Citat:
Ursprungligen postat av
ManetManet
Har för mig att du brukar ha koll, men det här är en väldigt felaktig beskrivning av vad som finns i FUP och dom kring Dumle, som jag minns det. Tveksam till att Dumle var med i lägenheten innan (där något sånär frivilligt sex med folk som sedermera varit på motsatt sida jämfört med Dumle i kriget skedde, om än i utbyte mot kokain, vilket åklagaren valde att inte åtala för), men han var definitivt med i kolonistugan och det var där definitivt inte tal om något annat än en regelrätt gruppvåldtäkt där Dumle var allra vidrigast. Det är inte något som ”påstås” utan fakta. Det fortsatte ju dessutom därefter även i ett förråd där tjejen sen lämnades.
Nu var det här ett tag sedan så kan ha varit så att jag blandat ihop en del grejer.
Var det inte så att tjejen själv erkände att hon ville ha sex med Dumle, och enbart Dumle av männen där? Kan vara så att det var i syfte av att få kokain av Dumle.
Sedan så turades de väl om om att ha sex innan hon togs till kolonilotten där ett föremål tröcks in? Men man kan inte bevisa att det var Dumle eftersom man inte ens kunde fastställa föremålet, för "pistolen" som ska ha använts inte kunde hittas, eller?
Dumle är ju ett jävla kräk allmänt, men tror inte de i hans omgivning såg honom som en våldtäktsman just på grund av det initiala utbytandet av kokain.
Som sagt, jag kan ha blandat ihop en del grejer och kunde inte hitta FUP:en nu, om du märker att jag är helt ute och cyklar så är det bara att säga till.