2022-07-07, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Ungefär 27 %.
4 eller 5 Ilestedt är nog bi. Glas Aslani Rolfö Blackstenius har alla killar Iaf.
Citera
2022-07-07, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Både Glas och Ilestedt spelade från start. Rolfö, Asllani och Blackstenius vet jag ingenting om i detta fall.
De är också straighta
Citera
2022-07-07, 13:25
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
De spelare i EM som är hetero( eller har pojkvän i vårt fall) är Aslani, Rolfö ,Rubensson, Glas, Blackstenius.

Ilestedt är nog bi möjligen Sembrandt också.
Schough har haft även killar hon får också ses som bi.

Nä det gäller Björn Blomqvist ,Angeldal är jag osäker. Liksom med Bennison och Musovic.
Övriga är lesbiska om jag inte glömt någon. Sedan kan ju förstås vissa av dessa även ha haft killar tidigare och möjligen vara bi.

Sofia Jakobsson är hetero.
Citera
2022-07-07, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Sofia Jakobsson är hetero.

Det finns lite halvintima foton med henne och en kvinna i alla fall.
Citera
2022-07-07, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det finns starka indikationer på att Olivia Schough och Caroline Seger är ett par. Dom har bott ihop misstänkt länge nu. Trodde först att det var något tillfälligt när Schough flyttade till Malmö, men icke!

Eller så kan det vara av bekvämlighet? Flytta från Stockholm till Malmö och bo hos en lagkompis. Fan finns massvis med studenter som bor ihop men som inte är i en relation.
Citera
2022-07-07, 18:34
Medlem
Citat:
De spelare i EM som är hetero( eller har pojkvän i vårt fall) är Aslani, Rolfö ,Rubensson, Glas, Blackstenius.

Ilestedt är nog bi möjligen Sembrandt också.
Schough har haft även killar hon får också ses som bi.

Nä det gäller Björn Blomqvist ,Angeldal är jag osäker. Liksom med Bennison och Musovic.
Övriga är lesbiska om jag inte glömt någon. Sedan kan ju förstås vissa av dessa även ha haft killar tidigare och möjligen vara bi.

Angeldahl är ju tillsammans med Kullberg, de flyttade till Brighton tillsammans och har gått ut med att de är ett par.
Musovic har pojkvän, Ilestedt likaså.
Citera
2022-07-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Någon som kan berätta hur det är att vara lesbisk och tillbringa timmar med andra nakna tjejer i duschar och i omklädningsrum? Jag får inte riktigt ihop det. Det måste ju kännas som det skulle göra för mig, Man, att gå in i damlandslagets dusch.

Det går utmärkt. Det handlar om att inte se människor som sexuella objekt om man inte är attraherad av dem.
Citera
2022-07-07, 20:18
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Eller så kan det vara av bekvämlighet? Flytta från Stockholm till Malmö och bo hos en lagkompis. Fan finns massvis med studenter som bor ihop men som inte är i en relation.
I ett och ett halvt år nu? Hos en person som vi vet är öppet lesbisk. .Studenter..Jovisst. Fotbollsproffs känns inte som en liknande kategori..Känns som hon borde vilja ha skaffat sig en egen bostad nu.
Senast redigerad av Steff83 2022-07-07 kl. 20:20.
Citera
2022-07-07, 20:21
Medlem
Citat:
I ett och halvt år nu? Hos en person som vi är öppet lesbiskä. .Studenter..Jovisst. Fotbollsproffs känns inte som en liknande kategori..Känns som hon borde vilja ha skaffat sig en egen bostad nu.

Ja? Du kan vara god vän med en person som är av samma kön och bo ihop med denna utan att det för den sakens skull ska behöva vara någonting.

Olivia kanske tycker det känns bra att bo ihop med någon? Kanske inte klarar att bo på egen hand? Kanske inte hittat något passande i Malmö ännu? Det är inte direkt så att det bara är att välja och vraka mellan lägenheter.
Citera
2022-07-07, 20:42
Medlem
Mardolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Kul att dusha med massa sodomiter om man själv är normal haha

Dessa har bytt om bland andra kvinnor i hela sitt liv. Tror knappast de reagerar som en hormonstinn tonårspojke när de ser en naken kvinna.
Citera
2022-07-07, 21:20
Bannlyst
Citat:
4 eller 5 Ilestedt är nog bi. Glas Aslani Rolfö Blackstenius har alla killar Iaf.
Ilestedt har kille
Citera
2022-07-07, 21:33
Medlem
Citat:
Nix. Magda Eriksson är ihop med lagkamraten i Chelsea, danska stjärnan Pernille Harder.

Det känns lite tråkigt faktiskt, hon är väldigt vacker och någon man gärna skulle spendera några nätter med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in