2022-07-06, 18:20
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Och om någon säger att du är pedofil då? Är det fritt fram att misshandla dig då?

Hade jag fått såna sjuka tankar hade jag varit tacksam om någon bankade skiten ur mig. Minst.
Och vi kan ju alla vara överens om att dumpens gäddor har dessa tankar. Det är alltså inte bara ett påstående, det är fakta och inte bara någon som "säger att dom är pedofiler".
Citera
2022-07-06, 18:26
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Vissa av dom är här dygnet runt och försvarar pedofiler.

Ja jag märkte att allt var precis som vanligt i denna tråden. Pinsamt nog.

En evig kamp för pedofilers rätt i samhället.
Citera
2022-07-06, 18:28
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Hade jag fått såna sjuka tankar hade jag varit tacksam om någon bankade skiten ur mig. Minst.
Och vi kan ju alla vara överens om att dumpens gäddor har dessa tankar. Det är alltså inte bara ett påstående, det är fakta och inte bara någon som "säger att dom är pedofiler".
Du svarade inte på min fråga. Är det ok att misshandla dig om någon pekar ut dig som peddo?

Det är många som inte håller med om att de som hängs ut är pedofiler. Även om så vore fallet så spelar det ingen som helst roll, det är fortfarande fel att förtala dem.
Citera
2022-07-06, 18:38
Medlem
snutans avatar
Citat:
Du svarade inte på min fråga. Är det ok att misshandla dig om någon pekar ut dig som peddo?

Det är många som inte håller med om att de som hängs ut är pedofiler. Även om så vore fallet så spelar det ingen som helst roll, det är fortfarande fel att förtala dem.

Jag svarade visst på din fråga. Och det handlar inte om att dumpen enbart pekar ut någon som peddo. Eller hebefil eller vad nu vill märka för ord.
Du kanske själv är blind och inte ser vad dom vill göra med barn?
Hur som helst, du är pinsam som fortsätter älta här i tråden. Normalt sett scrollar jag förbi dina inlägg för det är ett evigt tjat på dig och din kärlek till pedofiler.
Citera
2022-07-06, 18:47
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Jag svarade visst på din fråga. Och det handlar inte om att dumpen enbart pekar ut någon som peddo. Eller hebefil eller vad nu vill märka för ord.
Du kanske själv är blind och inte ser vad dom vill göra med barn?
Hur som helst, du är pinsam som fortsätter älta här i tråden. Normalt sett scrollar jag förbi dina inlägg för det är ett evigt tjat på dig och din kärlek till pedofiler.
Nej, du skrev att du skulle vara tacksam om någon misshandlade dig om du började tänka på sex med barn. Det är inte alls samma sak som att någon annan pekar ut dig.

Ja, vad vill de som hängs ut göra med baaaarn? Jag skulle säga att de oftast verkar vilja ligga. På vilket sätt ger det privatpersoner rätten att straffa dem?

Hur ska man agera för att inte vara pinsam för dig? Antar att du menar att man skall lägga hjärnan på hyllan och sedan bröla om hur mycket man hatar pedofiler, men det vore roligt att höra vad du har att säga.
Citera
2022-07-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Svar ja, alla är peddos. Sexchattar de med barn och berättar vad de vill göra med barnen samt sätter sig i bilen och tar sig till platsen som de har bestämt så finns det väl en dragning till barn?

De har väl inget intresse att sexchatta med barn för att sen bara vilja hänga med ett barn och spela monopol eller fia med knuff. Men berätta gärna mer vilka andra orsaker de sexchattar med barn så lyssnar jag gärna.
För det första: skilj på pedofili och tex hebefili.
Generell hypersexualitet kan vara en orsak. Kön, ålder osv är ganska oväsentligt så länge det är en möjlighet till sex. Chatberoende en annan, men också ren nyfikenhet a la "är det verkligen den tjejen på riktigt".
Flertalet har även uppvisat tecken på missbruk som helt klart påverkar den moraliska kompassen. Vissa förefaller lida av funktionsnedsättningar...
Citera
2022-07-06, 19:36
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Och om någon säger att du är pedofil då? Är det fritt fram att misshandla dig då?

Om du är pedofil så ska du ha stryk.
Tror du att en volta på kåken blir angenäm för ett peddo?

Om nån säger att du är pedofil så ska du inte ha stryk så långt...men om du år peddo så självklart! misshandel!

Hur skulle du själv tänka om en av dessa gubbar kom hem till dig en natt hand i hand me din 13 åriga dotter????
Citera
2022-07-06, 20:30
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
För det första: skilj på pedofili och tex hebefili.
Generell hypersexualitet kan vara en orsak. Kön, ålder osv är ganska oväsentligt så länge det är en möjlighet till sex. Chatberoende en annan, men också ren nyfikenhet a la "är det verkligen den tjejen på riktigt".
Flertalet har även uppvisat tecken på missbruk som helt klart påverkar den moraliska kompassen. Vissa förefaller lida av funktionsnedsättningar...

Visst kan jag skilja på pedofili och hebefili men tycker inte att hebefili är särskilt sunt heller vilket majoriteten i Sverige kan gå i god på eftersom gränsen går vid 15 år.

Varför försvarar du dem? Du presenterar orsaker som chattberoende, missbruk, nyfikenhet, hypersexualitet. Varför skulle övergrepp på barn vara acceptabelt bara för att en vuxen man lider av exempelvis missbruk eller att de är nyfikna.

Ge dig! och håll dig undan från barn
Senast redigerad av KebabOchBearnaise 2022-07-06 kl. 20:33.
Citera
2022-07-06, 20:46
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976

Om nån säger att du är pedofil så ska du inte ha stryk så långt...men om du år peddo så självklart! misshandel!

Hur skulle du själv tänka om en av dessa gubbar kom hem till dig en natt hand i hand me din 13 åriga dotter????

Vilka är det som ska dela ut stryket, är det det berörda barnets familjemedlemmar eller ska valfri person gå till attack om hen så önskar?
Citera
2022-07-06, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelbarnen
Vilka är det som ska dela ut stryket, är det det berörda barnets familjemedlemmar eller ska valfri person gå till attack om hen så önskar?
Jeg vet om tilfeller i Norge hvor BO har slått i hjel GM når han har blitt voksen.
Citera
2022-07-06, 21:44
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg vet om tilfeller i Norge hvor BO har slått i hjel GM når han har blitt voksen.
Der har vi så eksemplet hvor offeret selv handler.
Citera
2022-07-06, 22:08
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976

Ditt svar gör att det uppstår många frågor.

Vem är pedofil?
Vem avgör vem som är pedofil?
Varför skall en pedofil ha stryk?
Ska en pedofil stryk även om han eller hon är passiv och inte har begått något brott?

Beträffande min dotter så är hon några år äldre, men att hon (eller någon annan 13-åring) skulle ha kommit hem hand i hand med någon av de som har hängts ut när hon var 13 år var så osannolikt att man inte ens behöver tänka på saken. Hon har givetvis fått sin beskärda del av dickpics och liknande, och jag har till och med hjälpt till att trolla de som skickar sådana vid ett antal tillfällen. Det är ju inte direkt så att man blir överväldigad av social kompetens, och jag tycker mest synd om dem i och med att de ofta inte ens har förmågan att uttrycka ordentligt. Jag skulle vilja likna dem vid överkåta tonårspojkar i 50-åriga kroppar.

Jag tycker att incels har en alldeles för mörk världsbild, men de har sina poänger ibland. Om man ser ens skuggan av en poäng i vad incels säger så inser man att de som har hängts ut är fullständigt chanslösa på köttmarknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in