Skiter fullständigt i om hon skurits av en islamist AfSsslödder eller något annat; det som äcklar mig är personer som du som utgår från religiösa förtecken
Hur utgår jag ifrån religiösa förtecken?
Kommenterade för övrigt inte dina känslor utan noterar endast att samhället skulle reagera mer på en viss sorts GM.
Vänsterdåre, islamist eller psykopundare. Det finns bara de alternativen egentligen.
Vänsterrunkarna som sitter och hoppas på en högerman kan sluta hoppas nu. Högerfolk är civiliserade och hugger inte folk till höger o vänster.
Jag personligen tycker att det ser ut som en missbrukare med trasiga och slitna kläder på de senaste bilderna. De flesta hemlösa går även runt med jackor/tjocktröjor trots värmen.
Väldigt konstigt också att det inte kommit fram någonting om offret.
Helt och hållet ointressant år 2022 då svenska medborgare åker ner och strider för IS och hackar och sliter huvudet av oskyldiga människor. Dom individerna är knappast svenskar bortsett från att det står "svensk" i deras pass. Betyder inte ett skit. Exakt vem som helst kan vara svensk medborgare idag. Frågan är vad personen har för etnicitet/religiös tillhörighet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!