2022-07-05, 16:10
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Klicka på pausknappen (om tv-utrustningen tillåter) och vänta tex en kvart så att du bygger upp tidsutrymme och sedan är det bara att snabbspola reklamen.
Kan inte pausa och det är nog tur för annars skulle jag nog pausa på bollflickorna mest hela tiden...
2022-07-05, 16:10
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biupy6ip
Är det här en sån där dag där Djokovic inte är sig själv? Tror inte han vänder om han förlorar 2 set på raken.

I vanliga fall hade jag hållit på Sinner 99 dagar av 100, men så länge Nadal är kvar i turneringen vågar jag inte göra det. Djokovic på gräs är förmodligen den ende som inte skulle vika ner sig mentalt i en final mot Nadal.
2022-07-05, 16:12
Medlem
Stefan4s avatar
Sinner går fram till 2-0 i set! 7-5, 6-2.
2022-07-05, 16:12
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Vad fan är det som händer?

Nadal tog plötsligt ett gigantiskt steg närmare en äkta Grand Slam. Djokovic vänder nog inte detta. Det gör Nadal till favorit till titeln. Och i USO kommer Djokovic troligtvis inte att få vara med. Så fördel Nadal där också(Tror inte Medvedev kommer klara av att försvara titeln).

Bara 10 matcher ifrån en äkta GS(och 24 titlar totalt, tangerat rekord tillsammans med Margaret Court).
2022-07-05, 16:13
Bannlyst
Den du 😱, Djokovic är slut som artist och Sinner är kass.
Ska Nadal lr Kyrgios vinna Wimbledon 😂😂😂
2022-07-05, 16:16
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Vad fan är det som händer?

Nadal tog plötsligt ett gigantiskt steg närmare en äkta Grand Slam. Djokovic vänder nog inte detta. Det gör Nadal till favorit till titeln. Och i USO kommer Djokovic troligtvis inte att få vara med. Så fördel Nadal där också(Tror inte Medvedev kommer klara av att försvara titeln).

Bara 10 matcher ifrån en äkta GS(och 24 titlar totalt, tangerat rekord tillsammans med Margaret Court).

Apropå att fokusera på här och nu.
2022-07-05, 16:17
Medlem
Vobblers avatar
Nu du Novak får du plocka fram rutinen.

Skrev tidigare att Sinner är en rejäl utmanare. En Italienare som kan spela så bra på gräs är.... tja, bra.
2022-07-05, 16:18
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Apropå att fokusera på här och nu.

Hehe, jag spånade iväg lite.
2022-07-05, 16:19
Citat:
Ursprungligen postat av Zoee
Misstänkte att Sinner skulle vinna, han var bättre, och han är bland snyggaste i turneringen också.
Kolla in Sinner för Gucci. Ser ut lite som Harry Styles.
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Sjukt mycket reklam, för mycket bara.
Tydligen nån som behöver en värmepump. Lillan växer upp så snabbt. Fattar inte varför de alltid måste ha samma reklam.
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
I vanliga fall hade jag hållit på Sinner 99 dagar av 100, men så länge Nadal är kvar i turneringen vågar jag inte göra det. Djokovic på gräs är förmodligen den ende som inte skulle vika ner sig mentalt i en final mot Nadal.
Och jag håller nästan på Djokovic nu (dock bara nästan) för att han kan behövas för att sätta stopp för Kyrgios. Helt klart värre än allt annat om han vinner.

Har Strandlund nämnt Kyrgios åtal än? Walks like a rötägg, quacks like a rötägg. Möjligt exet överdriver osv, men han än mer än Zverev skriker narcissistisk psykopat om sig. Bara kolla på hur han skriker och skäller ut inte bara linje- och huvuddomare, men även den egna boxen. Hade det varit NBA hade han nog inte ens fått spela.
Senast redigerad av fryskyl 2022-07-05 kl. 16:22.
2022-07-05, 16:27
Medlem
Konfucius2s avatar
För tidigt att räkna bort Djokovic! Han vände FÖ förra året…

Vi får se om Sinner kan hålla nerverna i styr.
2022-07-05, 16:29
Medlem
Pre 1914s avatar
Kul dammatch, inte så mycket enkla misstag som man inte vill se i topptennis.
2022-07-05, 16:33
Medlem
sunessensommars avatar
Ser att Djokovic inte är anmäld till Båstad. Vem tror han att han är? Micke Ymer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in