2022-07-04, 17:14
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Vad betyder detta? Att hon var den enda i förhållandet som slängde saker? Vad gjorde han då? Diskade? Skura toaletten?

Tur att du bor i mellanmjölkslandet och inte i ngt temperamentsfullt land där saker visslar luften 😂

Blanda nu inte ihop det med att mord är ok.

Seså, återgå nu till ditt pussel eller var det stickning av vantar?

du är rolig du kapten krydda, du är bara för rolig i ditt krumbuktande för att försvara Lydia, å nej jag har inget emot lite våld då och då, det kan vara rätt uppfriskande för kropp och själ. men jag slänger inte saker på folk för att jag inte kan disskutera , vilket land bor du i är det i efterblivna grannlandet i väster
där folk fortfarande eldar fårskit å slänger brandsläckare
2022-07-04, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Lydia (om vi nu inte tar med skjutningen) är inte mer våldsam än vad någon annan är, absolut inte. Hon kan försvara sig, och det med all rätt, vilket det är för alla om så krävs.
Var bor du, i Badlands? Att hon är våldsammare än vad som kan anses normalt anser jag väl vederlagt. För det är INTE normalt att kasta saker på sin partner och ännu mindre gå och hämta hagelbössan, ladda den och sedan skjuta din partner.

Det är inte K som är dömd för ett mord. Du försöker bara blanda ihop korten.
2022-07-04, 17:57
Medlem
Citat:
Ja han säger att båda tog till våld när orden tröt. BÅDA. Det var väl självaste fan att ni inte kan vara ärliga när det t.o.m står i FUP
Om kimmo slåss
Varför slåss lydia i flera av sina förhållanden då?
Hon slogs ju med Emil också..
Hur var det med sista mannen hon var gift med? Slog hon honom med?
Verkar vara en vana för henne
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-07-04 kl. 18:02.
2022-07-04, 18:23
Medlem
Citat:
Eftersom du nu drar upp brandsläckar storyn, så vill jag bara berätta att hela historien inte kommit ut. Det finns liksom saker han inte valt att berätta där.
Det är snarare du som står med byxorna nere eftersom det du sagt inte stämmer.
Vem har berättat sanningen för dig då
Lydia?
Tillåt mig le.....😀😀😀
2022-07-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Lydia?
Tillåt mig le.....😀😀😀

Lydia har berättat sanningen för Lasseliten2 och han tror ju på precis allt som hon säger, vilka stolpskott ni är.
2022-07-04, 19:38
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
säjer Kimmo att han kastar saker , återigen saxat ur FUP sida ,,, du är inte läskunning jag förstår det nu

FL: De gånger ni haft en konflikt, hur har Lydia försökt lösa det eller hur har hon hanterat
det?
Kimmo beskriver att de har kommit till såna punkter där han och Lydia slagits. Kimmo
beskriver att det var därför relationen upphörde, Kimmo kände att han blev en sämre och
sämre människa med Lydia. Kimmo beskriver att det blev fysiska konflikter när orden inte
räckte.

Kimmo beskriver att hon till exempel kastade saker på en, Kimma beskriver att saker som
tallrikar, men även en brandsläckare vid ett tillfälle.
Kimmo beskriver att när hon blir väldigt frustrerad så blir det agerande när orden inte räcker
så kommer det något flygande.

Lite som man blev lärd att göra som liten.. Men slå tillbaks då!
(säger såklart inte att det är rätt sätt att göra)

"Kimmo kände att han blev en sämre och
sämre människa med Lydia. Kimmo beskriver att det blev fysiska konflikter när orden inte
räckte"

Till slut orkade han väl inte bara stå och ta emot så han började väl försvara sig och sen insåg han väl till slut att den människa han blivit pga henne var inte han, så han gjorde slut.

Vi läskunniga kan även tolka hela texten och inte bara "Kimmo beskriver att de har kommit till såna punkter där han och Lydia slagits"

"Kimmo beskriver att hon till exempel kastade saker på en, Kimma beskriver att saker som
tallrikar, men även en brandsläckare vid ett tillfälle.
Kimmo beskriver att när hon blir väldigt frustrerad så blir det agerande när orden inte räcker
så kommer det något flygande."

Som jag sagt förut, Kimmo kan nog vara rätt glad att denna tråd inte handlar om mordet på en som fick en brandsläckare i huvudet.
Senast redigerad av Mercede 2022-07-04 kl. 19:40.
2022-07-04, 20:24
Medlem
Citat:
Om kimmo slåss
Varför slåss lydia i flera av sina förhållanden då?
Hon slogs ju med Emil också..
Hur var det med sista mannen hon var gift med? Slog hon honom med?
Verkar vara en vana för henne

Ja man får kanske förklara för dig återigen. Ingen av de 2 är oskyldiga till något, båda var likadana. Det var ingen som bara stod och tog emot om man säger så.
Sista mannen hon var gift med, slog henne ja!
2022-07-04, 20:24
Medlem
Citat:
Lydia?
Tillåt mig le.....😀😀😀

Andra som varit närvarande kan man väl säga.
2022-07-04, 20:32
Medlem
Citat:
Ja man får kanske förklara för dig återigen. Ingen av de 2 är oskyldiga till något, båda var likadana. Det var ingen som bara stod och tog emot om man säger så.
Sista mannen hon var gift med, slog henne ja!
Så hon slogs med ALLA tre av dom sista männen hon var tillsammans med? Du skrev ju att hon kunde försvara sig också
Och lilla Lasse. Du fårstår ingenting....
Förstår du inte det bizarra i detta!!!! Ser du inget mönster?
Stackars lilla Lydia, som måste slåss i ALLA sina, förhållanden. Hon som inte ens, är våldsam.
Herregud!!!!🙈🙈🙈
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-07-04 kl. 20:37.
2022-07-04, 20:37
Medlem
Citat:
Så hon slogs med ALLA tre av dom sista männen hon var tillsammans med? Du skrev ju att hon kunde försvara sig
Och lilla Lasse. Du fårstår ingenting....
Förstår du inte det bizarra i detta!!!! Ser du inget mönster?
Stackars lilla Lydia, som måste slåss i ALLA sina, förhållanden. Hon som inte ens, är våldsam.
Herregud!!!!

Men om hon då skulle vara så våldsam, varför i hela fridens namn har hon då inte slagits i alla hennes förhållanden? Svaret är ju givevis för att hon INTE är våldsam av sig.
Ja, hon har varit "dum nog" att fasta för lite fel typer kan man säga. Men för den orsaken skull ska ingen kvinna behöva ta emot slag. Eller är du Vemdalen så sjuk i huvudet att du tycker det är okej att misshandla kvinnor? Vilken fruktansvärd syn du har på kvinnoförtryck m.m.
2022-07-04, 20:42
Medlem
Citat:
Men om hon då skulle vara så våldsam, varför i hela fridens namn har hon då inte slagits i alla hennes förhållanden? Svaret är ju givevis för att hon INTE är våldsam av sig.
Ja, hon har varit "dum nog" att fasta för lite fel typer kan man säga. Men för den orsaken skull ska ingen kvinna behöva ta emot slag. Eller är du Vemdalen så sjuk i huvudet att du tycker det är okej att misshandla kvinnor? Vilken fruktansvärd syn du har på kvinnoförtryck m.m.
Men hon har slagits i sina TRE sista förhållanden
DU är sjuk i huvudet som tror att detta inte är ett mönster hos denna sjuka kvinna.
Hennes repiterande våldsamheter slutade i mord!!!
Alla män hon haft ska vara glada att dom kom undan med livet i behåll
Och hur fan kan man sitta och försvara en kvinna som slåss i princip alla sina, förhållanden.
Fattar du Lasse hur sjukt det är!
Och har inte, du nämnt att Lydia, slåss hårt?
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-07-04 kl. 20:44.
2022-07-04, 20:45
Medlem
Citat:
Men hon har slagits i sina TRE sista förhållanden
DU är sjuk i huvudet som tror att detta inte är ett mönster hos denna sjuka kvinna.
Hennes repiterande våldsamheter slutade i mord!!!
Alla män hon haft ska vara glada att dom kom undan med livet i behåll
Och hur fan kan man sitta och försvara en kvinna som slåss i princip alla sina, förhållanden.
Fattar du Lasse hur sjukt det är!

Men sluta gapa om att hon har slagit när du inte har en aning om orsaken, för det vet du inte ju.
Så är det någon som är sjuk så är det ju du som tycker det är helt okej att kvinnan blir slagen utan att hon ska försvara sig! Suck säger jag, kanske dags för dig att vakna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in