Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-06, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speery
Han var inte medlem i NMR, snubben har skrivit 3 insändare till dom och besökt 2 av deras öppna demonstrationer/evengemang.
Om en man som skrivit 3 insändare i en islamistisk organisations tidning och besökt 2 öppna evenemang som den islamistiska organisationen hållit i begår ett mord skulle du säkerligen hävda att mordet var islamistiskt och kopplat till organisationen.
Citera
2022-07-06, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nepodsladen
Enligt ögonvittnen skar han halsen av henne

dags att vila lite nu efter en lång dag
Citera
2022-07-06, 23:30
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Antagligen så röstade han först på SD eftersom media har sagt att det är ett nazistiskt parti. När han förstod att så inte var fallet så lämnade han och intresserade sig för NMR i stället
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Dansken, svensken och amerikanen. Alla yngre men framförallt ’digitala’. Likheten, vansinnet, planeringen.

Samspelta? Kommer det komma fler?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Så du tror alltså att SÄPO tillsammans med Socialdemokraterna ligger bakom mordet på Palme?

Nej. Har jag skrivit det någonstans? Tog bara upp två konspirationsteorier som inte visat sig vara påhittade för att visa att sånt som enligt vissa enbart händer utomlands även händer här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
De psykiatriker jag träffat har definitivt varit i behov av vård. Kan det vara ett motiv. Patient som vill hämnas?
Mycket troligt, för en tänkande människa...för en icke tänkande människa är det SD's fel att han knivade kärringen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Förmodligen hans syster.

Som tydligen gjort honom galen och fått såväl soc som psyke att låsa in honom.
Där kommer hatet ifrån..

”En av mina grannar, hjärnan bakom olagliga bostadsrättsombildningar,
är också polisanmäld för sina förtalskampanjer på internet.
En mycket skicklig mytoman och manipulatör, på samma sätt
som riksstalkern Cecilia Beckroth.
Han har också samarbetat med Beckroth, när bägge gömde sig bakom pseudonymer.”

(FB) Stalker i Djursholm
Citera
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är inte samma…

På twitter har flera twittrare påstått att det är samma person, och fått stor spridning, men så är alltså inte fallet?
Citera
2022-07-06, 23:31
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Här är en av bilderna.
https://antifa.se/uploads/2019/09/Bild-fr%C3%A5n-sthlm-1-660x517.jpg
https://antifa.se/uploads/2019/09/bild-fr%C3%A5n-gbg.jpg

Ja, de har jag redan sett och kläderna på de bilderna stämmer ju överens med vad GM hade på sig, plus att han stämmer in på vad Aftonbladet och Expressen skrivit om GM, men jag tycker inte att det riktigt ser ut som samma person som den som utför en "korankupp".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Polisen uttalade sig tidigt om att det inte hade med partipolitik att göra.
Har de sagt något om det möjligen har med en 1 400 år gammal religion att göra?
Citera
Bannlyst
Från GMs facebook. Väldigt enkelt att söka sig fram till hans flashbackkonto på grund av de unika formuleringarna. På grund av 1.06 avstår jag från att länka.
Citat:
Min röst går i det här riksdagsvalet till Gustav Kasselstrand och Alternativ för Sverige. Kasselstrand och hans riksdagskandidater har här med stor tydlighet visat att de, olikt Åkesson och SD, har kompetens, mod, och visioner nog att på riktigt utmana de förhärskande värderingar och det maktkonsensus som fortsatt dominerar över politiken. Det som gjorts mot folket - med det fientliga demografiska omdanandet av Sverige, i stölden av dess politiska intressen, identitet, och framtida öde, och i tystandet av kritiska motröster under konsensuslögner och terrornormer - är inte något man kan kapitulera inför, söka acceptans hos, eller finna konsensus med, likt den väg SD nu ofrånkomligen valt, eller att för den delen här rättfärdiga den egna politiska fegheten med väljarkårens in absurdum, utan för den som faktiskt vill vinna och genomdriva ett riktigt ideologiskt alternativ till den nuvarande ordningen - d.v.s. en äkta motberättelse - finns inte annat än att rakryggat bekämpa och stå upp mot de rådande maktnormerna, konsensuslögnerna och dess mediala representanter i striden om folksjälen, med stöd i etablissemangets misslyckade samhällsbygge och dess eskalerande skadeverkningar och i de framgångar som redan går att se i USA, Ungern, Polen, Italien, och Tyskland med flera. Det är avslutningsvis min övertygelse att just Alternativ för Sverige - sett till dess synliga genomslag på sociala medier, i alternativmedia, och på torgmöten, tillsammans med opinionsmätningarnas dokumenterat kroniska underskattningar - här har en reell chans att överraska på valdagen, och då ge betydligt mer utdelning än ett större SD, som etablissemanget redan förberett sig på, och som Åkesson och hans ledarkrets ändå redan varit till god hjälp i att urvattna till gränsen av menlöshet, men där det förstås återstår att se om det i nuläget finns alerta och fria svenskar nog att bidra till att skriva faktisk politisk historia.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Så om en mördare skrivit tre artiklar på afas egen hemsida skulle du aldriiiiiiig under några som helst omständigheter koppla personen till att vara AFAsympstisör såklart…

Haha eller hur. Oavsett sida man står på så får man ju i alla fall försöka vara objektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in