Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-07, 01:48
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldTuppen
Jag har inte orkat läsa hela tråden, men om GM vissas vara är The*d*r N*rdenadler *=o så stämmer det inte med polisen som angav GM som 33 år. Han är född 91 dvs 31 år.

Hur som helst, denna nazze var inblandad och tidigarr åtalad för mordförsök och dömd för bl.a en gruppmisshandel i Uppsala. Störd nazze som inte längre är med NMR utan en annan nazzegrupp.
Nu är du ute och cyklar. Fel ålder och fel del av Sverige som bostadsort.
Stockholm är inte södra Sverige.
Citera
2022-07-07, 01:49
Medlem
Polis2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackaborn
Detta är nog den sanningen som ligger närmast till i hela tråden.
+1 på den.
Okey, håller med delar. Vem fan är inte trött på kaosbabianerna? De har svårt att stå i kö ex och ska ha värsta bilen. Sedan kan de inte supa som en nordbo utan ska ha kola till allt. Vi kan bara hoppas att de försvinner snarast från vårt fostervatten.
Citera
2022-07-07, 01:49
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
BO bodde i Uppsala, GM har tidigare åkt dit för misshandel i Uppsala. Min gissning är att länken mellan BO och GM går att hitta i den staden.

Misshandel i Uppsala - varifrån kommer den uppgiften?
Citera
2022-07-07, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jaha.

Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
Fascinerande analytisk slutsats med tanke på att det är välkänt att han är 33 och morsan 57.

Välkänt var det då inte när jag glodde på hennes bilder. Såg ut som vilken wt morsa som helt från usa
Citera
2022-07-07, 01:52
Medlem
SnilleFixs avatar
Det var väntat. Det är så här det fungerar i Sverige i dag. Alla vill vara med och leka och jävlas med varann. =)
Senast redigerad av SnilleFix 2022-07-07 kl. 01:59.
Citera
2022-07-07, 01:53
Medlem
Citat:
Det vet vi ju inte. Det beror på vad han hade för motiv. Det är för tidigt att slå fast att det inte är en politisk händelse.

Han måste ju ha planerat ett dåd då han begav sig till Almedalen beväpnad med kniv. Han hade knappast något intresse av föredragen.

Men han kan ju ha velat attackera någon annan. Och tagit fel person.
Citera
2022-07-07, 01:55
Medlem
Citat:
Scientologin. Antipsykiatrin. MGM har uttryckt sig kritiskt mot psykiatrin, både på artiklar på Nordfront och i inlägg på Flashback.

Han verkar åtminstone inte då varit direkt ”mot” psykiatri, men det kan ju ändrats - kanske växelverkande med hur psykisk sjukdom hos honom själv utvecklats.

Alltså, vi vet inte. Det går inte att utesluta vare sig politiskt dåd, psykisk sjukdom eller en kombination.

Har det kommit fram än om han behandlats av sitt offer tidigare i livet?

Kan ju verkligen finnas massor av riktade motiv här eller så var det helt slumpmässigt. Skulle en koppling till offret finnas blir det helt plötsligt nästan otroligt att det var slumpmässigt.
Citera
2022-07-07, 01:56
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Han måste ju ha planerat ett dåd då han begav sig till Almedalen beväpnad med kniv. Han hade knappast något intresse av föredragen.

Men han kan ju ha velat attackera någon annan. Och tagit fel person.

Jag tror inte det är en slump att han angrep en mycket högt uppsatt företrädare för hur psykiatrin ska fungera i kommuner och regioner.

Man bör väl hålla det lite öppet, men osannolikt skulle jag säga.
Citera
2022-07-07, 01:56
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Obehagligt nu att se alla vänsternissar som gottar sig i att det rör sig om en kille som varit på två demonstrationståg för NMR.

Nu mår de, vänsternissarna.
Precis som vissa typer av svenskar som älskar när invandrare utför sjuka dåd. Jävla sjuk smörja allt det här alltså.
Citera
2022-07-07, 01:57
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Har det kommit fram än om han behandlats av sitt offer tidigare i livet?

Kan ju verkligen finnas massor av riktade motiv här eller så var det helt slumpmässigt. Skulle en koppling till offret finnas blir det helt plötsligt nästan otroligt att det var slumpmässigt.

Påstods någonstans att hon slutade arbeta kliniskt 2004. Så nej det är nog osannolikt.
Citera
2022-07-07, 01:57
Medlem
Polis2010s avatar
Jag känner igen denna kvinna när jag jobbade på polisen. Oklart varifrån och vad det har med detta fallet att. Mycket olustigt då det verkar som ett dåd gjort taget utan sammanhang/orsak.
Citera
2022-07-07, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Precis som vissa typer av svenskar som älskar när invandrare utför sjuka dåd. Jävla sjuk smörja allt det här alltså.

Håller med. Otäck utveckling.

Blir snart att ta sitt pick och pack och flytta härifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in