Du borde stängas ned.
Citat:
För att redan du är gammal och din hysteriska virusrädsla sannolikt förkortat ditt liv med flera år. Att isolera sig så länge som du gjort är rejält skadligt för immunförsvaret så det skulle inte förvåna mig om minsta förkylning tar kål på dig den dagen du vågar dig ut igen.
Citat:
Ytterligare 20 inrapporterade döda bara idag
Noterade att samtliga partiledare har uttalat sig om det tragiska knivdådet igår då en äldre kvinna förolyckades i Almedalen. Man uttrycker sorg och känner medlidande med anhöriga. Vackert så, men varför så tyst om att 20 gånger så många dör av ett smittsamt virus som man släppt lös med berått mod som Ebba Busch uttryckte det?
Noterade att samtliga partiledare har uttalat sig om det tragiska knivdådet igår då en äldre kvinna förolyckades i Almedalen. Man uttrycker sorg och känner medlidande med anhöriga. Vackert så, men varför så tyst om att 20 gånger så många dör av ett smittsamt virus som man släppt lös med berått mod som Ebba Busch uttryckte det?
Gissar att det beror på att de som dör med förkylningsviruset alla är svårt sköra 90-åringar som skulle ha dött oavsett medan hon som blev mördad blev just det, mördad. Men jag förväntar mig inte att din begränsade hjärncell ska förstå skillnaden. Varför hetsa upp sig över att någon blir mördad på ljusa dagen på öppen gata när det finns åldringar som dör av influensa varje år?
Du är så jävla dum i huvudet så det är synd om dig människa.