2022-07-05, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Vadå underliggande orsaker? Förstår inte vad du menar med att det behövs finnas bakomliggande orsaker för att någon ska vara en pedofil. Söker man efter barn är man pedofil eller har du en annan förklaringsmodell?
Så enligt dig är alla 117 gäddorna kliniska pedofiler och det finns överhuvudtaget ingen annan möjlig orsak till att de haft konversationen på chat, och åkt för att se om motparten dök upp?
Svar på det behövs innan jag bemödar mig att evt fördjupa mig mer.
Citera
2022-07-05, 22:21
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Så enligt dig är alla 117 gäddorna kliniska pedofiler och det finns överhuvudtaget ingen annan möjlig orsak till att de haft konversationen på chat, och åkt för att se om motparten dök upp?
Svar på det behövs innan jag bemödar mig att evt fördjupa mig mer.

Svar ja, alla är peddos. Sexchattar de med barn och berättar vad de vill göra med barnen samt sätter sig i bilen och tar sig till platsen som de har bestämt så finns det väl en dragning till barn?

De har väl inget intresse att sexchatta med barn för att sen bara vilja hänga med ett barn och spela monopol eller fia med knuff. Men berätta gärna mer vilka andra orsaker de sexchattar med barn så lyssnar jag gärna.
Citera
2022-07-05, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Där har du en väldigt bra poäng. Enormt många pedofiler som går under radarn och som aldrig egentligen blir ifrågasatta då de är med i idrottsföreningar.

Hur kan dumpen bredda sitt arbete? Måste ju finnas andra sätt att hitta pedofiler än genom internet. Kan nog dock bli lite svårt att skriva in låtsasbarn i fotbollsföreningar

Dessutom. Var är jakten på kvinnliga pedofiler? Det är lite svårare. Sen har vi många barnäktenskap i Sverige som är ännu värre eftersom flickan tvingas leva med sin gärningsman. Antar att dumpen inte har pungkulor att ge sig på utlänningar?
Citera
2022-07-05, 23:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Dessutom. Var är jakten på kvinnliga pedofiler? Det är lite svårare. Sen har vi många barnäktenskap i Sverige som är ännu värre eftersom flickan tvingas leva med sin gärningsman. Antar att dumpen inte har pungkulor att ge sig på utlänningar?
Som att fråga sig var är lagstiftningen mot kvinnliga våldtäktsmän. Det krävs att man har kuk för att vara pedofil.
Skulle en kvinna kommit tar ju Sjöberg och andra hanar henne. Detsamma/motsvarande gäller inte Sara och andra kvinnor. Så funkar det helt enkelt.
Citera
2022-07-06, 00:31
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Här kan vi ju på svart och vitt säga att Dumpen verkligen gjort något. De har stoppat återkommande våldtäkter mot ett barn. Bara det här enskilda fallet i sig visar att Dumpens arbete är viktigt.

För att vara uppriktiga så vet vi ju inte om han faktiskt har förgripit sig på sin dotter.
Citera
2022-07-06, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing

Finns inte barnäktenskap i Sverige.

Men visst, kan säkert finnas något olaga frihetsberövning eller sånt som pågår under lång tid som skulle kunna liknas vid ett äktenskap. Men då är väl problemet just hur man kan komma åt det. Samtliga offentliga verksamheter är också skyldig att orosanmäla något sådant.
Citera
2022-07-06, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandan88
Man kan inte bota pedofili haha. Enbart genom kemisk kastrering. Hejdå pedofilen, tack för att du gjorde denna värld lite bättre. En sann hjälte som borde ses som en förebild. Förstår att familjen lider men hade min man varit pedofil så hade han också fått försvinna enligt mig.

Bota borde vara ganska svårt ja, ungefär lika svårt som att bota en heterosexuell. Men varför skulle man inte kunna bota viljan att begå sexuella övergrepp?? Alla människor som har en sexualitet begår ju inte övergrepp, inte ens alla pedofiler.
Citera
2022-07-06, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snutkuken22
Som att fråga sig var är lagstiftningen mot kvinnliga våldtäktsmän. Det krävs att man har kuk för att vara pedofil.
Skulle en kvinna kommit tar ju Sjöberg och andra hanar henne. Detsamma/motsvarande gäller inte Sara och andra kvinnor. Så funkar det helt enkelt.

Idiotiskt inlägg. Massvis med kvinnliga pedofiler har ju dömts bara senaste året.
Citera
2022-07-06, 03:52
Medlem
K0SKESHs avatar
Ngn som vet om alla ofredande anmälningar (när Sara eller Patrik fått ta emot kuk bilder och skit) leder/lett till åtal? Samt hur mkt den sammanlagda skadeståndet landat på till dessa fiskare.
Tycker helt ärligt att de gör ett schyst jobb. Ingen jag känner hade pallat.

Även om folk swishar in 100k per månad så förtjänar dom det. Med tanke på personal, tid, bränsle, bil, tåg, buss, flyg, mat, hotell, plus sina egna privata räkningar som de måste täcka på nåt sätt eftersom de är ute och reser runt och jagar kåta män.

Mvh
Citera
2022-07-06, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Att dessa peddon säkert har försökt stämma träff med riktiga barn och skickat kukbilder till dom är en helt annan sak, och det är däremot ett brott.
Men det är ju upp till polisen att utreda och domstol att dömma.

Är det så att någon privatperson har arresterat gubbarna i Dumpen, dömt och fängslat dem i 4 år?

Klart att det är polisen som utreder och domstolen som dömer. Dumpen chattar med gubbarna som vill våldta barn och träffar dem sedan och gör en intervju med dem. Problem med det?
Citera
2022-07-06, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Hur ofta är det som att fiskaren ber om att få en kukbild skickad till sig? Det är ofta gäddan som initialt tar den första kontakten, chattar lite och uppger sin ålder. Sen är konversationen i full fart och helt plötsligt så skickar gäddan en bild på sitt skitiga könsorgan...

Har du ens läst igenom chattloggarna på dumpen?

Exakt så. När gubben frågat om ålder och får höra tolv, tretton eller fjorton så jublar de " så uuung" och "vad är du ute efter?"

När då fiskaren säger "sex" så går du igång så ini helvete. Det finns ingen tvekan där att de är ute efter att hitta flickor i den åldern för att träffa och våldta. Det är ju inte så att de som vill våldta tvekar på vad de vill, de behöver inte övertalas utan går igång direkt. Fast en hel del av dem menar att de aldrig skulle våldta någon. De förstår inte att man inte kan knulla barn under femton utan att det är våldtäkt.
Citera
2022-07-06, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Nu spelar det egentligen ingen roll om Dumpen ber om att få penisbilder eller inte, för om de sexchattar med en 13-åring så är det grooming ändå.

Jag har läst vissa av chattarna, men inte alla. Det har inte du heller, eftersom att Dumpen bara publicerar de godbitar som passar dem.

Varför tror du att fiskarna på Dumpen skulle be om att få penisbilder av en 13-åring för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in