Citat:
Ursprungligen postat av
Troverdig
Det jeg vet er at den korte ordlyden i siktelsen mot TH stemmer: «Tiltalt for drap eller medvirkning til drap på sin kone AEH». Alle bevis, indisier, spor og vitneforklaringer peker i den retning, og det er dette politiet har konkludert med og jobber etter som hovedsporet. Alt de har lagt frem for påtalemyndighetene underveis, med Riksadvokaten i spissen, har medført godkjenning og arbeidsro i 3,5 år til å fortsette med å løse saken basert på dette faktum. Politiet må selvsagt si utad at kidnappingssporet fortsatt etterforskes, men det brukes ikke mye ressurser på dette. De mangler fortsatt noen brikker i puslespillet før de tar ut tiltale mot TH og eventuelle medhjelpere, men det vil komme. Jeg har dessverre ikke anledning til å kommentere detaljer rundt meg selv som person, og hva jeg sitter inne med av sensitiv informasjon, men politiet er selvsagt blitt tilført dette. Årsaken til at jeg valgte å bli en del av dette forumet, var i hovedsak et fortvilet forsøk på å korrigere alle de feilaktige informasjonene, påstandene og løgnene som florerer her inne. Det viser seg å være en svært vanskelig oppgave, men jeg håper jo allikevel at noen få av dere tar til seg poenget😎
Jag sätter pris på dine inlägg och väljer att tro på dem, jag är i övrigt enig med dig
at pilen pekar mot TH och en eventuel medhjälpare.
Har en tanke angående et fotavtrykk på undersiden av saueskinnet :
På gulvet, mellom utgangsdøren og den røde stolen, lå det et mørkt saueskinn.
Da politiet senere undersøkte saueskinnet, fant de et fotavtrykk på undersiden, får NRK opplyst.
Lignende skoavtryck, som skal være fra en Sprox-sko, ble funnet flere steder på flisene i gangen. Hvem som har avsatt dem er fortsatt ikke kjent.
https://www.nrk.no/norge/xl/pa-innsiden-av-hagens-hus-1.15206175
Jag tror att GM har tagit saueskinnet, vänt det om med pels-sidan ner mot golvet, för att lägga AEH på det och på så sätt lättare kunnat dra hennes avsvimmade eller döda krop.
Efter att GM har vänt saueskinnet och gått inn på badrummet för att hämta AEH's kropp har han trampat på saueskinnet och på så sätt avsatt fot-avtrycket.
Om GM var ensam om att göra detta tänker jag att GM möjligtvis har dragit AEH's kropp på saueskinnet från ingångspartiet och till dörren som för inn till garaget, huvuddörren og dörren inn til garaget ligger ju präcist bredvid varan bara ca50 cm imellan. Om en bil då fans i garaget kan GM ha lagt inn AEH i bilens bagageutrymme och därefter åkt ifrån Sloraveien 4 med AEH's kropp.