Citat:
Ursprungligen postat av
Kva
Troverdig, du må ta ett skritt opp. Du sitter på så mye informasjon. Vi andre famler i blinde. Del er du snill. Du er jo på forumet hver dag likevel. Hva vet du egentlig?
Det jeg vet er at den korte ordlyden i siktelsen mot TH stemmer: «Tiltalt for drap eller medvirkning til drap på sin kone AEH». Alle bevis, indisier, spor og vitneforklaringer peker i den retning, og det er dette politiet har konkludert med og jobber etter som hovedsporet. Alt de har lagt frem for påtalemyndighetene underveis, med Riksadvokaten i spissen, har medført godkjenning og arbeidsro i 3,5 år til å fortsette med å løse saken basert på dette faktum. Politiet må selvsagt si utad at kidnappingssporet fortsatt etterforskes, men det brukes ikke mye ressurser på dette. De mangler fortsatt noen brikker i puslespillet før de tar ut tiltale mot TH og eventuelle medhjelpere, men det vil komme. Jeg har dessverre ikke anledning til å kommentere detaljer rundt meg selv som person, og hva jeg sitter inne med av sensitiv informasjon, men politiet er selvsagt blitt tilført dette. Årsaken til at jeg valgte å bli en del av dette forumet, var i hovedsak et fortvilet forsøk på å korrigere alle de feilaktige informasjonene, påstandene og løgnene som florerer her inne. Det viser seg å være en svært vanskelig oppgave, men jeg håper jo allikevel at noen få av dere tar til seg poenget😎