Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Blir extra intressant vem BO är.
Jag tror ingen politiker.
Tror mer en galen vänsterkvinna som hetsat mot en högerkille.

Kanske har flera anslutit som vanligt när vänstern ska boxas så hoppar folk in från överallt, killen drar då kniv och tuffingen hamnar på akuten. Det är min känsla, en enkel liten vilsen vänster kvinna blev knivhuggen av en vilsen nazist.
Citera
2022-07-06, 19:32
Medlem
Skulle just skriva att det luktar nazze om kläderna (och lite rasism i denna tråd för övrigt).
Hann bli bekräftat innan jag kom så långt.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5G18Xe/nazist-i-30-arsaldern-gripen-for-knivdadet-i-almedalen

Citat:
Mannen som är gripen för knivdådet i Almedalen är en nazist i 30-årsåldern, enligt uppgifter till Aftonbladet.
Mannen ska ha deltagit på NMR:s demonstrationer och har skrivit artiklar på nazistiska Nordfront.
Citera
Medlem
Feministisk Initiativ var där och blockerade ingångarna till Almedalen ,det kan ha eskalerat från det och offret kan va Fi relaterat.
Citera
Medlem
Jag har aldrig varit anhängare till konspirationsteorier, men om polisen går ut med att MG är okänd sedan tidigare och inte dömd för brott. Nu dock är kändis inom brott och känd aktivist.

Det är ju lite tvärtom.. typ.
Citera
2022-07-06, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Spelar ingen roll, han är en nolla som knivhugger folk. Idiot!
Absolut det är han.
Men vänstern kan vara riktiga nollor de också.
Har sett med egna ögon hur fega de är som hoppar på tio på en osv, han kanske försvarade sig?
Man vet ju inte alls ännu..

Nazister, vänsterextremister osv bär ofta kniv då chansen för bråk är stor.
Citera
Medlem
Först är det inte politiskt sen är det Nazikopplingar, haha jaja..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Japp så fort det rör sig om en helsvensk och inte någon med invandrarbakgrund så dör trådarna direkt
Vad besvikna alla högerback skall bli nu

Ja, vad konstigt trådar dör när det som det spekulerats om blir besvarat...

Men det är hursomhelst udda. Något måste ju fått idioten att gå på just den kvinnan och inte någon annan. Tydligt queer/trans kanske? Annars förvånande att inte den typen av puckon siktar på någon av de mer kända personer som är på plats. Jag trodde det skulle visa sig vara stalker/ex eller något sånt.

Sidospår - V lär vara glada. Nu glöms deras PKK-flaggor!
Citera
2022-07-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joshmark
Nu är det kört för SD och deras rasist falanger i valet.

Återigen, vad har NMR och SD med varandra att göra. Är du lågbegåvad eller är du utvecklingsstörd?
Citera
Medlem
fernebos avatar
Lite oväntat ändå, med en NMR:are. Om det nu stämmer. Speciellt en ostraffad sån. Frågan är väl om det inte snarare är en hangaround i så fall.
Citera
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
"Synts vid demonstrationer" med Nmr. Hur många demonstrationer har dom ens hållit på senare år efter 2017? Inte många inte, väldigt inaktiva skulle jag säga.
Brukar inte AFA och annat våldsamt vänsterfolk närvara vid NMR's demonstrationer?
Citera
2022-07-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .WhyAreYouGeh.
Hur kopplar du Åkesson till NMR? Helvete vad folk är plågsamt okunniga

Verkligen, som den tomten i tråden som kopplade fötter till medelhavet eller den lallare som ansåg att huvtröja var uteslutande vänster. Som sagt, okunnigheten finns överallt!
Citera
2022-07-06, 19:35
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Är det så konstigt? Våldshögern strikes again!

Nu vet vi inte om han har koppling till någon våldshöger. En lyckträff vore om kopplingen till NMR och att han setts vid nazistdemostrationer är han tillhör våldsvänstern och därför brukar närvara och störa demostrationer.

Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Japp så fort det rör sig om en helsvensk och inte någon med invandrarbakgrund så dör trådarna direkt
Vad besvikna alla högerback skall bli nu

Hur menar du att "högerback", vad nu det är, blir besvikna. Om en nazist tagit livet av en vänsterbrud finns det säkert en och annan galning som tycker det är positivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in