2022-07-04, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Både M och S är nu öppna för kemisk kastrering för dömda våldtäktsmän. Är ganska säker på att den diskussionen är effekter av Dumpen. KD och Ebba Busch vill se 25 års fängelse för grov våldtäkt och livstids fängelse för grov våldtäkt mot barn. Nu börjar vi komma framåt. Vad säger ni som hatar dumpen och tycker att den är stigmatiserad mot pedofiler. Detta är ju precis vad Sveriges partier gör i dessa uttalande när dom vill ha hårdare krav på sexbrottslingar och pedofiler.

Perfekt... nu kan unga män som blivit felaktigt dömda genom via svag hörsägensbevisning utan solid teknisk bevisning bli dömda och kastrerade och få sitt liv förstörda. Låter toppen!

Med tanke på den nuvarande lagstiftningen så är detta livsfarligt.
Citera
2022-07-04, 16:04
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dajmkulan
De är två misslyckade, trasiga människor som enbart drivs av hämnd. Presentera forskningen bakom deras metoder, det kan vara internationell forskning och jag kommer lära dig hur någon som har viss erfarenhet av forskning och statistik tänker. Jag kommer pulverisera varenda grej du länkar.

Får fan vara nog med icke-sakligheterna i den här tråden.

Hur vet du att dom enbart drivs av hämnd?
Försök att svara sakligt nu.
Senast redigerad av MeggieCleary 2022-07-04 kl. 17:00.
Citera
2022-07-04, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Nej men men det de ägnar sig åt är ändå brottsprovokation. Och genom att hänga ut folk på Dumpen så agerar de även i praktiken som domstol och utdömer straff.

Nä, ingen brottsprovokation. Inget brott har begåtts av de männen för det är fullt lagligt att bestämma träff med en underårig, hur vidrigt det än är i alla andras ögon.

Det är heller inte olagligt att låtsas vara underårig och locka dessa män i en fälla där de blir tagna, inte på bar gärning, men mer "på sängen".

Däremot kan det mycket väl vara förtal att hänga ut dem på nätet som klandervärda.
Citera
2022-07-04, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Ja de är allätare och tror inte de fångat mer än 10-tal pedofiler av över 100.
Ok? För mig är en pedofil fortfarande en pedofil trots sin tillika attraktion till gamla tanter.
Citera
2022-07-04, 16:50
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
De är två misslyckade, trasiga människor som enbart drivs av hämnd. Presentera forskningen bakom deras metoder, det kan vara internationell forskning och jag kommer lära dig hur någon som har viss erfarenhet av forskning och statistik tänker. Jag kommer pulverisera varenda grej du länkar.

Allt man tycker och tänker här i livet behöver inte ha stöd i forskningen. Tänk vilka tråkiga meningsutbyten det hade blivit om man inte fick säga vad man tycker, om det inte hade stöd i forskningen.
Citera
2022-07-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Instämmer. Rebusen är otillräcklig denna gång. Den ger oss en E. B. från Laholm som inte existerar.
Jag hittade direkt. Tyckte det var en av de enklaste rebusarna
Citera
2022-07-04, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tycker du är otroligt besynnerlig när du kallar Patrik och Sara för obildade och allmänt misslyckade. Patrik är en tidigare världsmästare och Sara har varit missbrukare och nu har hon vänt sitt liv till något positivt. Så att kalla dom för obildade och allmänt misslyckade är ett hån och en riktigt skev människosyn som jag tyvärr inte delar med dig.

Att vara världsmästare i sport innebär inte att man automatiskt blir bildad. Tvärtom, de flesta idrottsmän är de facto obildade.
Citera
2022-07-04, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tashkent
Nä, ingen brottsprovokation. Inget brott har begåtts av de männen för det är fullt lagligt att bestämma träff med en underårig, hur vidrigt det än är i alla andras ögon.

Att söka kontakt och bestämma träff med minderåriga i sexuellt syfte, grooming, är ett brott i Sverige. Att chatta med minderåriga och träffa minderåriga är inte straffbart i andra icke brottsliga sammanhang.
Citera
2022-07-04, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Konsekvenser för gärningsmannen ja, fåntratt!
Hur jag tänkt komma ifrån att pedofilers barn inte skall drabbas???

Genom att via intellekt skilja på gubbsvinet och de oskyldiga barn han avlat fram.

Att du svarar med att vara otrevlig avslöjar bara att du helt saknar argument. Dessutom svarar du på fel inlägg.
Citera
2022-07-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Ytterligare en jävel som bara slänger iväg sin fimp. Det är ju för fan OLAGLIGT! Den jäveln borde anmälas för nedskräpning.

Bra spaning. Säkert inte första gången heller. Jag kräver att polisen DNA testar alla fimpar i området kring Södersjukhuset.
Citera
2022-07-04, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Nej men men det de ägnar sig åt är ändå brottsprovokation. Och genom att hänga ut folk på Dumpen så agerar de även i praktiken som domstol och utdömer straff.

Hur kan det vara brottsprovokation när inget brott sker?
Du inser att det är två vuxna som sexchattar vilket inte är brottsligt. Och dom utdömer verkligen inga straff, dom presenterar bara exakt det som gäddorna har skrivit i chattarna.
Citera
2022-07-04, 17:18
Medlem
Citat:

Jag har lyssnat på dig och jag förstår nu att du har rätt i att det saknas forskning kring dumpens arbetsmetoder. Jag har därför utfört en egen studie som presenteras nedan.

Antalet pedofiler som avslöjats av Dumpen: 117.
Antalet pedofiler som avslöjats av Childhood: 0.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in