2022-07-03, 05:38
Medlem
Kellywomans avatar
Söker fungerande länk FUP Engla
Har testat flera länkar men de fungerar inte på mobilen. Någon som har?
2022-07-03, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Är intresserad av att läsa den här Fupen efter att ha lyssnat på rättegången.
Om någon har den så vore jag hemskt tacksam om ni ville dela med er.

Länk till tråden om fallet.
(FB) Man skjuten till döds inomhus, Tärnaby, Västerbotten 2022-04-14

https://anonfiles.com/f3yam0r8ya/Lyc..._Aktbil_23_pdf

.
2022-07-03, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruffz
Fixade ihop en zip med FUP, domar från TR & HR, och något yttrande från kriminalvården: https://minfil.org/j8v0g8d4bf/FUP_G_ran_Lundblad.zip

skulle du kunna ladda upp dessa igen eller skicka dem privat till mig? hade uppskattats väldigt mycket.
2022-07-03, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirFeelgood
skulle du kunna ladda upp dessa igen eller skicka dem privat till mig? hade uppskattats väldigt mycket.

har någon här tillgång till fupen i detta ärendet? hade uppskattats väldigt mycket ifall någon hade kunnat ladda upp den eller skicka den i privat meddelande.

(FB) Ica butiker i Sverige blir utsatta för rån, Sundsvall , Alingsås , Falköping 2021
2022-07-03, 19:06
Medlem
har någon här tillgång till fupen i detta ärendet? hade uppskattats väldigt mycket ifall någon hade kunnat ladda upp den eller skicka den i privat meddelande.

(FB) Ica butiker i Sverige blir utsatta för rån, Sundsvall , Alingsås , Falköping 2021

tacksam för all hjälp!
2022-07-03, 21:28
Medlem
Låter kanske konstigt men.. Jag har nyligen separerat och skulle vilja ha all information om potentiella äckel som finns i närheten av mig men framförallt våra barn. (2 döttrar!)
Tingsrätten kunde inte skriva ut en lista på alla som är dömda för våldsbrott och sexualbrott mot barn. Jag var tvungen att ha namn och de var tvungna att ha målnummer osv.

Så jag önskar verkligen om ni har antingen: Namn på personer som NI VET ÄR DÖMDA.
Men helst FUP och DOM. Spelar ingen roll i. Gärningsmannen eller en man eller kvinna.
Där gärningsmannen bor i Nyköping/Oxelösund. Så jag kan göra min egna lilla varninglista för den dag jag vågar dejta igen.
2022-07-04, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.11.C.D
Låter kanske konstigt men.. Jag har nyligen separerat och skulle vilja ha all information om potentiella äckel som finns i närheten av mig men framförallt våra barn. (2 döttrar!)
Tingsrätten kunde inte skriva ut en lista på alla som är dömda för våldsbrott och sexualbrott mot barn. Jag var tvungen att ha namn och de var tvungna att ha målnummer osv.

Så jag önskar verkligen om ni har antingen: Namn på personer som NI VET ÄR DÖMDA.
Men helst FUP och DOM. Spelar ingen roll i. Gärningsmannen eller en man eller kvinna.
Där gärningsmannen bor i Nyköping/Oxelösund. Så jag kan göra min egna lilla varninglista för den dag jag vågar dejta igen.

Ja du har rätt, det låter konstigt. Du är i Sverige och inte i USA. Om du skulle ha ut alla domar i Nyköping för våld och sexualbrott blir det nog några tusen domar.
2022-07-04, 10:01
Medlem
Citat:

Kolla upp dem innan du går på dejt när du har namn? Lexbase.. Håller med ovanstående skribent, är en något märklig grej och fullkomligt omöjligt att genomföra i praktiken..
2022-07-04, 18:20
Medlem
Citat:

Alla potentiella äckel...? Det blir en djävla lång lista det. Men om vi håller oss till dömda i Nyköpings TR mellan 2012-2017 så har du en här.
https://anonfiles.com/t2k5S5uey6/Nyk_ping_zip
2022-07-05, 02:02
Medlem
Studentmordet i Umeå, Ålidhem 2018-04-28, någon som har tillgång till FUP? Alla länkar verkar tyvärr vara döda.

Länk till tråden om fallet:
(FB) Umeå: Misstänkt mord, Ålidhem, 3 anhållna (2018-04-28)
2022-07-05, 03:21
Medlem
Söker fup där dödspatrullen torkar med flera kilo knark 2017
2022-07-05, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halteper
Alla potentiella äckel...? Det blir en djävla lång lista det. Men om vi håller oss till dömda i Nyköpings TR mellan 2012-2017 så har du en här.
https://anonfiles.com/t2k5S5uey6/Nyk_ping_zip

Tack snälla! Jag insåg inte riktigt själv hur många det kan vara. Blir bara rädd då det känns som pedofiler osv finns exakt överallt 😭

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in