2022-07-06, 02:14
Medlem
populopiduss avatar
Alla tjejer/kvinnor jag varit med som haft den blick hon har, har visat sig vara smått galna. Oftast har det rört sig om borderline.
Citera
2022-07-06, 02:20
Medlem
Så A.S. hade en karatefylla utan sko med vinbibben under armen?
Tänk er vilken syn att få se den isbrytaren vackla fram i det skicket och tro att hon får gå V.I.P. in på krogen. hahaha

Var Morgan med också eller var han bara ett O.N.S. förra gången hon var i farten?
Citera
2022-07-06, 02:27
Medlem
Klosss avatar
Annika Strandhäll har hämtat sig från sin drängfylla och visar en dump på twitter av en sms konversation utan tidsangivelser som ska förklara hennes plötsliga frånvaro. Henne tonårsdotter sägs i konversationen vara kräksjuk och hon behöver avbryta Almedalen och fara hem. Hon har alltså åkt hem via Bromma. Undrar om hon någonsin hittade sin sko?
Senast redigerad av Kloss 2022-07-06 kl. 02:51.
Citera
2022-07-06, 02:30
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Undrar hur mycket (eller lite) som räcker för hennes skärmhjärna att trigga igång. Typ ingenting eftersom hon verkar mer upptagen med diverse twitterbråk istället för att arbeta fram nya förslag på klimat och miljöområdet. Anna Björklund skrev förövrigt bra om AS och hennes oförmåga. https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/47Md4q/bjorklund-strandhall-har-ingen-aning-om-vad-hon-haller-pa-med

Oj! ” Strandhälls ledarskap lika tryggt som en bakfull student på munta”
Citera
2022-07-06, 03:11
Medlem
Hon har struma som gör ögonen helt stirriga.

Men nu har jag märkt att hon även är tjackad.

Nånting olagligt går hon på-

Gör dom drogtester på regeringen?

Alla minns när
thomas Bodström vägrade göra det... Han går på smärtstillande utan läkarintyg. Benzo. Därför han sluddrar lite.00
Citera
2022-07-06, 03:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Annika Strandhäll har hämtat sig från sin drängfylla och visar en dump på twitter av en sms konversation utan tidsangivelser som ska förklara hennes plötsliga frånvaro. Henne tonårsdotter sägs i konversationen vara kräksjuk och hon behöver avbryta Almedalen och fara hem. Hon har alltså åkt hem via Bromma. Undrar om hon någonsin hittade sin sko?

Den Tweeten ser ut att ha blivit nertagen, jag kan åtminstone inte hitta den längre.

https://twitter.com/strandhall
Citera
2022-07-06, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivorytowers
Strandhäll har förmodligen tagit sig vatten över huvudet och är således omdömeslös. Det hörs ju på uppräkningen av uppdrag och ansvarsområden att ingen människa skulle kunna ha ansvaret för alla dessa områden samtidigt.
Men det väsentliga här är ju ändå - vem gav henne dessa uppdrag? Är det inte den personen som är omdömeslös? Är det inte en chefs uppdrag att ordna en anställning och en arbetsbeskrivning som är reellt genomförbar? Vilken chef radar upp så här många stora ansvarsområden och tänker "Det här verkar vettigt!"?
Tja, hon skulle ju kunna prata med Greta och ta lite av hennes gloria.
Citera
2022-07-06, 03:22
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Den Tweeten ser ut att ha blivit nertagen, jag kan åtminstone inte hitta den längre.

https://twitter.com/strandhall
Ja fort var den nedtagen. Kan fortfarande hittas i andra användares flöden om du söker på strandhall.
Citera
2022-07-06, 05:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Alla tjejer/kvinnor jag varit med som haft den blick hon har, har visat sig vara smått galna. Oftast har det rört sig om borderline.

Jag funderar allvarligt på om strandhäll drev sin man att ta sitt liv, jag tycker att strandhäll beter sig som en fullfjädrad psykopat.
Citera
2022-07-06, 06:00
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Hon har struma som gör ögonen helt stirriga.

Men nu har jag märkt att hon även är tjackad.

Nånting olagligt går hon på-

Gör dom drogtester på regeringen?

Alla minns när
thomas Bodström vägrade göra det... Han går på smärtstillande utan läkarintyg. Benzo. Därför han sluddrar lite.00

Menar du smärtstillande eller benzo? Det är två vitt skilda preparat.
Och hur ’vet’ du ens detta?
Citera
2022-07-06, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pröpper
Annika Strandhäll portad från kallbadhuset i Visby, försökte ta in en dunk vin på restaurangen och hade bara en sko. Hon är som en blandning av Gudrun Schyman och Monika Sahlin tydligen.
https://swebbtube.se/w/2bprcRUjumxEcV3EqTGu4c

Hahaha skulle ta uppgifter från Håkan Bergmark med en hel Finlandsfärja full med salt. Speciellt när han dessutom inleder med: "jag vet inte om det är sant"

(FB) Håkan Bergmark

Men väldigt synd på skorna om det mot alla förmodan är sant eftersom Strandhäll vanligtvis har riksdagens snyggaste skor.
Senast redigerad av rotebro-conny 2022-07-06 kl. 06:57.
Citera
2022-07-06, 07:00
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butangas
Det innebär verkligheten inte mer än en rad titlar och en mängd möten som inte kommer leda till något positivt.

Fler nedskärningar för gemene man och fler förmåner till nyanlända & ekonomiska asylanter är förmodligen vad vi har att vänta - Det är slutspurten inför valet och man måste förvalta den nya grupp valdeltagare som importerats.

Hon är en Sosse, det är väntat att hon kommer omfördela pengar från och resurser från skattebetalande arbetande etniska svenskar till favoriterna, de invandrade och deras avkommor.
Precis de som folket röstat på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in