Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
Ju mer jag ser dina psyk-inlägg, ju gladare blir jag att jag aldrig har varit nära att spruta in skiten i min kropp.
För det är uppenbart att du bearbetar din roll som försöksdjur och allt som har kommit fram efter att massvaccineringen inleddes, alla dess biverkningar och skador det har gjort på människor och vilket enormt, organiserat fusk, manipulation och mörkande som ligger bakom att det kom ut på marknaden.
Det har ju inte framkommit något som visar att det är något "organiserat fusk, manipulation och mörkande som ligger bakom att det kom ut på marknaden". Att det finns ett gäng antivaxx-patraskare som
påstår det, det är något helt annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
Så jag förstår att du är desperat att vaccinera alla utifrån "vetenskapen" som döljer din ångest och hur jävla korkad du trots allt är som inte klarar av att upptäcka signaler genom din process som människa, utan tusen godkända stimuli som tänker åt dig.
Har jag någonsin skrivit att jag vill vaccinera alla? Du verkar ha svårt för detta med saklig debatt, det får man säga. Att jag påpekar att fakta visar att vaccinet fungerar eller att fakta visar att det är en större andel ovaccinerade som avlider i COVID-19 betyder inte "jag vill vaccinera alla" - det betyder att vaccinet fungerar eller att fakta visar att det är en större andel ovaccinerade som avlider i COVID-19 . Förstår du? Nej...
Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
För det är verkligen en skillnad mellan det lugn som hittas hos de ovaccinerade jämfört med den rabiata och sekt-betonade ton som ni andra håller er med.
Du ensam gör att inte vara vaccinerad ännu ljuvligare.
Då borde du klara av att ge bättre stöd för dina argument. Just nu verkar du vara alldeles för lugn i just det avseendet.