Citat:
Ursprungligen postat av
Granit66
Jag har lyssnat på dig och jag förstår nu att du har rätt i att det saknas forskning kring dumpens arbetsmetoder. Jag har därför utfört en egen studie som presenteras nedan.
Antalet pedofiler som avslöjats av Dumpen: 117.
Antalet pedofiler som avslöjats av Childhood: 0.
Antalet ”Pedofiler”som avslöjats av dumpen:117
Antalet ”Barn” som blivit räddade av dumpen:Är de ens någon?
Vill man verkligen göra någonting åt problemet ifrån grunden så är det fel sätt att gå. Varför inte lägga ner mer tid på forskning och försöka bota pedofileri ifrån början.
Ge de som lider av denna störning ett program, en behandling som tar bort denna dragningen helt och hållet. Hade inte det varit bättre?
Genom och hänga ut olika personer så gör man egentligen ingenting emot grundproblemet. Tvärtom, nu har dessa personer som hängt sig ut ingenting och förlora all tid i världen på att ägna sig åt att få till en riktig träff på ett eller annat sätt. Då de inte längre har någonting och förlora, så skiter om när vi vilket. Allt om bussig och med att jag har varandra kan för att få det de vill.
Sara och Patrik och liknande organisationer skapar ju större monster än att rädda barn ifrån övergrepp. Tycker ärligt talat att forskning borde ha med och göra i det här ämnet, och det här problemet som vi har.