2022-07-08, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelbarnen
Ett bra exmepel på detta är senaste gäddan Herr Snusk. Logg censurerad och även vidoinslaget, hemska skaer har framkommit. Kommer nog att komma upp fler saker som hänt i verklighetn.

Bra liknelse med fotbollen. Det är solklart vad dessa män är ute efter, i de allra flesta fall. Folk som Herr Snusk tillhör också nog de absolut farligaste. Ganska för övrigt makabert att det finns personer så på allvar påstår att detta som gäddorna skriver i loggarna till Dumpens fiskare skulle vara normalt (se tidigare jag skrivit i diskussuioner i denna tråd). Att det finns kåta och desperata män är en sak, men totalt sjuka, gränslösa sexualbrottslingar el presumtiva sexualbrottslingar är en annan sak.
Helt enig i att vissa gäddor är riktigt illa och absolut bör utredas av polis. Det är liksom hela poängen... de likställs med män som tror sig ha chattat med en tonåring. Det är som att skjuta mygg med hagelbössa.
Att det skulle vara normalt har jag aldrig hävdat. Det ÄR inte normalt och borde inte förekomma. Dock är det ytterst få som frågar sig VARFÖR gäddorna har det onormala beteendet?
Också anmärkningsvärt hur en stor andel av dumplingar som skriker "PEDDO" högst när dumpen försöker vara noga med att undvika ordet pedofil...
Citera
2022-07-08, 12:18
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelbarnen
Ett bra exmepel på detta är senaste gäddan Herr Snusk. Logg censurerad och även vidoinslaget, hemska skaer har framkommit. Kommer nog att komma upp fler saker som hänt i verklighetn.

Bra liknelse med fotbollen. Det är solklart vad dessa män är ute efter, i de allra flesta fall. Folk som Herr Snusk tillhör också nog de absolut farligaste. Ganska för övrigt makabert att det finns personer så på allvar påstår att detta som gäddorna skriver i loggarna till Dumpens fiskare skulle vara normalt (se tidigare jag skrivit i diskussuioner i denna tråd). Att det finns kåta och desperata män är en sak, men totalt sjuka, gränslösa sexualbrottslingar el presumtiva sexualbrottslingar är en annan sak.
Jag rekommenderar dig att gå in i de olika sexforumen här på Flashback. Det finns flera trådar som beskriver hur användare upplever sig ha fått ett allmänt pervest tankesätt efter att ha tittat för mycket på porr.

Det finns även forskning på detta (kallas där för hypersexuellt beteende) för den som vill gräva ner sig:
https://www.mdpi.com/2077-0383/8/1/91/htm

Det är dessa människor som jag kallar för allätare i tråden. Det som avslöjar dem är deras gränslösa beteende, där barn, stora dildos, hundar, mammor, kiss, och bajs blandas i en enda röra. Det handlar egentligen om fantasier som har löpt amok.

Om jag vore intresserad av att hitta riktiga pedofiler så skulle jag leta efter individer som sökt sig till miljöer där barn naturligt vistas, till exempel dagispersonal. Glöm allätarna, dessa har bara trillat in på barn och bajs under sitt kåtrus, och kan troligtvis bli ganska normala igen om de bara slutar titta på porr. Det är bland folk som metodiskt letar efter barn och faktiskt lägger tid på detta (till exempel genom att utbilda sig) som man hittar de riktiga pedofilerna, något som bland annat visar sig om man läser domar rörande sexbrott mot barn. Det är därför som jag hela tiden tjatar om domar där allätande snuskgubbar faktiskt har dömts, och det är därför som det är så svårt för dumparna att gräva upp sådana domar.
Citera
2022-07-08, 12:25
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Dumpen borde rikta in sig på fler farliga predatorer såsom Herr Snusk, som förmodligen har en hel del skelett i garderoben, istället för mentalt handikappade och gubbsjuka lastbilschaffisar. Visst, även Anders Eklund föll inom den kategorin så jag säger inte att det är ofarligt att låta gubbar hålla på hur som helst, men det är just dessa höga spelare i form av ytterst profilerade män med mycket att förlora de bör rikta in sig på. Där är pedofilin tveklös, till skillnad från hos vissa andra.
Citera
2022-07-08, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag rekommenderar dig att gå in i de olika sexforumen här på Flashback. Det finns flera trådar som beskriver hur användare upplever sig ha fått ett allmänt pervest tankesätt efter att ha tittat för mycket på porr.

Det finns även forskning på detta (kallas där för hypersexuellt beteende) för den som vill gräva ner sig:
https://www.mdpi.com/2077-0383/8/1/91/htm

Det är dessa människor som jag kallar för allätare i tråden. Det som avslöjar dem är deras gränslösa beteende, där barn, stora dildos, hundar, mammor, kiss, och bajs blandas i en enda röra. Det handlar egentligen om fantasier som har löpt amok.

Om jag vore intresserad av att hitta riktiga pedofiler så skulle jag leta efter individer som sökt sig till miljöer där barn naturligt vistas, till exempel dagispersonal. Glöm allätarna, dessa har bara trillat in på barn och bajs under sitt kåtrus, och kan troligtvis bli ganska normala igen om de bara slutar titta på porr. Det är bland folk som metodiskt letar efter barn och faktiskt lägger tid på detta (till exempel genom att utbilda sig) som man hittar de riktiga pedofilerna, något som bland annat visar sig om man läser domar rörande sexbrott mot barn. Det är därför som jag hela tiden tjatar om domar där allätande snuskgubbar faktiskt har dömts, och det är därför som det är så svårt för dumparna att gräva upp sådana domar.
Manlig dagispersonal kan man med 100% säkerhet veta att de är pedofiler.
Citera
2022-07-08, 12:39
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronkmonken
Det går självklart inte att säga att en person är peddo bara för att han har ett visst yrke. En sådan person kanske är fullständigt ointresserad av barn, och bara jobbar på dagis för att dra in pengar?
Citera
2022-07-08, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Helt enig i att vissa gäddor är riktigt illa och absolut bör utredas av polis. Det är liksom hela poängen... de likställs med män som tror sig ha chattat med en tonåring. Det är som att skjuta mygg med hagelbössa.
Att det skulle vara normalt har jag aldrig hävdat. Det ÄR inte normalt och borde inte förekomma. Dock är det ytterst få som frågar sig VARFÖR gäddorna har det onormala beteendet?
Också anmärkningsvärt hur en stor andel av dumplingar som skriker "PEDDO" högst när dumpen försöker vara noga med att undvika ordet pedofil...

Tycker Sara och Patrik frågar om det av nästan alla gäddor. De säger att de inte vet, hur ska då andra förstå varför de vill ha lena barnfittor. När de chattar med barnen så är de bara intresserade av ålder, finns nånstans, ber om att få bilder, säger va söt, skickar kukbilder, vill träffas, vill träffas, ska lära dig allt om sex, pilla på dig, stoppa kuken i dig i fitta och analen det är mysigt, är du blöt, är du kåt det är jag, var ska vi träffas, kan du ta tåget, bussen, pendeln för det tar bara en timme hit, eller så kan du gå hit eller krypa. Kom bara kom ska jag komma.
Citera
2022-07-08, 13:02
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Dumpen borde rikta in sig på fler farliga predatorer såsom Herr Snusk, som förmodligen har en hel del skelett i garderoben, istället för mentalt handikappade och gubbsjuka lastbilschaffisar. Visst, även Anders Eklund föll inom den kategorin så jag säger inte att det är ofarligt att låta gubbar hålla på hur som helst, men det är just dessa höga spelare i form av ytterst profilerade män med mycket att förlora de bör rikta in sig på. Där är pedofilin tveklös, till skillnad från hos vissa andra.

Ja de farliga predatorerna kan man rikta in sig på. Resten kan lika gärna lämnas.
Citera
2022-07-08, 13:11
Medlem
snutans avatar
Någon som vet vem snuskgäddan är?
Citera
2022-07-08, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tycker Sara och Patrik frågar om det av nästan alla gäddor. De säger att de inte vet, hur ska då andra förstå varför de vill ha lena barnfittor. När de chattar med barnen så är de bara intresserade av ålder, finns nånstans, ber om att få bilder, säger va söt, skickar kukbilder, vill träffas, vill träffas, ska lära dig allt om sex, pilla på dig, stoppa kuken i dig i fitta och analen det är mysigt, är du blöt, är du kåt det är jag, var ska vi träffas, kan du ta tåget, bussen, pendeln för det tar bara en timme hit, eller så kan du gå hit eller krypa. Kom bara kom ska jag komma.
De skriker ju och svär mest tycker jag, men alla är vi olika.
Du har din åsikt. Jag tycker den är korttänkt och avskyvärd. Du tycker jag är äcklig.
Inte mycket mer med det.
Citera
2022-07-08, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
De skriker ju och svär mest tycker jag, men alla är vi olika.
Du har din åsikt. Jag tycker den är korttänkt och avskyvärd. Du tycker jag är äcklig.
Inte mycket mer med det.

Jag har ingen åsikt om dig alls. Jag imiterade kort hur chattloggarna ser ut. De här männen som hittar en trettonåring pratar ju inte med dem som man pratar med andra människor. Rakar du dig? Varför ställer man den frågan och varför dyker man upp på träffar efter att ha chattat alla enligt samma manual.

Den här manualen är inget de hittat på just nu, utan de har provat ut den ordentligt. Undviker att bli personlig som om man är två människor, det är bara flickans kropp som är intressant. En hade ju sagt att han skulle lära henne allt om sex, men när Sara och Patrik dök upp så ville han visa flickan sin arbetsplats och hur man mäter en dörr typ.

De går rakt på. Det är inte några som bara råkar skriva med någon. De vet precis vad de vill. Och det handlar inte om att flickan är en människa, utan en kropp.

Sen skriker jag inte och svär.
Citera
2022-07-08, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLaban
Tänk om det Herr Snusk säger är sant då. Han kanske är pedofiljägare. Dumpen-"fiskaren" pratar här om hur hon har begått övergrepp mot sina barn och han svarar med att han gjort samma sak. Ingen tror att någon av dumpen-jägarna har faktiskt begått övergrepp på sina barn och inget talar för att denna man har gjort det heller.

Tycker de här chatarna när jägaren utger sig för att vara en vuxen förälder med barn inte är särskilt bra alls. Mycket svag bevisning. Värst var det när de hängde ut norrlandsgubben som var ute efter ett förhållande med vuxen mamma, och hade köpt ett sällskapsspel till dottern för att de skulle umgås (inte knulla) tillsammans.

När predatoren skickar kukbilder till 13-åriga barn är det en helt annan femma. Som den här äckliga jäveln t.ex, tvättäkta groomer.
https://dumpen.se/2022/04/05/tweedy-skulle-bara-pa-promenad-napp-igen/
Har fiskaren skrivit om hur hon våldtagit barn? Vad har fiskaren för skeva fantasier egentligen?
Citera
2022-07-08, 16:19
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronkmonken

Nja, inte hundra procents säkerhet. Jag hade det tvivelaktiga nöjet att jobba som manlig dagisfröken på Östermalm några månader på nittiotalet. Jag kan inte med ord beskriva hur fullständigt själsdödande tråkigt detta jobb var. Fy fasen.

Jag vet inte, hade jag varit pedofil kanske jag hade varit i heaven å andra sidan. Hursomhelst var det ingen bakgrundskontroll, det vara bara att hugga i och börja byta blöjor. I backspegeln vet jag inte om män hör hemma i dessa miljöer. Så här små barn behöver kvinnlig omsorg. Manliga fritidspedagoger kan komma in när ungarna är i lågstadieåldern.
Senast redigerad av Vaclav-Korunka 2022-07-08 kl. 16:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in