Citat:
Ursprungligen postat av
Jagduvidom
Hon ljuger konstant och/eller är felinformerad samt kan inte betala räkningar och tycker hon är bättre än andra, knullat flest unika inom riksdagen och har en rumpa som är längre än morgan själv men han har hon också legat med. Dessutom var hon otrogen massvis så kanske det som fick gubben att slänga in handduken. Sprått springande galen men det passar väl svenska regeringen perfekt..
AS och jag har barn i samma skola. Vid skolavslutningar möten i kyrkan osv där föräldrarna var samlade dök hon alltid upp bredvid mig. Flyttade jag mig flyttade hon sig snart också. Jag kan inte tro att det var en slump. Det var strax efter hennes man tog livet av sig och framåt. Andra föräldrar som kom som par upptäckte detta intresse från henne och tyckte att jag som singel kunde gör ett `kap´. Jag har alltså aldrig pratat med henne. Det finns nämligen inte en möjlighet. Jag gillar inte `kap´. Jag har undvikit henne kontinuerligt eftersom hon är Socialdemokrat och jag något som skulle kunna kallas rasist sedan modersmjölken. Skulle aldrig kunna ha en fungerande konversation.
Hur som helst blev jag ändå ganska chockad när hon blev ihop med Den lilla Dvärgen. Men jag kan gissa att det är ett schackdrag. Hon är smart och målinriktad och hon sitter åter i regeringen. Däremot har jag aldrig tänkt tanken att hon skulle vara alkis. Hon ser alltid fräsch ut.