Citat:
Ursprungligen postat av
Stockholmsjevel
Med tanke på övrigt du skriver bryr jag mig inte om du anser att jag är en hycklare utan nöjer mig med att konstatera att du förmodligen har den åsikten pga att du inte kan bemöta det jag skriver på ett vettigare sätt. Du kan ge exempel på mitt hycklande dock, lite nyfiken blir jag trots allt.
Inget fel på att vara en hycklare, du tillhör majoriteten i det land jag lämnat för många år sedan men svensk alltid svensk. En hycklare förstår inte att den hycklar om folkets välgång, så är det.
Ha det bra i din nyfikna bubbla, din tid är slut och min med! Jag avslutar med Ingemar Stenmarks klara ord att efter några gånger inser man att det inte är värt att fortsätta babbla för en som inte kan ta emot.
Jag somnar nu efter en dag med mycket skriv om ingenting, bara lite tidsfördriv i Paradiset och tror på att GM får samma korta straff som Dubbelmördaren i Linköping som bl.a och i huvudsak mördade en pojk från Libanan med en pappa det fanns mycket att säga om utanför polishuset. Nu med enkelmord kanske hälften straff, man vet aldrig hur de ovise männen dömer idag.