2022-06-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Komiskt nog så är det ju inte gästerna som är problemet, utan gästernas barn. De som är mest drivande och samhällsfarliga är nämligen födda här. Ska man sparka ut de också?

Nu är det ju så att det handlar om väldigt mycket pengar, pengar som du bara kan drömma om. Har respekt för människor som väljer denna väg, de möter ju ändå bara efterfrågan.

Vilka är det som finansierar alla mord? Alla vapen? Allt terror?

Det är ju svenskarna? Varför sitter ni och skriker?
Jag tycker det är självklart. Hittar man ingenstans att visa ut dem, så livstids fängelse. Då menar jag livstids.

Ditt övriga MENA-tjafs vill jag inte ens bemöta. Respekt??
Citera
2022-06-28, 22:10
Medlem
Citat:
Tjejen har ju själv påstått att hon ville ha sex med Dumle, sedan urartade sexet till någon typ av pervers orgy med inslag av våld och annat. Dumle har ju sex med tjejen först, frivilligt, sedan påstås han och andra tagit ut henne till en kolonilott i Järva för att våldta henne med en Pistol för att senare lämna henne där.

Tjejen som Dumle "våldtog" hängde med fel grabbar, han döms ju för att man inte kan bevisa att han inte var med på våldtäkten i kolonilotten samt att tjejen allmänt lämna ett tveksamt vittnesmål.

Ni har ju hur förvirrad denna dam är.
Har för mig att du brukar ha koll, men det här är en väldigt felaktig beskrivning av vad som finns i FUP och dom kring Dumle, som jag minns det. Tveksam till att Dumle var med i lägenheten innan (där något sånär frivilligt sex med folk som sedermera varit på motsatt sida jämfört med Dumle i kriget skedde, om än i utbyte mot kokain, vilket åklagaren valde att inte åtala för), men han var definitivt med i kolonistugan och det var där definitivt inte tal om något annat än en regelrätt gruppvåldtäkt där Dumle var allra vidrigast. Det är inte något som ”påstås” utan fakta. Det fortsatte ju dessutom därefter även i ett förråd där tjejen sen lämnades.
Citera
2022-06-28, 22:41
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Komiskt nog så är det ju inte gästerna som är problemet, utan gästernas barn. De som är mest drivande och samhällsfarliga är nämligen födda här. Ska man sparka ut de också?

Nu är det ju så att det handlar om väldigt mycket pengar, pengar som du bara kan drömma om. Har respekt för människor som väljer denna väg, de möter ju ändå bara efterfrågan.

Vilka är det som finansierar alla mord? Alla vapen? Allt terror?

Det är ju svenskarna? Varför sitter ni och skriker?
Komiskt nog inser du inte att barnen och barnbarnen fortfarande är ”gäster” i det här landet och kommer så förbli. Det där med att vara en ovälkommen gäst i ett land är problematiskt skulle de flesta normalt funtade människor tycka.
Den genomsnittlige kriminelle tjänar mindre än en medioker Svensson under en livstid. Pengar som jag bara kan drömma om tillåt mig hånle, det säger endast något om din position, ditt begränsade tankesätt och totala brist på kunskap. Du skriver och tänker som en ruggig förlorare så kryp tillbaka under din sten och var tyst.
Citera
2022-06-28, 22:50
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag tycker det är självklart. Hittar man ingenstans att visa ut dem, så livstids fängelse. Då menar jag livstids.

Ditt övriga MENA-tjafs vill jag inte ens bemöta. Respekt??

Juridiskt sätt så är det ju omöjligt att utvisa en person som är född här? Så det är väldigt konstigt att du ens föreslår det?

Men respekterar tanken 💯
Citera
2022-06-28, 22:56
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitvalen
Komiskt nog inser du inte att barnen och barnbarnen fortfarande är ”gäster” i det här landet och kommer så förbli. Det där med att vara en ovälkommen gäst i ett land är problematiskt skulle de flesta normalt funtade människor tycka.
Den genomsnittlige kriminelle tjänar mindre än en medioker Svensson under en livstid. Pengar som jag bara kan drömma om tillåt mig hånle, det säger endast något om din position, ditt begränsade tankesätt och totala brist på kunskap. Du skriver och tänker som en ruggig förlorare så kryp tillbaka under din sten och var tyst.

Att barnen är "gäster" stämmer ju bara inte, det är inte ens en åsiktsfråga?

Nu talar vi inte om någon genomsnittlig kriminell utan en högt uppsatt gängledare vars gäng är storspelare på narkotikamarknaden. Så jo, det är mer pengar än vad du någonsin kan drömma om.

Frågan jag helst gärna vill ha svar på är hur du kan snappa upp att jag har bristande kunskap?

I detta ämne, tror jag tyvärr att jag har mer kunskap och erfarenhet än dig.
Citera
2022-06-28, 23:55
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtoddler
Hur dom kan halla sig husbys hyenor och inte skämmas något åt helvete kan man för det första undra.

Ska vi flytta till nån håla, säg hofors, och kalla oss Hofors Vargar?

VILKA ÄR MED MIG!? Kom igen nu boyz, vi visar vart skåpet ska stå
Citera
2022-06-29, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Ska vi flytta till nån håla, säg hofors, och kalla oss Hofors Vargar?

VILKA ÄR MED MIG!? Kom igen nu boyz, vi visar vart skåpet ska stå

Åmåls Ålar
Enköpings Ekorrar
Ume Ulvar
Falköpings Fästingar
Mölndals myggor
Halmstads Hajar
Pite Pungvargar
Skara Sandloppor
Kirunas Krokodiler
Citera
2022-06-29, 00:16
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Åmåls Ålar
Enköpings Ekorrar
Ume Ulvar
Falköpings Fästingar
Mölndals myggor
Halmstads Hajar
Pite Pungvargar
Skara Sandloppor
Kirunas Krokodiler

Båstads bågnebbsvalar

Det kanske kräver en humortråd detta projekt

Jag kan verkligen se framför mig vilken sammandrabbning det skulle innebära om ledaren för Halmstads Hajar låg med lillasystern till ledaren av Båstads bågnebbsvalar

Det blir ju fan snöbollskrig (med grus i 😨 😨 ) och pallning av äpplen i varandras revir
Senast redigerad av TrueC 2022-06-29 kl. 00:21.
Citera
2022-06-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Båstads bågnebbsvalar

Det kanske kräver en humortråd detta projekt

Jag kan verkligen se framför mig vilken sammandrabbning det skulle innebära om ledaren för Halmstads Hajar låg med lillasystern till ledaren av Båstads bågnebbsvalar

Det blir ju fan snöbollskrig (med grus i 😨😨 ) och pallning av äpplen i varandras revir

För att inte tala om ifall Filterlösa Fladdermössen från Flen kommer i krig med Lycksele Lämlars självmordspatrull!
Citera
2022-06-29, 00:30
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
För att inte tala om ifall Filterlösa Fladdermössen från Flen kommer i krig med Lycksele Lämlars självmordspatrull!

😂😂😂

Och Grännas Grymtoxar fiskar i en sjö som tillhör Nässjös Näsapor
Citera
2022-06-29, 00:33
Medlem
TrueCs avatar
Undrar när Lapidus krafsar ihop en blodig skånsk noir om dom här gängen, fet läsning
Citera
2022-06-29, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtoddler
Hur dom kan halla sig husbys hyenor och inte skämmas något åt helvete kan man för det första undra.

Dom är inte tillräckligt smarta för att skämmas.. 😅😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in