2022-07-04, 13:54
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Lika mycket ett handikapp eller egenskap som det är det att vara rånare, en mördare, hundvalptorterare osv.
Skillnaden är att snuskgubbar oftast inte har något brottsligt uppsåt. De förstår sig helt enkelt inte på det sociala spelet, det är allt. Detta framgår också av Dumpens uthängningar, där det är uppenbart att många på allvar tror att det skall dyka upp en 14-åring som vill ha lite myspys i lastbilshytten. Som jag ser det så kan man lika gärna hoppas på att en utomjording skall dyka upp.
Citera
2022-07-04, 13:55
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dedu2018
Något jag tycker är anmärkningsvärt men också helt jävla häpnadsväckande är att majoriteten om inte alla som åker dit på dumpen.se verkar ju vara etniska svenskar 🤔 hur tänker de etniska svenskarna om detta? Är detta en normal läggning bland den etniska svensken? Vore intressant och få höra svaren 🦻🏼
Vi vet ju inte hur de sållar, kanske de sållar bort de osvenska?
Citera
2022-07-04, 13:58
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Vi vet ju inte hur de sållar, kanske de sållar bort de osvenska?

9 av 10 är etniska svenskar i landet, de andra sitter i fängelse redan eller har annat fuffens för sig.
Citera
2022-07-04, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Skillnaden är att snuskgubbar oftast inte har något brottsligt uppsåt. De förstår sig helt enkelt inte på det sociala spelet, det är allt. Detta framgår också av Dumpens uthängningar, där det är uppenbart att många på allvar tror att det skall dyka upp en 14-åring som vill ha lite myspys i lastbilshytten. Som jag ser det så kan man lika gärna hoppas på att en utomjording skall dyka upp.
Jo de har de. Det ni gör är brottsligt, ja även grooming.
Citera
2022-07-04, 14:07
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jo de har de. Det ni gör är brottsligt, ja även grooming.
Nej, de förstår helt enkelt inte sig på det sociala spelet. Observera att jag skrev snuskgubbar, inte specifikt människor som sysslar med grooming. Min tes är att snuskgubbarna som hängs ut på Dumpen är just snuskgubbar, eller allätare om du så vill. De hade nappat precis lika hårt om Dumpen hade skrivit att de var 16 år, 25 år, eller varför inte 52 år. Detta framgår också i tråden, där många har gjort sig lustiga över att människor som hängts ut, utöver att ragga på fiktiva 14-åringar, även har raggat på både pensionärer och djur.

Vad jag gör eller inte gör är OT i tråden.
Citera
2022-07-04, 14:36
Medlem
senapslamms avatar
Citat:

Ja de är allätare och tror inte de fångat mer än 10-tal pedofiler av över 100.
Citera
2022-07-04, 14:38
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Gyttorps Röda röstar jag på

Förmodligen lika svårt att få en peddofil att ändra läggning precis som att en straight eller homo ska ändra läggning.
Citera
2022-07-04, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dedu2018
Något jag tycker är anmärkningsvärt men också helt jävla häpnadsväckande är att majoriteten om inte alla som åker dit på dumpen.se verkar ju vara etniska svenskar 🤔 hur tänker de etniska svenskarna om detta? Är detta en normal läggning bland den etniska svensken? Vore intressant och få höra svaren 🦻🏼
De våldtar kanske inte så ofta i gångtunnlar, drogar unga på fester, mördar, säljer knark, rånar unga på stan osv. Sedan gifter de sig inte med 12-åringar mot sin vilja för att få våldta lagligt. Skit finns det överallt.
Citera
2022-07-04, 14:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Rebus för tumstocksgaddan-napp-117

Förnamn: I barnserien Eva & Adam har Eva en storebror. Skådespelarens förnamn
Efternamn: Umeå förknippar man med en viss träd art.
Stad: Karaktärerna i Kvarteret Skatan tillbringar gärna semestern i denna stad.

Smeknamnet i chatloggen på dumpen, använder gäddan som förnamn på FB 😊
Är osäker på om jag hittat gäddan... Hittar ingen som passar med både det kungliga förnamnet, det betula-inspirerade efternamnet och som bor i en viss stad söder om Halmstad där det firas semester i Kvarteret Skatan.

Om jag söker på för- och efternamn samt den ålder och månad för födelsedag som han uppger i chatten så hittar jag en kandidat i bibelbältet. Vet någon om det är han? Vore tacksam om någon vill bjuda på en alternativ rebus.
Citera
2022-07-04, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Jag har inga sympatier för dessa män inte så mycket för Dumpen heller. Vad jag förstått så sysslar Dumpen med ren brottsprovokation. Sen vet jag inte hur Dumpen går tillväga. Ponera att brottsprovokation vore en godtagbar grund för åtal i en domstol i Sverige så är det väl tveksamt om någon som bestämmer en träff för sexuellt umgänge med någon som utger sig för att vara en 14-årig flicka, men som i egentligen är en fullvuxen man eller kvinna, begått något brott?

Men Sara och Patrik är inte poliser eller tror du det?
Citera
2022-07-04, 14:50
Medlem
Citat:
Min dotters väninnor tillhör inte min familj.

Är dotterns trehundra väninnor ensamma barn med grava psykologiska problem av någon sort eller varför pratar vi om din dotters väninnor?

Och du sitter alltså med hennes väninnor och är med när de surfar på nätet och ser vilka bilder de får. Och tror du att de kanske inte agerar annorlunda än när du inte sitter tätt och nära?

Och hur många är de om de ska vara något att räkna på? Fyra hundra? Hur hinner du kontrollera upp dem, är ni flera pappor som sitter med dem?
Citera
2022-07-04, 14:56
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Är osäker på om jag hittat gäddan... Hittar ingen som passar med både det kungliga förnamnet, det betula-inspirerade efternamnet och som bor i en viss stad söder om Halmstad där det firas semester i Kvarteret Skatan.

Om jag söker på för- och efternamn samt den ålder och månad för födelsedag som han uppger i chatten så hittar jag en kandidat i bibelbältet. Vet någon om det är han? Vore tacksam om någon vill bjuda på en alternativ rebus.
Instämmer. Rebusen är otillräcklig denna gång. Den ger oss en E. B. från Laholm som inte existerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in