Citat:
Ursprungligen postat av
Beaver14
Arsenal har publicerat bilder från träningslägret i Tyskland. På 31 bilder lyckas inte Partey vara med en enda gång. Vi kan därmed med säkerhet säga att han INTE är med till Tyskland, för varför skulle Arsenal inte ta chansen att ta död på ryktena om det vore så att de inte var sanna...
https://www.arsenal.com/news/pre-season-heats-germany
Allt mer talar för att det är Partey som står anklagad. Nu verkar dessutom ännu ett offer ha stigit fram - hon har vittnat om övergrepp begångna förra året.
Jag tänker såklart på offren i detta. Det är ett vidrigt brott som ska rendera i långt straff. För deras skull hoppas jag att det inte är riktigt grova brott det handlar om. Det är hemskt oavsett men finns ju grader i helvetet.
Samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på Arsenals supportrar och tycka lite synd om dem. Kan inte kännas kul att ha köpt en tröja med Partey på ryggen…dessutom skadar det klubben enormt.
Fortfarande spekulationer, vilket jag vill understryka. Men som du är inne på, över 30 bilder utan en skymt av honom och med alla rykten som går - det talar sitt klara språk, tyvärr.