2022-07-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Ja och i butikerna. Krogar och nöjesfält borde stängas ned.

Du borde stängas ned.

Citat:
Varför det? Jag har ju skyddat mig under en längre tid från viruset och vaccinerat mig, innan jag började röra mig bland folk igen.

För att redan du är gammal och din hysteriska virusrädsla sannolikt förkortat ditt liv med flera år. Att isolera sig så länge som du gjort är rejält skadligt för immunförsvaret så det skulle inte förvåna mig om minsta förkylning tar kål på dig den dagen du vågar dig ut igen.

Citat:
Ytterligare 20 inrapporterade döda bara idag

Noterade att samtliga partiledare har uttalat sig om det tragiska knivdådet igår då en äldre kvinna förolyckades i Almedalen. Man uttrycker sorg och känner medlidande med anhöriga. Vackert så, men varför så tyst om att 20 gånger så många dör av ett smittsamt virus som man släppt lös med berått mod som Ebba Busch uttryckte det?

Gissar att det beror på att de som dör med förkylningsviruset alla är svårt sköra 90-åringar som skulle ha dött oavsett medan hon som blev mördad blev just det, mördad. Men jag förväntar mig inte att din begränsade hjärncell ska förstå skillnaden. Varför hetsa upp sig över att någon blir mördad på ljusa dagen på öppen gata när det finns åldringar som dör av influensa varje år?

Du är så jävla dum i huvudet så det är synd om dig människa.
Citera
2022-07-07, 19:49
Medlem
barkies avatar
Citat:
Jag litar inte på vare sig regeringen eller Folkhälsomyndigheten. De har haft så mycket fel genom hela pandemin och svängt från den ena åsikten till den andra. Intressant att du anser personer som mig, som värnar folkhälsan som redo för psykvården. Säger nog mer om ditt psyke än om mitt.

Du är ju den som vurmat mest för vaccinet i hela Sverige, hur kan du då inte ha förtroende för FHM eller regeringen?

Har du mer förtroende för Pfizer efter all skit som kommit ut om vaccinet nu?

Härligt att komma tillbaka och se vilka råttor som än en gång haft fel men nu vänt kappan med vinden och försöker begrava sin historik.
Citera
2022-07-07, 19:54
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Du är ju den som vurmat mest för vaccinet i hela Sverige, hur kan du då inte ha förtroende för FHM eller regeringen?

Har du mer förtroende för Pfizer efter all skit som kommit ut om vaccinet nu?

Härligt att komma tillbaka och se vilka råttor som än en gång haft fel men nu vänt kappan med vinden och försöker begrava sin historik.

Därför att man inte skyddade befolkningen trots att man visste vad covid var för något. För att man inte stängde ned i feb/mars år 2020. För att man lät flygplan efter flygplan landa på Arlanda som kom från norra Italien. För att man konsekvent vägrade smittskyddsåtgärder, även inom vården. För att man inte stängde skolorna och inväntade vaccinet som kom i slutet av år 2020. För att man inte skyndade på vaccinationsprocessen, trots att man visste att det sparade liv. Jag tycker regeringen och FHM agerat cyniskt och det har tyvärr kostat svenska folket stort lidande.
Citera
2022-07-07, 19:58
Medlem
barkies avatar
Citat:
Därför att man inte skyddade befolkningen trots att man visste vad covid var för något. För att man inte stängde ned i feb/mars år 2020. För att man lät flygplan efter flygplan landa på Arlanda som kom från norra Italien. För att man konsekvent vägrade smittskyddsåtgärder, även inom vården. För att man inte stängde skolorna och inväntade vaccinet som kom i slutet av år 2020. För att man inte skyndade på vaccinationsprocessen, trots att man visste att det sparade liv. Jag tycker regeringen och FHM agerat cyniskt och det har tyvärr kostat svenska folket stort lidande.

Pfizer släpper sina dokument nu i långsam rakt efter ett domslut som säger att de måste offentliggöra all sin research till allmänheten.

Det kommer ta 75 år innan allt är släppt. Det tog 8 månader att förgifta hela mänskligheten.

Du kanske ska vakna ur din psykos och förstå vilken jävla hoax vaccinet var. Allt för pengar.

Jag vill inte ens veta hur många människor som dött av vaccinet, hur oerhört många miljoner som är gravt vaccin skadade osv.

De skrivs det inget om. Tur att all information är så styrd annars hade det rådit anarki i världen efter det brutala övergreppet de utsatt människor för. Kör upp din spruta i röven vettja.
Citera
2022-07-07, 20:07
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Pfizer släpper sina dokument nu i långsam rakt efter ett domslut som säger att de måste offentliggöra all sin research till allmänheten.

Det kommer ta 75 år innan allt är släppt. Det tog 8 månader att förgifta hela mänskligheten.

Du kanske ska vakna ur din psykos och förstå vilken jävla hoax vaccinet var. Allt för pengar.

Jag vill inte ens veta hur många människor som dött av vaccinet, hur oerhört många miljoner som är gravt vaccin skadade osv.

De skrivs det inget om. Tur att all information är så styrd annars hade det rådit anarki i världen efter det brutala övergreppet de utsatt människor för. Kör upp din spruta i röven vettja.
Pfizer har släppt alla dokument för länge sedan. Det finns inget domslut som tvingar Pfizer att släppa någon information eftersom de redan släppt den för över ett år sedan.

Hur kan man vara så urbota blåst att man fått för sig något liknande?

Det är FDA som beordrats att släppa den dokumentation som man av rena sekretessskäl inte klarar av att skicka ut tillräckligt fort pga för lågt antal anställda som skall plocka bort PII (Personal Identifiable Information)

Här är en länk till domslutet, ditt evinnerliga och ointelligenta antivaxxar-patrask:
https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/legaldocs/gdvzykdllpw/Pittman%20FOIA%20Order.pdf

https://www.medpagetoday.com/special-reports/exclusives/97544
https://news.bloomberglaw.com/health-law-and-business/why-a-judge-ordered-fda-to-release-covid-19-vaccine-data-pronto
https://www.reuters.com/legal/government/paramount-importance-judge-orders-fda-hasten-release-pfizer-vaccine-docs-2022-01-07/

Antivaxxar-patrask, ständigt detta antivaxxar-patrask...
Citera
2022-07-07, 20:08
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:

Det tog bara två månader att förgifta hela mänskligheten med viruset och bara gud vet hur många som dött eller blivit allvarligt sjuka efter att ha smittats av viruset. Kroniskt sjuka. Latenta skador på hjärta och blodkärl. Det nämner du inte. Du nämner bara de som skadats av vaccinet, trots att allt pekar på att en infektion är minst 10 gånger så farlig.
Citera
Medlem
Citat:

Hur många dog i Sverige jämfört med andra länder som hade lockdowns?
Citera
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabbe2
Dr John rapporterar om 16% ca högre dödstal än förväntat nu i UK. Han går igenom några tänkbara orsaker. Hur ser det ut i Sverige?
https://www.youtube.com/watch?v=7f45S6vmQgA

Inte bara UK med hög överdödlighet.

Större delen av EU har samma problem. https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-exp

Vaccinslakten har börjat
Citera
2022-07-07, 20:11
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanito
Hur många dog i Sverige jämfört med andra länder som hade lockdowns?

Sverige hade väl i storleksordningen fem gånger så många döda jämfört med våra grannländer. Norge, Danmark och Finland. Länder som stängde ned.
Citera
2022-07-07, 20:20
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Pfizer har släppt alla dokument för länge sedan. Det finns inget domslut som tvingar Pfizer att släppa någon information eftersom de redan släppt den för över ett år sedan.

Hur kan man vara så urbota blåst att man fått för sig något liknande?

Det är FDA som beordrats att släppa den dokumentation som man av rena sekretessskäl inte klarar av att skicka ut tillräckligt fort pga för lågt antal anställda som skall plocka bort PII (Personal Identifiable Information)

Här är en länk till domslutet, ditt evinnerliga och ointelligenta antivaxxar-patrask:
https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/legaldocs/gdvzykdllpw/Pittman%20FOIA%20Order.pdf

https://www.medpagetoday.com/special-reports/exclusives/97544
https://news.bloomberglaw.com/health-law-and-business/why-a-judge-ordered-fda-to-release-covid-19-vaccine-data-pronto
https://www.reuters.com/legal/government/paramount-importance-judge-orders-fda-hasten-release-pfizer-vaccine-docs-2022-01-07/

Antivaxxar-patrask, ständigt detta antivaxxar-patrask...

Korrekt, Pfizer begärde att få släppa 500 sidor om dagen men det nekades.

https://www.fiercepharma.com/pharma/fda-must-hit-gas-foia-request-tied-to-pfizer-s-covid-19-vaccine-judge-orders

"för lågt antal anställda"?

För ett företag som gick med 81 miljarder dollar i ren vinst? Det är nog absolut det dummaste jag någonsin hört.

Ska du påstå att det är brist på personal att anställa härnäst?

Förövrigt kan jag posta alla biverkningar som Pfizer kom ut med för 4 månader sen. Det är utan tvivel de mest brutala jag någonsin sett och INGET den som vaccinerade sig fick ta del av din äckliga korrupta jävla zealot.

Suger du mycket på jobbet? Skönt att sälja sin själ?

Jag antar att du för förminskar de 93.000 biverkningar varav 10k+ allvarliga enbart i Sverige?

De grupper med 50-100.000 som blir nedstängda så fort de nämner hur vaccinet gjort de till krymplingar, 25 år gamla?

Jag sitter inte vid datorn nu så jag kan tyvärr inte posta den statistik som du ändå skulle skita i som "fake news". Jävligt många människor har strukit med pga av ditt äckliga vaccin som enbart skeppades i kapitalismens namn.

Pengar styr. Sen är alla dessa IQ-studier som gjorts på vaccinerade kontra i ovaccinerade väldigt intressanta. De påvisar att vaccinerade inte bara satte lägre score - de var extremt mycket mer drivna av känslor istället för eget tänk. Känns det igen?

Summa summarum är att ditt vidriga vaccin haft 0 effekt på covid 19. De enda de gjort är att hjälpa skiten mutera. Du som är så jävla smart vet utan tvekan hur det går till och inte ens du kan vara dum i huvudet nog att förneka att så är fallet.

Finns något som heter naturlig immunitet. Yes. Det har funkat bra ganska länge. Det vi ser nu är något ditt vaccin orsakat. De har inte förhindrat ett piss. Nu kommer resten av dig och dina otroligt korkade medmänniskor ta dos 5 6 7. Kanske 37 också. Hur har du ens jobbat i sektorn? Kvotering? Pappa som hjälpt dig?
Citera
2022-07-07, 20:22
Medlem
barkies avatar
Citat:
Det tog bara två månader att förgifta hela mänskligheten med viruset och bara gud vet hur många som dött eller blivit allvarligt sjuka efter att ha smittats av viruset. Kroniskt sjuka. Latenta skador på hjärta och blodkärl. Det nämner du inte. Du nämner bara de som skadats av vaccinet, trots att allt pekar på att en infektion är minst 10 gånger så farlig.

Hahahaha, covid är som vilket jävla förkylningsvirus som helst. Herregud ge dig nu.

Se filmen "dont look up". Den säger ganska mycket om er infantila misstag i genpoolen.
Citera
2022-07-07, 20:26
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Korrekt, Pfizer begärde att få släppa 500 sidor om dagen men det nekades.

https://www.fiercepharma.com/pharma/fda-must-hit-gas-foia-request-tied-to-pfizer-s-covid-19-vaccine-judge-orders

"för lågt antal anställda"?

För ett företag som gick med 81 miljarder dollar i ren vinst? Det är nog absolut det dummaste jag någonsin hört.

Ska du påstå att det är brist på personal att anställa härnäst?

Förövrigt kan jag posta alla biverkningar som Pfizer kom ut med för 4 månader sen. Det är utan tvivel de mest brutala jag någonsin sett och INGET den som vaccinerade sig fick ta del av din äckliga korrupta jävla zealot.

Suger du mycket på jobbet? Skönt att sälja sin själ?

Jag antar att du för förminskar de 93.000 biverkningar varav 10k+ allvarliga enbart i Sverige?

De grupper med 50-100.000 som blir nedstängda så fort de nämner hur vaccinet gjort de till krymplingar, 25 år gamla?

Jag sitter inte vid datorn nu så jag kan tyvärr inte posta den statistik som du ändå skulle skita i som "fake news". Jävligt många människor har strukit med pga av ditt äckliga vaccin som enbart skeppades i kapitalismens namn.

Pengar styr. Sen är alla dessa IQ-studier som gjorts på vaccinerade kontra i ovaccinerade väldigt intressanta. De påvisar att vaccinerade inte bara satte lägre score - de var extremt mycket mer drivna av känslor istället för eget tänk. Känns det igen?

Summa summarum är att ditt vidriga vaccin haft 0 effekt på covid 19. De enda de gjort är att hjälpa skiten mutera. Du som är så jävla smart vet utan tvekan hur det går till och inte ens du kan vara dum i huvudet nog att förneka att så är fallet.

Finns något som heter naturlig immunitet. Yes. Det har funkat bra ganska länge. Det vi ser nu är något ditt vaccin orsakat. De har inte förhindrat ett piss. Nu kommer resten av dig och dina otroligt korkade medmänniskor ta dos 5 6 7. Kanske 37 också. Hur har du ens jobbat i sektorn? Kvotering? Pappa som hjälpt dig?
Att antivaxxar-patrask är helt blåsta i huvudet vet alla sedan tidigare. Men att det skulle vara SÅ HÄR illa, det var det nog ingen som kunde föreställa sig.

Jag länkade ju till domen. Det är FDA som blivit beordrade att släppa dokumenten snabbare. Bakgrunden till att de inte kunde släppa dem snabbare står också i domen. Läs den.

Du länkar ju dessutom själv till en websida som förklarar exakt det jag försöker tala om för dig:

Citat:
Rather than 75 years, it will now take about eight months for the FDA to make public the information it used to license Pfizer and BioNTech’s COVID-19 vaccine—provided the regulator can keep up with the new schedule.

U.S. district judge Mark Pittman on Thursday ordered the FDA to produce all remaining data on the vaccine at a rate of 55,000 pages per month, much faster than the 500-page-per month quota the FDA proposed in November.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in