2022-06-29, 10:52
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Vem är 43 åringen? Får en uppfattning utav första artikeln att det är Kojar som säger att alla ska skaffa ANOM men i andra artikeln du länkade samt kopierade står det att det var en 43 åring från Gottsunda?

De menar Tommy. Han hade ett nära samarbete med Maximillian.
Citera
2022-06-29, 10:55
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Kan detta vara flyktingsföretaget Tommy jobbade för? Eller ja ”jobbade”. Står även att denna personen haft lägenhet och resturang i Spanien.
https://anonfiles.com/Lbi2wat6ya/Upp...2022-06-23_pdf

Eller var det något annat, har ett svagt minne att jag läst i en fup att det var ett annat namn och ägt av typ M*tto?
Senast redigerad av Lisauppsala87 2022-06-29 kl. 10:57.
Citera
2022-07-05, 16:32
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Dom för Kojar och Naser:

https://easyupload.io/qmt1xv

Inte jättekorta straff direkt…
Citera
2022-07-05, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Dom för Kojar och Naser:

https://easyupload.io/qmt1xv

Inte jättekorta straff direkt…

Tack för domen!

Det framstår som relativt väl avvägda påföljder med tanke på brotten de stod åtalade för samt den bevisning som finns.

Positivt att tingsrätten gick på åklagarens linje angående stämpling till allmänfarlig ödeläggelse och dömer Kojar Amin även på den punkten.
Citera
2022-07-05, 17:13
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Tack för domen!

Det framstår som relativt väl avvägda påföljder med tanke på brotten de stod åtalade för samt den bevisning som finns.

Positivt att tingsrätten gick på åklagarens linje angående stämpling till allmänfarlig ödeläggelse och dömer Kojar Amin även på den punkten.

Självklart!
Har ingen åsikt om det, inte läst hela än. Men de är de högsta jag sett för narkotika sen ensamseglaren. Kojar hade ju som sagt lite annat också men ändå. Undrar verkligen vad Tommy kommer åka på om hans underhuggare får 14..
Citera
2022-07-05, 19:17
Medlem
Citat:
Hahaha annars vilket jävla sammanträffande..
Jodå, upptagen man. Domarna blir intressanta när de väl kommer.

Det måste vara ett sammanträffande för Tommy har inte varit knarkbaron så länge. Det var inte så många år sen han såg ut att pensionera sig från gangsterlivet.
Citera
2022-07-05, 19:51
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Det måste vara ett sammanträffande för Tommy har inte varit knarkbaron så länge. Det var inte så många år sen han såg ut att pensionera sig från gangsterlivet.

Jaha ja. När han försökte dra sig undan och blev knivhuggen typ?
De är klart den inte handlar om den Tommy, jag tyckte det var roligt bara.
Citera
2022-07-05, 19:59
Medlem
Citat:
Jaha ja. När han försökte dra sig undan och blev knivhuggen typ?
De är klart den inte handlar om den Tommy, jag tyckte det var roligt bara.

Ja precis, hade någon sagt att Tommy skulle bli en av Sveriges främsta drogimportörer för 10 år sedan eller något hade ingen trott på det. När han blev knivhuggen på parkeringen så var han verkligen ingen höjdare utan alla tecken på att han skulle lägga av fanns där.
Citera
2022-07-05, 20:38
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ja precis, hade någon sagt att Tommy skulle bli en av Sveriges främsta drogimportörer för 10 år sedan eller något hade ingen trott på det. När han blev knivhuggen på parkeringen så var han verkligen ingen höjdare utan alla tecken på att han skulle lägga av fanns där.

Ja det var väl en bra redig low point.. men han kämpade på han då tydligen.
Citera
2022-07-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ja det var väl en bra redig low point.. men han kämpade på han då tydligen.

Jag gissar att något hände i fängelset efter knivhistorien, att han fick någon kontakt där som han kunde jobba vidare på när han kom ut.
Citera
2022-07-05, 20:52
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Jag gissar att något hände i fängelset efter knivhistorien, att han fick någon kontakt där som han kunde jobba vidare på när han kom ut.

Ah, fattar. Lite flyt måste man ha liksom.
Citera
2022-07-05, 21:13
Medlem
jomennogardetsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Hahaha det här är ju guld!
Alla som velat se bakom kulisserna på stora säljare som narkotikan (som verkade ha någon superstatus på fs) Nordic Vendor och kontot som dom kallar pk som jag inte fattar va det är, får en lång men rolig läsning i den med Kojar! hahaha fan vad skitnödiga dom blr när bubbelmint beställer 50 g tjack...

Att bubbelmint från flugforum fått bonusar för att hylla en del kointon måste vara uppenbart nu. Syns vad snubben heter i förnamn och var han bor också, om hans snack om alla målvakter inte stämde. Dremot visar det ju att admin på fs3 varit reko och inte fuckat folk som alla gapade om.''

edit:
HAHAHAHA när dom byter packare från elias silverörn *(lol, hitta på bättre namn WT) till anknäbben och hon fuckar upp allt pga "feber" och långa naglar, hahaha går inte att hitta på roligare saker!

Skriv bubbelmints namn till mig på ett pm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in