2022-07-03, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Eller så var det för att TH - om han är inblandad, vilket jag tror - helt enkelt är så småsnål att han vill ha kvar ringen av guld och kanske en mycket värdefull klocka med?

/FS
ikke utenkelig dette.
Citera
2022-07-03, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Eller så var det för att TH - om han är inblandad, vilket jag tror - helt enkelt är så småsnål att han vill ha kvar ringen av guld och kanske en mycket värdefull klocka med?

/FS
Åpenbart.
Nå tror jeg klokka ikke er verdt stort, men for mye til at noen orker å tape verdien.

Er det noen som har noen nyheter ang EB, ektemannen til eldstedatteren til TH?
Citera
2022-07-03, 01:41
Medlem
Kellywomans avatar
89000 inlägg vilket gör det omöjligt att följa trots tråden verkar aktiv. Finns det någon som har lust att skriva någon sammanfattning så man kan följa tråden?
Senast redigerad av Kellywoman 2022-07-03 kl. 01:42. Anledning: Felstavat
Citera
2022-07-03, 01:53
Medlem
Hvor ble minimus av ?
Citera
2022-07-03, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fengseljenta
Hvor ble minimus av ?

Z gjør vel samme nytten?
Citera
2022-07-03, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Ja, vi får jo jevnlige indisier på at guttene i idiotiet har fremskritt i sin etterforskning.

Og særlig blir vi betrygget over dine fortellinger fra innsiden.

Takk til deg, du er virkelig troverdig.

Takk for tilliten😎 Hva med å skifte spor på den slitte plata🤔
Citera
2022-07-03, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kva
Troverdig, du må ta ett skritt opp. Du sitter på så mye informasjon. Vi andre famler i blinde. Del er du snill. Du er jo på forumet hver dag likevel. Hva vet du egentlig?

Det jeg vet er at den korte ordlyden i siktelsen mot TH stemmer: «Tiltalt for drap eller medvirkning til drap på sin kone AEH». Alle bevis, indisier, spor og vitneforklaringer peker i den retning, og det er dette politiet har konkludert med og jobber etter som hovedsporet. Alt de har lagt frem for påtalemyndighetene underveis, med Riksadvokaten i spissen, har medført godkjenning og arbeidsro i 3,5 år til å fortsette med å løse saken basert på dette faktum. Politiet må selvsagt si utad at kidnappingssporet fortsatt etterforskes, men det brukes ikke mye ressurser på dette. De mangler fortsatt noen brikker i puslespillet før de tar ut tiltale mot TH og eventuelle medhjelpere, men det vil komme. Jeg har dessverre ikke anledning til å kommentere detaljer rundt meg selv som person, og hva jeg sitter inne med av sensitiv informasjon, men politiet er selvsagt blitt tilført dette. Årsaken til at jeg valgte å bli en del av dette forumet, var i hovedsak et fortvilet forsøk på å korrigere alle de feilaktige informasjonene, påstandene og løgnene som florerer her inne. Det viser seg å være en svært vanskelig oppgave, men jeg håper jo allikevel at noen få av dere tar til seg poenget😎
Citera
2022-07-03, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Det jeg vet er at den korte ordlyden i siktelsen mot TH stemmer: «Tiltalt for drap eller medvirkning til drap på sin kone AEH». Alle bevis, indisier, spor og vitneforklaringer peker i den retning, og det er dette politiet har konkludert med og jobber etter som hovedsporet. Alt de har lagt frem for påtalemyndighetene underveis, med Riksadvokaten i spissen, har medført godkjenning og arbeidsro i 3,5 år til å fortsette med å løse saken basert på dette faktum. Politiet må selvsagt si utad at kidnappingssporet fortsatt etterforskes, men det brukes ikke mye ressurser på dette. De mangler fortsatt noen brikker i puslespillet før de tar ut tiltale mot TH og eventuelle medhjelpere, men det vil komme. Jeg har dessverre ikke anledning til å kommentere detaljer rundt meg selv som person, og hva jeg sitter inne med av sensitiv informasjon, men politiet er selvsagt blitt tilført dette. Årsaken til at jeg valgte å bli en del av dette forumet, var i hovedsak et fortvilet forsøk på å korrigere alle de feilaktige informasjonene, påstandene og løgnene som florerer her inne. Det viser seg å være en svært vanskelig oppgave, men jeg håper jo allikevel at noen få av dere tar til seg poenget😎

Budskapet ditt er altså:
  • Stol på meg.
  • Jeg vet at TH er skyldig.
  • Jeg vet at politiet har hatt tunnelsyn i lang tid.
  • For all del ikke kritiser politiet.
Citera
2022-07-03, 09:36
Medlem
Citat:

Takk for et ordentlig svar. Jeg godtar at verden er komplisert og at jeg kan ta feil, men utifra informasjonen gitt og utifra hva jeg kan forstå, er kidnapping den eneste sannsynlige forklaringen. Affektdrap, javel, men da måtte mye likevel ha vært lagt til rette på forhånd, og det er kjernen: er du sytti år og har drevet forretninger i førti av disse, ja da har du erfaring med teknologisk utvikling og at ingenting kan garanteres for morgendagen. Derfor tror jeg ikke at TH ville selv, eller latt andre, sette i gang med et slikt høyrisiko opplegg basert på kryptoanonymitet.
Citera
2022-07-03, 09:36
Medlem
Citat:
Hvorfor tror du det til nå har vært tre etterforskningsledere i saken.
Citera
2022-07-03, 13:25
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Det er nettopp slike avhørs referater folk er redde for. «få det tilbake» sier han overhode ikke. «hvor det kan være» betyr hvor det kan være hun er. Mens «hvis det er i livet» av NRK tekstes med «hvis hun er i livet»

De avhørs referatene som foreligger av TH, må nok tas med en stor klype salt. Noe både din og NRKs tekst viser.

Avhørsreferatene som han nekter å skrive under på. Men så er det jo heldigvis lydopptak av det hele.
Citera
2022-07-03, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Budskapet ditt er altså:
  • Stol på meg.
  • Jeg vet at TH er skyldig.
  • Jeg vet at politiet har hatt tunnelsyn i lang tid.
  • For all del ikke kritiser politiet.

Punkt 1 og 2 er korrekt, punkt 3 og 4 er feil🧐
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in