2022-07-05, 15:49
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Jag ber om ursäkt om jag sårat dig genom mitt sätt att uttrycka mig. Visste inte att du var känslig. Så förlåt mig.

Du ska självklart spekulera bäst du vill.

Det enda jag vänder mig emot är felaktigt skvaller eller påhittade lögner.
Nej då så lätt blir jag inte sårad hehe bara lite svårt ibland att förstå exakt vad du menade, kanske vi har lite olika dialekter

vad bra, då fortsätter vi som är intresserade att spåna vidare
2022-07-05, 15:50
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag har ju förklarat om och om igen, att det intresserar mig, brottsfall, missär, osv brott där oskyldiga utsätts för vidrigheter, som backas upp av en skamlös mob.

Edit: gärningsmannen i detta fall, är en kvinna. Ovanligt med en kvinna som iskallt skjuter ihjäl en älskare

Vem backar upp mord? Ge oss namnen på de svinen är du snäll.

Och så skriver du plötsligt "älskare"
Innan har du kallat henne parasit och när upphörde du kalla henne Lida?

Vill du berätta varför du ändrar namn och varför du var tvungen att återigen lägga in en lögn "mob som backar upp" sanningen är att de hittar du på. Eller förstår du inte innebörden av ordet "backa upp" eller vad menar du med detta val av ord som blir till felaktiga anklagelser från bl a folk som jobbar med detta fall?!
2022-07-05, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Båda skall granskas ordentligt.
I de allra flesta fall, även utomlands så gör det en djupdykning i både mördare och i brottsoffret.
De vill liksom inte bara hitta en mördare och få denne fälld, de vill även hitta orsaken och kanske, kanske kunna ge brottsoffrets nära och kära en viss förklaring.
Det är absolut inte gjort här, så enkelt är det!
Kan du ge ett exempel på det?
Och att det inte är nån kändis.
Jag tror du bara hittar på igen nu
2022-07-05, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Kan du ge ett exempel på det?
Och att det inte är nån kändis.
Jag tror du bara hittar på igen nu

Ja det är enbart at kolla andra utredningar. Men det vill du kanske inte..
2022-07-05, 16:23
Medlem
Citat:
Ja det är enbart at kolla andra utredningar. Men det vill du kanske inte..
Ge ett exempel på EN utredning där man reder och djupdyker i brottsoffert
Bara en massa blaj från dig!
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-07-05 kl. 16:26.
2022-07-05, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Ge ett exempel på EN utredning där man reder och djupdyker i brottsoffert
Bara en massa blaj från dig!

Nej, det får du själv leta upp om du har intresse av det. Men det har du nog inte då du nöjer dig med skitsnack, det har vi ju alla sett.
2022-07-05, 20:47
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Nej, det får du själv leta upp om du har intresse av det. Men det har du nog inte då du nöjer dig med skitsnack, det har vi ju alla sett.

Det är lite roande att så fort nån ber dej om en källhänvisning så kan du inte leverera utan kräks bara om skitsnack å lögner, om andra i tråden visar på källor å fakta, så blandar du bort korten , ganska raskt

du är trams i kvadrat,, eller nej du är trams i kubik
2022-07-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Det är lite roande att så fort nån ber dej om en källhänvisning så kan du inte leverera utan kräks bara om skitsnack å lögner, om andra i tråden visar på källor å fakta, så blandar du bort korten , ganska raskt

du är trams i kvadrat,, eller nej du är trams i kubik

Nu är ju inte fallet så. Eftersom vad man än har kommit med tidigare så har det ansetts som lögn, trollverksamhet eller annat löjligt. Så därför hänvisar jag numera till där man kan få tag på det. Om det nu inte är som i detta fallet, allmänt vedertag vilket betyder att man kan finna det hur lätt som helst om man söker.
På så vis slipper ni ta mina ord, utan det blir andras ord, myndigheternas ord m.m. Blir kanske lite svårare för er att hävda skitsnack m.m.
Men inte ens det förstod du BMC64
2022-07-05, 21:09
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Nu är ju inte fallet så. Eftersom vad man än har kommit med tidigare så har det ansetts som lögn, trollverksamhet eller annat löjligt. Så därför hänvisar jag numera till där man kan få tag på det. Om det nu inte är som i detta fallet, allmänt vedertag vilket betyder att man kan finna det hur lätt som helst om man söker.
På så vis slipper ni ta mina ord, utan det blir andras ord, myndigheternas ord m.m. Blir kanske lite svårare för er att hävda skitsnack m.m.
Men inte ens det förstod du BMC64

du förstår tydligen inte vad en hänvisning är , ditt allmänna viftande om myndigheter är inte att hänvisa till en källa direkt, det är mer allmänt svammel om att skattemyndigheten vet hur mycket skatt man betalar,,, du babblar om polisrapporter om nån dansk, men du kan inte hänvisa till nån FUP,,, du är inte trovärdig, kom med nåt konkret så ska jag tro dej

tyvärr vet jag vad svaret blir från dej : finns i sjön

men det svaret flyger inte tyvärr
2022-07-05, 21:33
Medlem
Citat:
du förstår tydligen inte vad en hänvisning är , ditt allmänna viftande om myndigheter är inte att hänvisa till en källa direkt, det är mer allmänt svammel om att skattemyndigheten vet hur mycket skatt man betalar,,, du babblar om polisrapporter om nån dansk, men du kan inte hänvisa till nån FUP,,, du är inte trovärdig, kom med nåt konkret så ska jag tro dej

tyvärr vet jag vad svaret blir från dej : finns i sjön

men det svaret flyger inte tyvärr

Ursäkta, men är du verkligen så korkad så att du tror på fullaste allvar att du inte kan ta reda på vart folk har arbetat och arbetar genom Skattemyndigheten? Du vet om att man skriver upp vart man arbetar i deklarationen va?
Dansken är inte med i FUP.
Sorry, men du förstår nog inte vad fakta är dessvärre. Tragiskt för din del ju.
2022-07-05, 21:42
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursäkta, men är du verkligen så korkad så att du tror på fullaste allvar att du inte kan ta reda på vart folk har arbetat och arbetar genom Skattemyndigheten? Du vet om att man skriver upp vart man arbetar i deklarationen va?
Dansken är inte med i FUP.
Sorry, men du förstår nog inte vad fakta är dessvärre. Tragiskt för din del ju.

Sorry, men det är ju du som är utomordentligt svagbegåvad eftersom du inte förstår ren svenska , ditt svammel om skattemyndigheten var ett exempel, på just ditt svammel, jag skiter blött i vart Lydia har eller inte har jobbat, nåväl så polisrapporten du påstår dej ha , ledde alltså inte till en förundersökning ens, ändå drar du du upp den,,,,, du har alltså zip zero , nada ingenting än svammel,,,,pajas
2022-07-05, 21:47
Medlem
Citat:
Sorry, men det är ju du som är utomordentligt svagbegåvad eftersom du inte förstår ren svenska , ditt svammel om skattemyndigheten var ett exempel, på just ditt svammel, jag skiter blött i vart Lydia har eller inte har jobbat, nåväl så polisrapporten du påstår dej ha , ledde alltså inte till en förundersökning ens, ändå drar du du upp den,,,,, du har alltså zip zero , nada ingenting än svammel,,,,pajas

Så nu vill du att jag inte skulle ha svarat på frågorna angående de arbeten hon har haft som de andra tjatade om. Ja,ja, det var ju bra att få veta det då. :-)
Som sagt, det är lite tragiskt när du inte förstår. Men det finns ju inget vi kan göra för dig här, mest så att du vet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in