-08, 01:02
Bannlyst
Muslimer passar bra i Turkiet, bön i högtalare 5x dygnet.

Båda är väl muslimer ?
Låt dom stanna där. Sverige behöver inte fler knarkare.

Alex är en mördare.
Den här ISLAM grejjen är för att Alva ska lyda honom.

Inte roligt vara kvinna inom Islam.
Hon måste göra allt åt mannen. Och acceptera att han har fler fruar och annat sjukt.
Snart tvingas hon gå täkt ute. men naken inne/hemma.

Alex är smart som kan via Islam styra Alva sen.
Han kanske hedersmördar henne senare.
Citera
2022-07-08, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Hon efterlyser honom imorse på IG? Helt plötsligt släpps en video redigerad och klar några timmar senare om hela händelsen!
De både dumförklarar och pissar på sina följare!

Ja nej den ekvationen går inte ihop. Helt omöjligt. Allt handlar om cash som sagt. Stängde av deras video direkt när jag fattade att det var påhittat. Vet inte varför jag blir så irriterad, förmodligen för att Alex själv kräver att bli respekterad och jiddrar om att lojalitet och ”ärlighet” men pissar oss som tittar i ansiktet med clickbait och påhittade historier. Har aldrig varit varit intresserad av att dom ska trycka ur sig underhållande ”content”, jag är intresserad av att följa hans/deras resa från kriminell till nykter och hederlig. Det var det som fångade mitt intresse. Äktheten som fanns i början. Nu är det bara ploj och ljug. Min respekt är lika med noll.
Citera
2022-07-08, 02:37
Medlem
HAHA! Vilken grej att ljuga ihop en hel video, blir bra intressant att se hurvida dom fortsätter på detta spår!
Jevla hetsig Alex vart också, aja gud testar honom osv osv osv.
Citera
2022-07-08, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
HAHA! Vilken grej att ljuga ihop en hel video, blir bra intressant att se hurvida dom fortsätter på detta spår!
Jevla hetsig Alex vart också, aja gud testar honom osv osv osv.

Tror han kmr hålla sig åtminstone till Sverige denna gången. Alkohol kommer han fortfarande behöva dricka men den känns som han kan kontrollera bättre än va alva kan ändå trots att han brukat mkt tyngre grejer än henne. För man märkte i senaste videon att hans reaktioner på att hon skulle spola ner kokset, att det inte va fake, man såg hur humöret dippade direkt. Om min teori stämmer så kmr de vara inaktiva på youtube några dagar nu
Citera
2022-07-08, 04:10
Medlem
Såg att han redan kom ut med en skitkass förklaring i en Instagramstory.

Citat från senaste videon:

"Jag såg ju skyltar när polisen körde iväg mig, men det har jag ju glömt bort" - Några timmar senare? Trots att du han var helt nykter?

Nej, Alex. Blir man gripen utav insatsstyrkan eller polisen i ett främmande land så memorerar man vägskyltarna. Och påvägen hem var han så slut att han däckade i taxin? Han menar alltså att han slocknade direkt han satt sig i bilen så han inte ens hinner lägga DEN ABSOLUT FÖRSTA VÄGSKYLTEN på minnet? (Eftersom de var tillbakavägen). Nä, Alex, skärp dig. Bättre kan du - Trodde du skulle föreställa yrkeskriminell som lurar snutar i förhör men trots de kan du inte ens komma ihåg en enda vägskylt trots att du är helnykter och åkte låååångt till en annan ort vilket betyder att du måste sett namnet på ett flertal vägskyltar..

Och sen däcka inom loppet av några sekunder på vägen tillbaks så du inte han se en enda skylt? Trots att du dessutom var nykter? Bar polisen dig på bår från häktescellen till bilen medan du sov kanske? Nej du stod ju där utanför och väntade på de andra shurdan.

Sen stängde de dessutom ut honom på gatan och du var ute i 20-30 minutuer PÅ GATAN utan att fatta var du är? "Sen går vi till civi... eller öh.. vi var inte så långt borta som vi tänkte". och "ööh, vi betalade... ingeeen...ting? jag hade inga cash?" - Gratis taxi hem också.

Alex pratar precis som någon som är råhabbad och inte förstår det själv. Ljuger rakt upp och ner och tror att de är helt vattentätt när alla egentligen förstår att allt är bullshit. Till och med Alva tittar på honom som "Fuuuuuuck, alla kommer genomskåda de här".

Skärpning nu, de här ser till och med habbtorskarna och treåringarna igenom.

Med de sagt kommer jag fortsätta titta för nu börjar han på riktigt skämma ut sig om han inte gjort de tidigare. Kom igen maestro, plocka ner videon.

Citat:
Det är det som skrämmer mig,
att det snart kommer komma ännu en förklarings video. Så kommer kommentarerna återigen bli: "starkt att ni erkänner" "kämpa på vi stöttar er" "älskar att ni är så ärliga" och yada yada
Det går kanske 2,3,4 gånger att köra på med sådant lurendrejeri.
Men sen blir det som med Rödluvan och vargen!
Senast redigerad av Nemmirc 2022-07-08 kl. 04:12. Anledning: rättade till info.
Citera
2022-07-08, 06:11
Medlem
Citat:
Hon efterlyser honom imorse på IG? Helt plötsligt släpps en video redigerad och klar några timmar senare om hela händelsen!
De både dumförklarar och pissar på sina följare!
Helt otroligt om snuten har tagit honom aldrig att han är ute efter några timmar, dom ljuger hela tiden
Snuten i turkiet lekar man inte med, helt störda
Citera
2022-07-08, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snotomte
Helt otroligt om snuten har tagit honom aldrig att han är ute efter några timmar, dom ljuger hela tiden
Snuten i turkiet lekar man inte med, helt störda
Borde inte turkiska polisen få anledning att faktiskt besöka paret när dom håller på och ljuger ihop såna här historier?
Citera
2022-07-08, 08:33
Medlem
KillingSpres avatar
samma känsla han har nu när han drog denna rövar hitsorian har han haft i flertalet av sina "fängelse stories". Hur mycket har han ljugit om?
Förklaringen angånde mobilen han la ut på IG är ju alvas vita iphone? Enligt han är de hans skräp telefon utan simkort haha
Senast redigerad av KillingSpre 2022-07-08 kl. 08:44.
Citera
2022-07-08, 09:22
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillingSpre
Hon hade nog inget vidare liv innan Alex. Han är hennes liv nu, utan honom går hon under
Precis som hatarna här i tråden som ger honom mer cash
:fire:
Citera
2022-07-08, 09:45
Medlem
FarstaSplitters avatar
Jag tror faktiskt inte att de hade släppt sådant content om det inte vore för att Alex pundat bort sina hjärnceller. Omdömet verkar vara som bortblåst.
Tror han ljuger även för Alfva.
Och hon genomskådar honom men törs inget säga, det lilla kjoltyget.
Citera
2022-07-08, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Ja nej den ekvationen går inte ihop. Helt omöjligt. Allt handlar om cash som sagt. Stängde av deras video direkt när jag fattade att det var påhittat. Vet inte varför jag blir så irriterad, förmodligen för att Alex själv kräver att bli respekterad och jiddrar om att lojalitet och ”ärlighet” men pissar oss som tittar i ansiktet med clickbait och påhittade historier. Har aldrig varit varit intresserad av att dom ska trycka ur sig underhållande ”content”, jag är intresserad av att följa hans/deras resa från kriminell till nykter och hederlig. Det var det som fångade mitt intresse. Äktheten som fanns i början. Nu är det bara ploj och ljug. Min respekt är lika med noll.
Han har hybris och tror han är Jesus Kristus själv just nu! Man kommer inte undan med allt oavsett hur bra det går för en! I förrgår satt han o böna o bad på sin story att hans följare inte skulle ge upp hoppet om honom att de inte skulle försvinna bla bla! Hans nästa steg blir att ljuga ihop en hel video! När stora stygga insatsstyrkan kastar honom i bilen va det första han tänkte på , vad ska hända med HANS YouTube kanal?! Den som numera heter Alex och Alva. Men namnet bytte han ju ut mitt i hans rush efter mucken. Hon har noll med den att göra egentligen. En narcissist kan bara se och känna sina egna känslor, ingen annans! Precis som att han inte kan känna hur där är så många här ute som verkligen kämpar med ett missbruk på riktigt, deras känslor spelar han också på alla dem gånger offerkoftan åker på! Han skrattar dem också i huvudet med sina sjuka självupptagna handlingar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in