Citat:
Det fetade, där i slutet:Nej du, där har du duktigt fel igen. Men vad kan man förvänta sig av en som sprider felaktiga uppgifter som värsta mytomanen.
Jag vill absolut inte framställa Emil som något han inte var. Jag sprider heller inga osanningar om honom. Jag har heller knappt ens nuddat vid allt jag har om honom. Av diverse olika anledningar som du och andra fullständigt skiter i här.
Samma sak gäller Lydia. Det ska inte spridas felaktiga uppgifter för att dina inlägg ska bli så sensationella som du önskar då det tyvärr är felaktiga uppgifter du sprider.
Ayt Lydia varit med olika män, att hon festat m.m att hon inte är en ängel, det säger jag inget om. Men för fan, lite sanning i allt skit du sprider får det väl finnas.
Det finns hur du än oönskar vittnen som sett henne bli misshandlad. Det finns många vittnen som fått både se och höra hur hon "behandlas"
Men Lydia är inte som vad ska man säga, många kvinnor. Lydia tar nämligen skit, hon tar stryk, hon tar psykisk misshandel, hon är van att behandlas illa så hon gör ingen affär av det. Och tyvärr är det denna sida utav henne som faktiskt får henne att hamna hos folk som behandlar henne illa också. Därmed ej sagt att Lydia ör oskyldig.
Jag skulle vilja kalla henne lite oromantisk. En kvinna med dålig självkänsla kanske? En kvinna som tappat tron? En kvinna som är van att göra män "nöjda" hon gör som de vill så blir ingen sur.
Men trots att män kan styra henne. De tror så iaf. Så går det till en gräns. Då bara går hon sin väg.
Jag vill absolut inte framställa Emil som något han inte var. Jag sprider heller inga osanningar om honom. Jag har heller knappt ens nuddat vid allt jag har om honom. Av diverse olika anledningar som du och andra fullständigt skiter i här.
Samma sak gäller Lydia. Det ska inte spridas felaktiga uppgifter för att dina inlägg ska bli så sensationella som du önskar då det tyvärr är felaktiga uppgifter du sprider.
Ayt Lydia varit med olika män, att hon festat m.m att hon inte är en ängel, det säger jag inget om. Men för fan, lite sanning i allt skit du sprider får det väl finnas.
Det finns hur du än oönskar vittnen som sett henne bli misshandlad. Det finns många vittnen som fått både se och höra hur hon "behandlas"
Men Lydia är inte som vad ska man säga, många kvinnor. Lydia tar nämligen skit, hon tar stryk, hon tar psykisk misshandel, hon är van att behandlas illa så hon gör ingen affär av det. Och tyvärr är det denna sida utav henne som faktiskt får henne att hamna hos folk som behandlar henne illa också. Därmed ej sagt att Lydia ör oskyldig.
Jag skulle vilja kalla henne lite oromantisk. En kvinna med dålig självkänsla kanske? En kvinna som tappat tron? En kvinna som är van att göra män "nöjda" hon gör som de vill så blir ingen sur.
Men trots att män kan styra henne. De tror så iaf. Så går det till en gräns. Då bara går hon sin väg.
Nej, fattas bara det, alltså att nån skulle anse Lydia Barth vara oskyldig!!
Men här i tråden finns konton som 24/7 håller på med att försöka mildra hennes mord genom att smutskasta brottsoffret Emil. -Smutsfolk!
Men för att återgå till det fetade:
Du gör vad du kan för att visa att Lydia Barth är den sorts kvinna som väljer att emot stryk, kanske till och med utan att klaga alltför mycket. För min del får kvinnor gärna välja att bli kränkta, förnedrade, misshandlade etc -det låter jag vara deras eget val. Tyvärr ligger det dock ofta djupa störningar bakom sådana val, så hur frivilliga de där valen är kan diskuteras.
Men det ska vi inte göra nu.
För nu skall vi titta på Lydia Barth.
Hennes [ev] masochistiska läggning ger henne inte fribrev att kunna strunta i sina barn!
Lydia Barth är ingen bra mamma punkt
Bra mammor mördar inte och de utsätter sig inte heller för kränkningar från partners, utan hellre lever de då helt utan partner punkt
Din allra sista mening i inlägget:
Andra konton har redan påpekat att du har fel där.
Lydia Barth gick inte alls sin väg trots att Emil hade bett henne gå. Hon valde(!) att vilja döda Emil och det var också precis det hon gjorde och hon gjorde det helt utan att tänka på vare sig Emils eller sina barn.
Med två ord: En smutsmamma.