2022-07-07, 15:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Nu visar du exakt vilket inlägg jag har skrivit att Emil har slagit Lydia.
Du ska tammejfan inte ljuga på detta viset mer. Vad får du ut av att smutsa ner Emils namn mer genom att skriva ut lögner. Du är störd!
På vilket sätt smutsar Jag ner Emils namn?
Jag skriver för att stoppa er som ser det som ett roligt tidsfördriv att slänga käft och försöka tvätta den smutsiga sanningen om Lydia Barths smutsiga byk.
Du kanske skulle ifrågasätta Lydias vän, Lasse, som slåss för din prinsessas namn..
Han skriver och namnger exmän som slagit och misshandlat, han har polisanmälningar och samlar bevis, sms, mm för att göra ett klippcollage eller någonting, kanske den omtalade boken, manuset du läst? Eller blandar jag ihop dig med någon annan Lydiariddare?
Emil är mördad.
Lydia är mördaren.
2022-07-07, 15:29
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Förvillar jag folk?
Det är väldigt ovanligt att gifta sig på operan och Mufit har anklagats av din vapendragare Lasse, att ha nästintill drogats för att klara av att gifta sig, hon var hög, någonting man kunde se, men som förnekats, men nu åter är på tapeten, iom Lasse skriver, som den vän han är, att Lydia tog någon "pilla". Att hon inte gifte sig av kärlek. Att han slog henne osv.
Eftersom någon frågade och bilderna cirkulerar i cyberspace, är det väl inget konstigt att länka dem? Det ÄR Lydia Barth, eller?

Men vad har det med saken att göra om dom gifte sig på Operan? Varför länkar du även till bilder då hon gifte sig med Kimmo?
Varför vill du insinuera att dom fick betalt för detta?

Dessutom har Lasseliten aldrig anklagat Mufit för att vara drogad eller ha drogat ngn, det gör bara du Mumsbulle.

För du har gett dig själv rätten härinne att ljuga om precis allting och alla.

Att Lydia har fått stryk beror ju på bilder Lydia visat plus att Lasse satt i telefon med henne ena gången och hörde själv hur en tredje person som satt där skrika " "Du slår inte ... ......!"
2022-07-07, 15:35
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Snälla Lasseliten2, din kännedom om Lydia Barth är ytterst begränsad. Du "känner" henne sen drygt 6 år nu, fast 1 år har hon suttit inlåst pga mord.
Hon hade många skulder, mer än bara "hästgården" som blev ett fiasko.
Jag tror att du är lite småförälskad i Lydia, dina uttalanden stämmer inte med verkligheten, eller så kanske Lydia inte varit riktigt ärlig mot dig?

Så du känner henne däremot mkt bättre?
Tja, du är ju helt besatt av henne så - till den grad att stalkervarningklockorna slår för fullt.

Lasseliten2 känner Lydia. Lev med det. Dessutom känner du inte till ngt om Lasseliten2's status.

Dom flesta skulderna har hon redan betalat som Lasseliten2 redovisat för. Hon har ej mer skulder än vanliga Svenssons.
2022-07-07, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
För enkelhets skull så ställde jag frågan direkt till en TS som är vän med L.

Ps Jag är en stolt pensionär... utan diagnoser (iaf inga fastställda). Ds

Tänkte inte på dig utan en del andra i tråden.
2022-07-07, 15:46
Avslutad
Citat:
Detta med vapen har redan diskuterats av andra medlemmar i tråden. Alltså, vad krävs för att någon ska förlora sin vapenlicens.

Självklart kan läkare inte fråga alla. Hur många mår psykiskt dåligt?

Dock skriver en läkare i FUP att "patienten tycker om Jakt, Motorcyklar och har Jägarexamen"

Agerade den läkaren? Hade Lydia då återigen försökt ta sitt liv så är det förbannat illa.

Emil, varför har denna ostabila grabb vapen? Denna kille sköt djur. Inte ens hans broder verkar känna till det? Hoppsan!
Varför var Emil inte bjuden till bröllopet. Sägs i FUP.
Varför hade han ingen vårdnad om sina barn? Ska ni försöka länge till att helgonförklara grabben och då varför?
Många frågor det bortses från och självklart finns där svar.
Att Lydia gjort fel och därför sitter där hon sitter är det för fan ingen som ifrågasätter. Hur läser en del här? Men självklart ska saker o ting fram.

Citat:
Utan att avslöja för mkt så har jag läst ett utkast av denna bok.

Kanske kan du kontakta olika förlag?!

Citat:
Var sitter folk och hejjar på henne?? Vem är alla hennes s.k riddare enligt dig, ngt du återkommer till?
Vem har sagt att hon sitter och skriver en bok nu?

Ni läser och tolkar som fan läser Bibeln!

Begriper ni inte att alla de som har ngt att berätta, ger fan i det pga hur fruktansvärt oseriösa ni är som kommer med dessa påhopp.

Lydia har skrivit en bok/ utkast till sin bok. Sen kan ni ljuga ihop vaffan ni vill.

Citat:
Lydia ser nog till att bli klar med sin utbildning först och främst, nu när hon äntligen får sinnesro och ett hem.

Ja, folk kan sitta och raljera och garva. Själv tycker jag hela denna historia är mkt sorglig.

Var har jag skrivit att boken är färdigskriven?
Nej, jag har ingen aning om när eller var den hamnar nu. Är kanske inte prio 1 just nu.

Absolut kan Lydia fortsätta skriva nytt nu. Hon kan fortsätta berätta 👍 jag hoppas iaf att hon berättar en dag.

Citat:
Lägger ut frågan igen och ser om ngn nappar...

Hur länge har Emil varit alkoholist?
Varför fick han inte ha sina barn?

Har ju förstått hur han var då de var nyfödda, hur han var på BB då han själv tycker det var så kul att berätta..., Men...tja, jahapp...

Lite kul också hur han träffa första exet om man nu tänker på just alkohol och det är ju förbjudet i denna tråd att diskutera honom av ngn anledning och jag blir mer o mer misstänksam till varför? Vet ju hur Lydia och han kämpade. Och hur han sen träffa nästa, wooow 🤐

Finns ju sååå mkt info i mobilerna, ja det gör ju det och på andra ställen.

Är synd att man vill såra varann så mkt i Bålsta. Hämndlystna. Man sätter på ngn för att såra ngn annan osv... Usch ja, så mycket det finns.

Kanske kommer det även fram om man vill hur mkt Lydia gjorde för honom även om det tragiskt nog slutade i katastrof. Förbannade alkohol som dödar.

Och på tal om otrohet, herrejävlar säger jag bara 😱 fyyyy!

Citat:
EmmeLee, förlåt Emilriddaren.. suck nivån hos dig är som hos en femåring.

Jag tror att de flesta vet om att man inte skjuter eller dödar nån.

Och det du hör är ju det Emil spelar in. Du får ju inte höra vad som sägs innan Emil börjar spela in. För Emil är ju inte så jävla korkad att han spelar in sig själv om han sitter och säger en massa dumt, eller vad tror du? Så, du måste begripa att det du ser/hör av det han spelat in är det han ville skulle spelas in.

Jag tror nämligen inte alls att dom här två ville skiljas åt, inte just då iaf. Utan det är ett fyllebråk som eskalerar pga psykiskt ohälsa och allt vad det innebär. Det var ju vanligt med bråk dom emellan. Så nedvärdera nu inte Emil igen så att han framstår som en liten pojke som inte kunde ta för sig eller säga ifrån.

Och du har återigen fel. Man gör helt galna saker i ett chocktillstånd. T.ex lugnt går in och låser in ett vapen.

Du får helt enkelt ta och läsa på så ska du få se hur underliga saker människor gör i ren chock.

Finns inga bevis säger du? Tja, vi får väl se vad som sker. Dock är Lydia ingen gnällröv som springer runt o skvallrar om en kille slår till henne, hon är nämligen så van att få skit.

Å andra sidan sitter ju du med alla svaren, du som inte ens kände honom från början 😂
Det är väldigt märkligt hur du försöker få Lydia att framstå som utsatt och Emil som en skithög
Vad vill du egentligen? Det kom inga bevis på att Emil hade någon skuld, allt är resultatet av en människa utan spärrar. Om det är uppväxtmiljö, arv eller droger, vet jag inte. Störd är hon
2022-07-07, 15:57
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Det är väldigt märkligt hur du försöker få Lydia att framstå som utsatt och Emil som en skithög
Vad vill du egentligen? Det kom inga bevis på att Emil hade någon skuld, allt är resultatet av en människa utan spärrar. Om det är uppväxtmiljö, arv eller droger, vet jag inte. Störd är hon

Jag bad dig att lägga fram var nånstans jag skriver att Emil slår Lydia? -då du skriver ut dina lögner här varenda dag.
Jag kräver att du länkar var nånstans jag skrivit detta!!

Du länkar istället till andra inlägg.

Se nu till att länka till det du påstår din lögnare!
2022-07-07, 15:57
Medlem
Citat:
Nu visar du exakt vilket inlägg jag har skrivit att Emil har slagit Lydia.
Du ska tammejfan inte ljuga på detta viset mer. Vad får du ut av att smutsa ner Emils namn mer genom att skriva ut lögner. Du är störd!

Jag tror du får leta efter det i fablernas värd. Mumsbulle har aldrig kommit med några bevis när man har krävt det efter att Mumsebulle har slängt ur sig en osanning.
Mumsebulle har ofta här i tråden slängt ur sig att man skulle ha sagt si eller så, men kan aldrig bevisa det sen.
2022-07-07, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Inga skrivna avtal (äktenskapsförord), och nog fanns det pengar alltid. Men hon avstod från allt det.
Konstigt, 2015-09-18, lämnades ett äktenskapsförord in, det registrerades 2015-10-19 hos skatteverket...
2022-07-07, 16:14
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Konstigt, 2015-09-18, lämnades ett äktenskapsförord in, det registrerades 2015-10-19 hos skatteverket...

Jadu Mumsestalkerbullen, Då hade ju Lasseliten2 rätt igen i saken att Lydia inte ville ha någonting.
För dessa handlingar är ju inskickade en månad efter bröllopet. Antagligen då skilsmässopapperna också kom in - eller ungefär samtidigt då skilsmässa redan var bestämt.

Och hade Lydia velat ha någonting, så hade hon självklart inte skrivit på. Men hon har aldrig önskat det.
2022-07-07, 16:57
Medlem
Citat:
Jadu Mumsestalkerbullen, Då hade ju Lasseliten2 rätt igen i saken att Lydia inte ville ha någonting.
För dessa handlingar är ju inskickade en månad efter bröllopet. Antagligen då skilsmässopapperna också kom in - eller ungefär samtidigt då skilsmässa redan var bestämt.

Och hade Lydia velat ha någonting, så hade hon självklart inte skrivit på. Men hon har aldrig önskat det.
Men köpte inte hon och K hästgården tillsammans?
2022-07-07, 18:04
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Men köpte inte hon och K hästgården tillsammans?

Det stämmer och han är utköpt.
2022-07-07, 19:15
Avslutad
Citat:

Lasseliten2 hävdade att det inte skulle skrivits några äktenskapsförord, vilket visade sig vara fel.
Hans nyfunna vän Lydia kanske inte var så ärlig som han vill tro, stackarn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in