2022-07-06, 23:31
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det är inledningen 2014 det man kan se dvs.
2014 SD
2015 stödmedlem NMR skrev artiklar på organisationens hemsida, beställt hem propaganda för spridning för NMR
Demonstrerar med NMR 2017 och 2018 i flera städer så som Falun, Göteborg, Stockholm-
2022 Riks tv korankupp.

Kan han kopplas till Sverigedemokraternas Riks TV?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustalainen77
Man har redan börjat pumpa nazze-spåret. överallt tar man upp att han var medlem av NMR, inte att han skulle vara psyksjuk som förmodligen är det troligaste.

Som jag skrev till någon annan är det bättre med ett offer av låg profil än en partiledare för det skulle inte glömmas bort efter valet. Inte svårt få en psyksjuk att ge sig på en ansvarig inom statens psykiatriska vård.

Men om en psyksjuk ger sig på en inom psykvården kommer det inte ta samma skruv.

Däremot skulle ex ett mord på en halvhög fackligt engagerad ta skruv. Eftersom det har hänt förut.

I det här fallet kommer nazzespåret inte lyckas ta skruv ordentligt. Då dådet egentligen inte kan motiveras med hjälp av ideologin på samma sätt.
Och den historiska kopplingen saknas.
Citera
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
Att han hade på sig en SD-tröja och gillade SD för 8 år sen är ungefär lika relevant och intressant som att han hade en Everest-jacka på sig på en av bilderna i artikeln.

De griper efter halmstrån.
Expo är nått på spåret, SD nmr afs bss alla har kopplingar kgar
Citera
2022-07-06, 23:32
Medlem
E.Alberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .WhyAreYouGeh.
Antagligen så röstade han först på SD eftersom media har sagt att det är ett nazistiskt parti. När han förstod att så inte var fallet så lämnade han och intresserade sig för NMR i stället

Tror du att han var mentalt kapabel till att välja parti själv eller fick han hjälp av sin mor?
Citera
Avslutad
Vet man hur många hugg hon fick? Fyfan så hemskt, vila i frid!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Den här snubben röstade dock på Afs på senare tid och har förmodligen röstat på SD innan dess.
Vad är du ute efter? Om Clark Olofsson röstar på S, så är allt han gjort deras fel?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Ja, de har jag redan sett och kläderna på de bilderna stämmer ju överens med vad GM hade på sig, plus att han stämmer in på vad Aftonbladet och Expressen skrivit om GM, men jag tycker inte att det riktigt ser ut som samma person som den som utför en "korankupp".

Det är bilder från 2018 och inte dagsfärska bilder. Jo det är samma person.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det är inledningen 2014 det man kan se dvs.
2014 SD
2015 stödmedlem NMR skrev artiklar på organisationens hemsida, beställt hem propaganda för spridning för NMR
Demonstrerar med NMR 2017 och 2018 i flera städer så som Falun, Göteborg, Stockholm-
2022 Riks tv korankupp.

Ta borta det sista, Riks-grejen. Det är inte samma person.
Citera
2022-07-06, 23:33
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ja, jag bestrider inte alls hans politiska intressen under årens gång, men jag vet inte riktigt hur relevant hans val av t-shit för åtta år sedan är för vad som skett idag.

Är det för övrigt verkligen samma person som genomför "korankuppen"?

Relevansen med hans politiska sympatier är knappast ointressanta då både AFS och NMR har en ganska hård ton mot de som inte delar deras politiska världsbild. SD är numera en del av etablissemanget och har knappast något att vinna på att anklaga folk från andra partier för att vara folkförrädare och dylikt. Theodors politiska sympatier är på så sätt jäkligt intressant. Liksom hans barndom, ungdomsår, år som vuxen osv.
Citera
2022-07-06, 23:33
Medlem
Troians avatar
Citat:
Om det tycks meningarna gå isär. Jag tycker inte heller att de ser identiska ut men om användaren jag citerade kan bjuda på fler bilder så får jag väl kika på dem också.

Är säker på att det inte är samma.
Citera
2022-07-06, 23:34
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Att beställa klistermärken och delta som vem som helst på ett par demonstrationer, det kan du också göra. Att skicka in insändare kan du också göra. Kräver ingenting...
Att bli intervjuad av RN? och Köpa stödmedlemskap?
Citera
2022-07-06, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ta borta det sista, Riks-grejen. Det är inte samma person.

Det är samma person. Om du vill visa att så inte är fallet är det upp till dig att bevisa detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in