2022-07-04, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag har lyssnat på dig och jag förstår nu att du har rätt i att det saknas forskning kring dumpens arbetsmetoder. Jag har därför utfört en egen studie som presenteras nedan.

Antalet pedofiler som avslöjats av Dumpen: 117.
Antalet pedofiler som avslöjats av Childhood: 0.

Antalet ”Pedofiler”som avslöjats av dumpen:117

Antalet ”Barn” som blivit räddade av dumpen:Är de ens någon?

Vill man verkligen göra någonting åt problemet ifrån grunden så är det fel sätt att gå. Varför inte lägga ner mer tid på forskning och försöka bota pedofileri ifrån början.

Ge de som lider av denna störning ett program, en behandling som tar bort denna dragningen helt och hållet. Hade inte det varit bättre?

Genom och hänga ut olika personer så gör man egentligen ingenting emot grundproblemet. Tvärtom, nu har dessa personer som hängt sig ut ingenting och förlora all tid i världen på att ägna sig åt att få till en riktig träff på ett eller annat sätt. Då de inte längre har någonting och förlora, så skiter om när vi vilket. Allt om bussig och med att jag har varandra kan för att få det de vill.

Sara och Patrik och liknande organisationer skapar ju större monster än att rädda barn ifrån övergrepp. Tycker ärligt talat att forskning borde ha med och göra i det här ämnet, och det här problemet som vi har.
Citera
2022-07-04, 17:34
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Jag förstår mig inte på majoriteten av gäddornas multisexuella dragningar till små barn upp till kvinnor i deras egen ålder? Tänder de verkligen på sin egen fru för det känns väldigt märkligt om det är barn de sitter hela dagarna och chattar med.

Är det så en pedofil fungerar att de kan tända på både vuxna och barn? Känns isåfall som att de lever i en relation med en kvinna de egentligen inte är tänd på bara för att samhället är utformat att man har barn och lever tillsammans med sin parter. Snarare att det är barn de egentligen vill ha och tänker på hela dagarna.

Hur som helst så spelar det ju ingen roll då de fortfarande är pedofiler och de tänder på barn. Att de lever med en vuxen påverkar ju inte hur de är pedofiler alls
Citera
2022-07-04, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Ja, det utgår jag också från.

Om det är ett mindre företag så går det förhoppningsvis lätt hitta honom ändå.

T.ex via linkedin, facebook alternativt att det är hans egna företag.

Edit:
Biluppgifter.se filtreringsfunktion visar endast Ford-bilar fram till 2019 så jag gav upp den jakten.

Ok, jag bor i kommunen och tyckte jag kände igen honom
Citera
2022-07-04, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empirest
Jag hittade direkt. Tyckte det var en av de enklaste rebusarna

Då kanske du kan länka till den personen på Ratsit, för där finns ingen E.B i Laholm.
Citera
2022-07-04, 17:58
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Antalet ”Pedofiler”som avslöjats av dumpen:117

Antalet ”Barn” som blivit räddade av dumpen:Är de ens någon?

Vill man verkligen göra någonting åt problemet ifrån grunden så är det fel sätt att gå. Varför inte lägga ner mer tid på forskning och försöka bota pedofileri ifrån början.

Ge de som lider av denna störning ett program, en behandling som tar bort denna dragningen helt och hållet. Hade inte det varit bättre?

Genom och hänga ut olika personer så gör man egentligen ingenting emot grundproblemet. Tvärtom, nu har dessa personer som hängt sig ut ingenting och förlora all tid i världen på att ägna sig åt att få till en riktig träff på ett eller annat sätt. Då de inte längre har någonting och förlora, så skiter om när vi vilket. Allt om bussig och med att jag har varandra kan för att få det de vill.

Sara och Patrik och liknande organisationer skapar ju större monster än att rädda barn ifrån övergrepp. Tycker ärligt talat att forskning borde ha med och göra i det här ämnet, och det här problemet som vi har.

Det låter fint och klokt att ge dessa en behandling som tar bort denna dragning helt och hållet.
Men vad finns det för behandlingar och är det något som pedofilerna själva vill ha?
Citera
2022-07-04, 17:59
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tycker du är otroligt besynnerlig när du kallar Patrik och Sara för obildade och allmänt misslyckade. Patrik är en tidigare världsmästare och Sara har varit missbrukare och nu har hon vänt sitt liv till något positivt. Så att kalla dom för obildade och allmänt misslyckade är ett hån och en riktigt skev människosyn som jag tyvärr inte delar med dig.

Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Att vara världsmästare i sport innebär inte att man automatiskt blir bildad. Tvärtom, de flesta idrottsmän är de facto obildade.
När det var Patrik så var det allmänt misslyckad jag refererade till. Tycker inte man är misslyckad när man varit världsmästare.
Citera
2022-07-04, 18:03
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empirest
Jag hittade direkt. Tyckte det var en av de enklaste rebusarna

Citat:
Ursprungligen postat av AlfridaAlfrida
Då kanske du kan länka till den personen på Ratsit, för där finns ingen E.B i Laholm.
Ta bort förnamnet och sök enbart på B i Laholm så får du fram en man vars förnamn nästan stämmer med skådespelarens smeknamn.

Jag anar att den personen är relevant. Det är långsökt sett till rebusen men det är bästa alternativet jag har. Märk väl att han är fem år äldre än vad han uppger i chatten, vilket inte känns orimligt utifrån sitt utseende.
Citera
2022-07-04, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Förnamnet på Jalle? Kan nån snäll göra en rebus på det?
Delar förnamn med Saade och kungar kan åka på en sådan gata...
Senast redigerad av Beanian0nim 2022-07-04 kl. 18:08.
Citera
2022-07-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det låter fint och klokt att ge dessa en behandling som tar bort denna dragning helt och hållet.
Men vad finns det för behandlingar och är det något som pedofilerna själva vill ha?

Fast frågan är om det spelar någon roll, att pedofiler vill ha behandling eller inte. Att vara pedofil borde utgöra grund för LPT.
Citera
2022-07-04, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfridaAlfrida
Eftersom han jobbar uppenbarligen i Stockholm så kanske han är skriven där...
Fastighetsskötel på ett sjukhus?
Någon nämnde att bolagsnamnet står på kepsen... nu först lyckades jag klura ut....

Rimmar på Tindra... och börjar på I... och andra ordet rimmar på kiv, och börjar på R.
Hemsidan är dessa två namn .se och är registrerat i Solna.
Citera
2022-07-04, 18:51
Medlem
discofunks avatar
Patrik och Sara gör ett grymt bra jobb och jag swishar en liten slant varje månad för jag hoppas verkligen dom kör på.

Det hade varit en sak om det enbart handlade om publicerade chattar.
Att sitta och skriva snusk till någon man tror är minderårig är givetvis helt oacceptabelt. Meeeen det kan jag ändå någonstans köpa att man gör i något kåtrus när man inte tänker klart.
Det kan ju hända den bästa att man plötsligt kollar på två shemales som pissar på varandra när man sitter där och runkar helt luddig i skallen. Så har man dragning åt ungar kommer väl sånt fram i sådana tillfällen kan tänkas.

Men att gå därifrån till faktiskt handling. Att faktiskt gå ut på stan för att träffa ett barn för att knulla i röven eller vad dom nu vill, det har liksom passerat alla gränser.
Då är man en sjuk jävel och en fara för samhället punkt slut.
Och eftersom lagen inte kan göra något verkar det som så ser jag det som att dumpen gör en samhällstjänst.
Citera
2022-07-04, 18:51
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beanian0nim
Delar förnamn med Saade och kungar kan åka på en sådan gata...

Citat:
Ursprungligen postat av Beanian0nim
Eftersom han jobbar uppenbarligen i Stockholm så kanske han är skriven där...
Fastighetsskötel på ett sjukhus?
Någon nämnde att bolagsnamnet står på kepsen... nu först lyckades jag klura ut....

Rimmar på Tindra... och börjar på I... och andra ordet rimmar på kiv, och börjar på R.
Hemsidan är dessa två namn .se och är registrerat i Solna.

Leder fortfarande inte till en unik träff, varken i Laholm eller Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in