2022-07-01, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Jag för informationen vidare internt.

Tack för hjälpen.

admin5
Hej, jag påpekade för en moderator att jag kan se inlägg som raderats, vems inlägg och vilken dag och klockslag det gjordes. Vi normala användare ska väl inte kunna läsa det i tråden?
Så min fråga är hur jag kunde se det?
Tillhör väl inte vanligheterna, nån vajsing måste de ha blivit. Undrar bara vad som hände och varför jag såg raderade inlägg i tråden jag befann mig i?
Tacksam för svar med förklaring.
Mvh M
Citera
2022-07-02, 09:08
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Hej, jag påpekade för en moderator att jag kan se inlägg som raderats, vems inlägg och vilken dag och klockslag det gjordes. Vi normala användare ska väl inte kunna läsa det i tråden?
Så min fråga är hur jag kunde se det?
Tillhör väl inte vanligheterna, nån vajsing måste de ha blivit. Undrar bara vad som hände och varför jag såg raderade inlägg i tråden jag befann mig i?
Tacksam för svar med förklaring.
Mvh M

Du får gärna skicka ett PM och ge exempel på inlägg som blivit raderade, och vilken information som visas för dig. Har inte möjlighet att kunna besvara din fråga utan att ha konkreta exempel. Inte minst då andra användare inte kan se motsvarande information.

admin
Citera
2022-07-03, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Det ska inte vara nåt problem normalt sett, det är mer eller mindre en normalsiffra.

Teknikerna håller på och skruvar så svetten lackar. Jag noterar att det är fortsatta problem.

admin5

Hoppas det blir löst snart. Är svårt att gå in på olika inlägg. Sidan kraschar och jag måste ladda om. Ibland flera gången och ibland funkar det efter en gång även om det går segt. På andra webbsidor funderar det utan problem. Problem oavsett om jag använder datorn eller telefonen. Även testat med annat Wi-Fi och mobildata men det krånglar ändå. Det har gjort det nu ca en månad. Skrivit om det innan men skriver det igen nu och citerar även dig för att vara extra tydlig med att det kommer fram. FB är en stor del av min vardag och hoppas att det kan funka bättre i framtiden!
Citera
2022-07-03, 21:20
Medlem
wwrs avatar
Nu är det trögt.
Citera
2022-07-03, 21:52
Medlem
DDos attack igen?
Citera
2022-07-03, 22:27
Medlem
Snapcounts avatar
Mycket segt hos mig även..(Oslo)
Citera
2022-07-03, 22:38
Medlem
LuluBrooksies avatar
Fy HELVETE vad segt FB är ikväll. Segt som sirap alternerat med 502 bad gateway.

Isup.me bekräftar då och då att "Flashback is down".

Kan ni inte fixa problemet?
Citera
2022-07-03, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Fy HELVETE vad segt FB är ikväll. Segt som sirap alternerat med 502 bad gateway.

Isup.me bekräftar då och då att "Flashback is down".

Kan ni inte fixa problemet?

Det blir så varje gång det sker en skottlossning. Tiotusentals användare sitter och uppdaterar den aktuella tråden.
Senast redigerad av Alibabbla 2022-07-03 kl. 22:55.
Citera
2022-07-03, 23:01
Medlem
321js avatar
Trögt blir det när det skjuts i Norden.
Citera
2022-07-03, 23:24
Medlem
nerdnerds avatar
Brukar vara inloggad jämt, men igår blev jag utloggad hux-flux (och hade sen lite problem att komma ihåg password...).

Var det något som hände på Flashback igår som kan ha kickat ut mig?
Citera
2022-07-03, 23:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
DDos attack igen?

Nej. Troligtvis överbelastning pga skjutningen i Danmark.
Citera
2022-07-04, 00:00
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Det blir så varje gång det sker en skottlossning. Tiotusentals användare sitter och uppdaterar den aktuella tråden.

Teknikerna arbetar på problemet.
Forumet ska normalt inte ha några problem med att hantera nuvarande trafik.
Vi blev nyligen tvungna att åtgärda vissa saker, och forumet har under tiden som vi arbetar med detta något lägre kapacitet än vanligt.

admin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in