Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
De gick inte att få ihop något. Förstår att du med dina patetiska tirader bara kan framföra din ignoranta vy över världen.
Har du något begrepp om vad som händer i Ukraina över huvud taget?
Ingår i mitt arbete att veta vad som pågår i Ukraina ja, så förmodligen har jag en gnutta vetskap om hur när och varför i denna konflikten. Detta har dock inte att göra med huvuddiskussionen eller ämnet i sig självt att göra. Det är du som så gladeligen presenterar dina teser och funderingar om konflikten, och när någon av oss andra ödmjukt har frågat dig om du kan vara så snäll att förklara de självklara motsatserna som uppstår varje gång du delar med dig utav din fakta, så återvänder du till där du började genom att deklarera hur okunniga, hjärntvättade, faktaresistenta, blinda, supande, eller varför inte din klassiker - inte pålästa, vi alla förutom du är. Sitt inte på dina höga hästar och negligera mina band till Ukraina och Ryssland. Det får dig bara till att framstå som ännu vildare i dina försök att undvika realiteten ännu mer än vad du redan gör. När det tryter för dig återgår du till att posta helt absurda länkar som är skapade endast för ett enda syfte, och samtidigt sitter du och skriker om att du vill ha en nyanserad och konstruktiv diskussion här. Verkligen? Tror du att någon kan nyansera något för dig som redan kört huvudet in i kaklet för att du redan är övertygad och känner till allt? Nej du mr Le Retardo, det enda du lyckas med här är att klicka på anmälningsknappen i ren frustration. Det gör inte precis att du framstår som den objektiva och nyanssökande du annonserar dig vara. Personligen struntar du fullständigt I både Ukraina och Ryssland, men använder konflikten till att framhäva din egenskapade tro på dig själv. Ensamhet kallas det