2022-07-05, 00:46
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Och jag har en dotter som tänker göra så med sin pojkvän nu i sommar.
Jag tror hon har blivit inspirerad av alla tågluffarbilder i fotoalbumen.
Skönt att höra att det går "att fixa så" idag.
Hur är det där med löss om de planerar att bo så?

Det handlar nog om tur eller otur men kanske också att olika hostel ändå skiljer sig i hur fräscha de är. Min ”unge” åkte på massa bett i Thailand, men inte i Costa Rica.
Citera
2022-07-05, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hur kan folk säga att det där är en 10 poängare? De måste ta in andra faktorer som personlighet etc då? Men objektivt sett så är hon en 7a. Väldigt generic, ser ut som vilken tjej som helst. Möjligen en 8a om jag är riktigt snäll men snälla någon hur kan man påstå att hon är en 10a?

Är du en av autisterna de castar till produktionen?

För normala människor som inte är ”på spektrat” eller incels betyder en ”tiopoängare” en snygg tjej helt enkelt. Det finns ingen bakomliggande fastställd skala med bedömningskriterier likt på en hundutställning.

Allt sånt och eventuella memes på internet med bildexempel är retarderad asperger incelskit.
Citera
2022-07-05, 02:43
Medlem
KolsyradLeskeblasks avatar
Oj oj, en kommunistduo! Passa er!
Citera
2022-07-05, 06:42
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KolsyradLeskeblask
Oj oj, en kommunistduo! Passa er!
Fy fan vilka jobbiga personer. Sen retar jag upp mig på att dom ska prata engelska varannan mening typ.

Det andra paret var ju sjukt tråkiga. Killen är 35 och betedde sig som 65. Fick nästan seriemördarvibbar av honom.
Citera
2022-07-05, 07:00
Medlem
askungens avatar
Queer-paret ger verkligen uttryck för alla mina fördomar mot denna "sort".
Blir sjukt obekväm av att se och höra dem, stackars människor. Hoppas de reder ut sina trauman som fått dem att tro att de är "fria" och mår bra...
Citera
2022-07-05, 09:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Är du en av autisterna de castar till produktionen?

För normala människor som inte är ”på spektrat” eller incels betyder en ”tiopoängare” en snygg tjej helt enkelt. Det finns ingen bakomliggande fastställd skala med bedömningskriterier likt på en hundutställning.

Allt sånt och eventuella memes på internet med bildexempel är retarderad asperger incelskit.

Haha va? En 10a är en snygg tjej? Så alla tjejer är i princip 10or för dig? Du vet uppenbarligen inte hur man använder poängsystemet och att kalla mig efterbliven för att jag ifrågasätter att hon är en 10a säger mer om dig än något annat. Kalla henne snygg, men att säga att hon är en 10a är absurt
Citera
2022-07-05, 09:53
Medlem
Eckiumbums avatar
Skulle blivit en intressant scen om kvinnan som befann sig på damtoaletten när HBTQI...- paret stormade in skulle ifrågasätta vad en skäggig testosoronpumpad individ med penis hade där att göra. Kvinnan hade hade anmälts för alla tänkbara saker.
Citera
2022-07-05, 12:22
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Slottsnörden ansträngde sig å det yttersta för att framstå som intellektuell och korrekt vad det verkar. Gick sådär och fasaden föll när han fick frågor som inte berörde just detta med slott. Märkligt avslut måste jag säga. Fick riktigt dåliga vibbar även om jag inledningsvis fattade tycke för honom då vi råkar dela just denna fäbless, samt att han iaf till en början gav ett rätt sympatiskt intryck. Min radar är bevisligen inte den bästa, haha.

Fick spader när negressen benämnde sin bordspartner som ”den”. Iofs ska ju allt framstå som så okonventionellt och eget i dessa kretsar, att det bara blir en löjlig särart av miffon till slut. Bara för att de identifierar sig med queer, icke-binär och allt vad det heter, så måste de såklart även titulera sig konstiga pronomen, rösta vänster, motsäga sig alls samhällsnormer och rätta sig i ledet ut det fack som de anser vara såå unikt. Vore kul med nån som är poly men röstar SD, har en barnlängtan o.s.v. utan att passa den egna mallen till punkt och pricka. Dessa människor är minst lika trötta stereotyper med sina egna normativa föreställningar, som de personer de inte vill förknippas med.

För övrigt tycker jag att den kvinnliga bartendern må vara söt och charmig men säger hon någonsin (med undantag) något av värde mer än att instämma med föregående talare? Hon verkar axla nån slags gullig bifigur med samstämmigt skratt till bögkollegan men det är också allt. Gillar personer med personlighet, som säger något oväntat och inte bara det som förväntas av en hela tiden. Skäggnissen från Göteborg besitter enorm social kompetens och har alltid något att komma med oavsett vem han möter. Det finner jag både fascinerande och som ett väldigt trevligt inslag i programmet.
Citera
2022-07-05, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eckiumbum
Skulle blivit en intressant scen om kvinnan som befann sig på damtoaletten när HBTQI...- paret stormade in skulle ifrågasätta vad en skäggig testosoronpumpad individ med penis hade där att göra. Kvinnan hade hade anmälts för alla tänkbara saker.
Var det inte en mixad toalett
Citera
2022-07-05, 15:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Har en nära anhörig som är tillsammans med en halvtunisier, och han är extremt drillad i sin skolgång i Tunisien där han växte upp. Högintelligent och supersympatisk.
Så faktumet att han är halvvit?
tror du inte är det som lyft honom? jag ser detta generella mönster, utan att för den skulle inte hävdat att det inte finns högintelligenta från dessa grupper som inte är utblandade
Citera
2022-07-05, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Haha va? En 10a är en snygg tjej? Så alla tjejer är i princip 10or för dig? Du vet uppenbarligen inte hur man använder poängsystemet och att kalla mig efterbliven för att jag ifrågasätter att hon är en 10a säger mer om dig än något annat. Kalla henne snygg, men att säga att hon är en 10a är absurt

Nej.. två vänner går förbi en tjej som är snygg. Den ena säger till den andre ”oj en tiopoängare”.

Thats it. Det som är asperger är att börja försöka kvantifiera det subjektiva skönhetsbegreppet med några slags kriterier och älta vad som räknas som vad på skalan. Det gör bara spektrumpersoner. Men jag förstår att du blir förvånad i din filterbubbla. Det hänger många sådana här.
Citera
2022-07-05, 22:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad tycker vi om den här korta kontextlösa repliken rån någon random August vid ett annat bord?

Och det sjuka är att dom under utvärderingen inkluderar hur det gick för denne trots
att vi tittare inte har någon som helst relation med fanskapet, varför?

Om ni bestämt er för att banta ner det till 30 minuter! försök då förfan inte klämma in ett tredje par
igen då, den tiden är förbi
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-05 kl. 22:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in