2022-07-04, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Men sluta gapa om att hon har slagit när du inte har en aning om orsaken, för det vet du inte ju.
Så är det någon som är sjuk så är det ju du som tycker det är helt okej att kvinnan blir slagen utan att hon ska försvara sig! Suck säger jag, kanske dags för dig att vakna!
Hon har väl förfan försvaras sig!! Hon har kastat porslin, brandsläckare, hon har avrättat en som dog!!!!
2022-07-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Hon har väl förfan försvaras sig!! Hon har kastat porslin, brandsläckare, hon har avrättat en som dog!!!!

Men lilla Vemdalen, nu får du faktiskt plocka fram där jag har skrivit att det varit okej för henne att skjuta Emil! Va, kan du inte det? Nä, för jag har aldrig sagt det. Så jag undrar vem av oss som är den sjuka, som sitter och hittar på en massa... Dags att gå och lägga dig kanske..
2022-07-04, 20:55
Medlem
Citat:
Men lilla Vemdalen, nu får du faktiskt plocka fram där jag har skrivit att det varit okej för henne att skjuta Emil! Va, kan du inte det? Nä, för jag har aldrig sagt det. Så jag undrar vem av oss som är den sjuka, som sitter och hittar på en massa... Dags att gå och lägga dig kanske..
Du tycker inte hon är våldsam och hon har rätt och försvara sig! Det har hon gjort med råge?! Hon avrättade en man som satt lugnt och stilla och sa åt henne och gå...
Och du påstår att hon inte är våldsam
Gå och lägg dig själv eller låt dina, sköterskor bädda ner dig.
2022-07-04, 20:55
Medlem
Citat:
Men sluta gapa om att hon har slagit när du inte har en aning om orsaken, för det vet du inte ju.
Så är det någon som är sjuk så är det ju du som tycker det är helt okej att kvinnan blir slagen utan att hon ska försvara sig! Suck säger jag, kanske dags för dig att vakna!

Tror du behöver vakna upp, det är väl ändå inte normalt att man i förhållande skriker, slåss och kastar saker mot varandra, jag har själv förhållande och många i min bekantskapskrets har det också men inte fan skriker och slåss vi om det är så att vi blir irriterade på varandra, en person som gör så i sina förhållanden är riktigt riktigt störd, som ngn sa tidigare hennes fd män ska nog vara glada att dom lever, denna psykopat hade kunnat ta fram bössan redan tidigare.
2022-07-04, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Du tycker inte hon är våldsam och hon har rätt och försvara sig! Det har hon gjort med råge?! Hon avrättade en man som satt lugnt och stilla och sa åt henne och gå...
Och du påstår att hon inte är våldsam
Gå och lägg dig själv eller låt dina, sköterskor bädda ner dig.

Så du kan alltså inte hitta där jag skulle ha skrivit att mordet var okej? Nä, just precis.
Kunde tänka mig det.
2022-07-04, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Tror du behöver vakna upp, det är väl ändå inte normalt att man i förhållande skriker, slåss och kastar saker mot varandra, jag har själv förhållande och många i min bekantskapskrets har det också men inte fan skriker och slåss vi om det är så att vi blir irriterade på varandra, en person som gör så i sina förhållanden är riktigt riktigt störd, som ngn sa tidigare hennes fd män ska nog vara glada att dom lever, denna psykopat hade kunnat ta fram bössan redan tidigare.

Du anar inte hur vanligt det dessvärre är. Och dessutom vanligt i skillsmässor också.
Och återigen, tycker du det är okej för en kvinna att bara stå och ta emot?
Och som jag sagt tidigare, det finns ju män som hon har haft ihop det med där de inte har slagits.
Du vet nog inte vad du talar om här nä.
2022-07-04, 21:06
Avslutad
Citat:
Men om hon då skulle vara så våldsam, varför i hela fridens namn har hon då inte slagits i alla hennes förhållanden? Svaret är ju givevis för att hon INTE är våldsam av sig.
Ja, hon har varit "dum nog" att fasta för lite fel typer kan man säga. Men för den orsaken skull ska ingen kvinna behöva ta emot slag. Eller är du Vemdalen så sjuk i huvudet att du tycker det är okej att misshandla kvinnor? Vilken fruktansvärd syn du har på kvinnoförtryck m.m.
Lasseliten, du har själv hyllat Lydia, du vet hur stark hon är, att när hon slår, då syns det, för hon kan slåss, minsann.

Du ogillar att andra personer dras in och omtalas gällande Lydia. Märkligt nog har du vid flertalet tillfällen pekat ut exman nummer 3 som utsatt Lydia för misshandel, många gånger. Exman nummer 2 har också misshandlat henne och förstört hela hästgården?
Du har polisanmälningar och bilder, påstår du.
Vet du en sak, du kanske inte ska låtsas vara någon moralens väktare.
Att Lydia Barth ens lever, är imponerande, med tanke på hur många ostabila män, pojkar, gubbar mm som hon särat på benen för.
Jag menar, du har själv påstått att alla som tycker Lydia beter sig som en golddigger, en madrass, ett luder, en lycksökerska osv, alla dem är bara avundsjuka och har kanske misshandlat henne, är brädade av någon annan osv.

När jag fått korrekt information från olika instanser, samt info från er som känner Lydia...så är det inte konstigt att hon inte har någon struktur.

Fri uppfostran, frihet UTAN ansvar, i en miljö där cannabis, LSD och citat: "jag har testat alla droger" , inskriven vid Mariapol vid 9 åts ålder
Medverkar vid väpnat rån vid 13 år, tillsammans med sin pojkvän (peddo) byxmyndig i Sverige är 15 år, men det var ju det där med frihet

Du mfl ser inga konstigheter med att tjacka piller på gatan, eller skaffa vapen olagligt på gatan. Att halsa några pavor varje dag är inga konstigheter. Att slåss är normalt. Tillochmed att ta fram och flasha med vapen är normalt, även i syfte att få någon att lyssna, det är normalt.
Du känner Lydia, jag märker det, samma hjärndöda IQ-befriade tugg, fastnat i en loop... Yá Mán, no woman no cry...

Jag vill inte vara i din normala värld
2022-07-04, 21:06
Medlem
Citat:
Du anar inte hur vanligt det dessvärre är. Och dessutom vanligt i skillsmässor också.
Och som jag sagt tidigare, det finns ju män som hon har haft ihop det med där de inte har slagits.

Lägg ner ditt spekulerande, förekommer ja men vanligt nej.
2022-07-04, 21:13
Avslutad
Citat:
Men Lasseliten, nu trampade du visst i skiten. Du har ju frenetiskt hävdat att Lydia inte alls haft många män, det har bara varit lögner? Men nu säger du att hon haft många män, iom det du skriver.

Hur var det med Alexander som fick sitt namn ingraverat på den nygifta Lydia Barths fläskbuk? Det var väl inte jättekul för den nyblivna maken att upptäcka det när han hastat mellan Stockholm och "hästgården"
Vilket jävla fiasko.
2022-07-04, 21:17
Avslutad
Citat:
Vad menar du, skulle rättfärdiga att slå en annan människa? Det gör man inte.
2022-07-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lasseliten, du har själv hyllat Lydia, du vet hur stark hon är, att när hon slår, då syns det, för hon kan slåss, minsann.

Du ogillar att andra personer dras in och omtalas gällande Lydia. Märkligt nog har du vid flertalet tillfällen pekat ut exman nummer 3 som utsatt Lydia för misshandel, många gånger. Exman nummer 2 har också misshandlat henne och förstört hela hästgården?
Du har polisanmälningar och bilder, påstår du.
Vet du en sak, du kanske inte ska låtsas vara någon moralens väktare.
Att Lydia Barth ens lever, är imponerande, med tanke på hur många ostabila män, pojkar, gubbar mm som hon särat på benen för.
Jag menar, du har själv påstått att alla som tycker Lydia beter sig som en golddigger, en madrass, ett luder, en lycksökerska osv, alla dem är bara avundsjuka och har kanske misshandlat henne, är brädade av någon annan osv.

När jag fått korrekt information från olika instanser, samt info från er som känner Lydia...så är det inte konstigt att hon inte har någon struktur.

Fri uppfostran, frihet UTAN ansvar, i en miljö där cannabis, LSD och citat: "jag har testat alla droger" , inskriven vid Mariapol vid 9 åts ålder
Medverkar vid väpnat rån vid 13 år, tillsammans med sin pojkvän (peddo) byxmyndig i Sverige är 15 år, men det var ju det där med frihet

Du mfl ser inga konstigheter med att tjacka piller på gatan, eller skaffa vapen olagligt på gatan. Att halsa några pavor varje dag är inga konstigheter. Att slåss är normalt. Tillochmed att ta fram och flasha med vapen är normalt, även i syfte att få någon att lyssna, det är normalt.
Du känner Lydia, jag märker det, samma hjärndöda IQ-befriade tugg, fastnat i en loop... Yá Mán, no woman no cry...

Jag vill inte vara i din normala värld

Som sagt Mumsebulle, du känner henne inte. Du går på vad några andra sprider för lögner. Så värst många killar är det inte. Eller rättare sagt, det finns många manliga bekanta, vänner m.m. Men som jag påpekat för dig tidigare, man måste inte ha sex med alla. Bara som info till dig då du tycks tro det.
Ja, Lydia var och är väldigt stark, ingen konstigt med det. Du vet, tränar man så finns risken att man blir stark vet du.

Och nu kommer du alltså med nya påhitt. Hon har aldrig skaffat ett olagligt vapen! Det var Emil som hade en oregistrerad pistol ju. Det kom ju från en annan person här i tråden för länge sen, en som kände dom båda och som hade träffat Emil efter att han hade tänkt ta livet av sig. Inte mina ord, utan den personen som skrev inlägget.

Men du, hade du inte något du skulle plocka fram och visa förresten?
2022-07-04, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Lägg ner ditt spekulerande, förekommer ja men vanligt nej.

Jo, mer vanligt än vad många tror.
Du är tydligen en som stoppat huvudet i sanden också, stackare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in