2020-11-15, 04:21
Bannlyst
Jävlar vad mycket det har varit för mig under hela 14 nov fram till nu... har inte kunnat besöka Flashback.org typ på 15 timmar....
Citera
2020-11-15, 06:10
Medlem
Ja hur kommer det sig att det fungerar mitt i natten? Mindre trafik på sidan?
Citera
2020-11-15, 06:19
Medlem
EastClintfoods avatar
Jag börjar lessna på det här, hela dagen har sidan krånglat, allt började efter att deras nya tekniker skulle ändra på nåt. Sen vill dom ha donationer, vägra det för sköt erat jobb först och främst!
Citera
2020-11-15, 06:43
Medlem
6:38 ett kort avbrott. Igår var det hopplöst långa tider. Ingen som har någon förklaring?
Citera
2020-11-15, 08:12
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Samma här med tele2 på mobilen, också där i mitten av oktober som det började, varit riktigt illa nu sista dagarna.
Samma här. Tele2 i luren och sätter min ena strumpa på att det har ett samband med krångleriet. Har haft problem med att komma in på sidan sedan i fredags men blev lite glad igen nu när det funkar
Citera
2020-11-15, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Samma här. Tele2 i luren och sätter min ena strumpa på att det har ett samband med krångleriet. Har haft problem med att komma in på sidan sedan i fredags men blev lite glad igen nu när det funkar

Tele2 även här. Vet även en annan som har tele2 och som också har problem med flashback. Det återstår väl att se hur det blir idag.
Citera
2020-11-15, 08:27
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Tele2 även här. Vet även en annan som har tele2 och som också har problem med flashback. Det återstår väl att se hur det blir idag.
Tycker sidan är snabbare att komma in på än tidigare dom kanske hittat problemet nu. Var onödigt tråkigt när man inte kommer in på sidan.
Är bra tidsfördriv att slöläsa i mellan åt men allt kan ju krångla, sånt händer.
Citera
2020-11-15, 08:29
Medlem
Citat:
Tycker sidan är snabbare att komma in på än tidigare dom kanske hittat problemet nu. Var onödigt tråkigt när man inte kommer in på sidan.
Är bra tidsfördriv att slöläsa i mellan åt men allt kan ju krångla, sånt händer.

Ja de senaste 2 timmarna har jag personligen inte haft några problem alls. Förutom att hitta något intressant att läsa kanske. heh Men nattetid har fungerat bättre än dagtid för mig, ser liksom ett mönster där.
Citera
2020-11-15, 08:31
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ja de senaste 2 timmarna har jag personligen inte haft några problem alls. Förutom att hitta något intressant att läsa kanske. heh Men nattetid har fungerat bättre än dagtid för mig, ser liksom ett mönster där.
Japp instämmer.
Citera
2020-11-15, 09:17
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Citat:
Japp instämmer.

Fungerar utan problem nu för mig.
Swishade en slant extra då jag insett hur viktigt Flashback är för mig.
Citera
2020-11-15, 10:07
Medlem
Tele2 här också. Men var likadant problem förra veckan med Telia ADSL så kan knappart vara operatörsberoende.
Citera
2020-11-15, 11:40
Medlem
Jag har Bredband2 som internetleverantör. Med deras utdelade DNS har jag svårt att ladda flashback forum. Efter att ha bytt till Google DNS (8.8.8.8) är det inga problem.
Kan det vara så att någon försöker hindra åtkomsten till flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in