2022-06-17, 01:17
Medlem
Shawn92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
22-åring jag träffade ute. Jobbar på förskola. Sötsnygg, smal med fina former. Ganska cool och jordnära.

Jag springer på henne ute på kvällen. Vi är båda småberusade. Det visar sig att hon har varit ute med någon kille och ska hem, trots att det ännu inte är så sent. Det går snabbt. Några skratt och snart är vi på väg mot mina kvarter. En drink, kort promenad och upp till min lägenhet. Hon står i min säng medans jag klär av henne och blottar hennes fylliga mellanstora bröst, som jag genast suger på, innan hon får suga av mig. Därefter följer friskt vaniljknull. Jag tungknullar smått hennes tvåa, men vi säger att analt får bli nästa gång. Minns inte detaljerna, men jag avslutar med att lägga min vita sats över hennes ansikte. Glädje. Härlig tjej, härligt ligg.

Nästa dag. Liknande historia. 20-åring som jobbar i klädbutik. Mycket söt, smal och med något alternativt mode. Mycket ungdomlig, trevlig och nästan lite skygg i personligheten.

Springer på henne ute på kvällen. Vi tar en promenad, en drink, pratar om livet, och åker sedan hem till mig. Faktumet att hon är småkär i mig är uppenbart i och med hur hon beter sig och hur hon har svårt att hålla händerna borta från mig under kvällen. Nåja, hemma hos mig. Det tar inte långt förens hon är naken och vi knullar. Ett halvtrött vaniljligg. Vill inte ta satsen i ansiktet eller munnen. Min insats kunde varit bättre. Söt tjej, hur som helst.

Nyfiken på hur du närmar dig under dagen/kvällen; är du rak på sak och säger att du tycker de är snygga och tar konversationen vidare från den riktningen eller drar du någon kommentar om situationen (hur hon klär sig, om hon varit ute etc.) och ser om hon nappar?

Jag har fått till dejter från gå fram under dagen och då har det varit att vara rakt på sak med att jag finner de snygga, ser om det klickar, konversera i 3-5 min, ta nummer sen träffas på dejt. Så därför jag blir nyfiken på din approach
Citera
2022-06-18, 08:51
Medlem
saurkrauts avatar
24-åring från app som jobbar som sommelier eller liknande. Ganska söt, smal. Girl-next-door typen, trevlig och ganska alldaglig. Relativt nyligen flyttat hit från annan ort.

Vi träffas på kvällen. Mousserande vin och ytterligare någon drink. Trevlig konversation om lite allt möjligt, givetvis även vin. Snart leder en berusad promenad hem till mig, och det bär oproblematiskt upp i min lägenhet.

Musik, dans, varsitt vodkashot. Fysisk intimitet. Jag kysser henne, och hela hennes kropp skriker att det är något hon otåligt väntat på. Hon trycker tillbaka mot mig, samtidigt som hon kysser mig djupt. Hon vet vad hon vill.

Jag drar upp hennes topp och börjar kyssa hennes halvsmå bröst, samtidigt som jag smeker hennes fitta genom hennes trosor. Snart fingrar jag henne och det tar inte lång tid förens hon är helnaken och jag har försatt henne i doggyställning på min säng så att jag kan slicka henne aggressivt bakifrån. Samtidigt som jag gör detta så doftar jag på hennes tvåa, vars dofter jag fullt tar in genom att sära på hennes lilla hål med mina fingrar. Doftar ljuvligt, precis som det ska, något som skjuter en blixt genom mig ner till soldaten som snabbt vaknar till liv.

Det blir doggy, det blir missionären. Både romantiskt och ganska friskt, men ändå inte hårdhänt. Hon flämtar och stönar, och njuter uppenbarligen av hur soldaten penetrerar djupt in i hennes varma inre. Hon suger av mig, medelmåttigt. Två solar.

Vi ger oss ut på balkongen och fortsätter knulla där. Först mot räcket, då jag även passar på att pulla henne, därefter att hon rider mig. Hon är förlorad i sexet, liksom hög på det.

Vi ger oss in i lägenheten igen. Nu börjar jag tungknulla hennes tvåa, som visar sig vara samarbetsvillig. Hon tvekar först, men låter sig övertygas. Det tar inte lång tid förens min saurkrautprocedur är fullbordad, med tunga, fingrar, tumme som agerar förband till soldaten. Soldaten slinker in och hennes anala oskuld är tagen. Hon njuter, och verkar inte ha några som helst problem. Efter en stunds analt doggy vänder jag på henne och fortsätter med analt i missionären, så att jag kan kyssa henne och spotta henne i ansiktet. Jag suger på hennes tår samtidigt som hennes varma lilla hål hårt kramar om min soldat.

Men snart får det vara slut på det roliga. Hon åker ner på golvet och, efter att hon slickat mitt ansikte samtidigt som jag fingrar hennes tvåa, ställer jag mig upp och lägger min vita sats över hennes ansikte, som lägger sig från hennes ögon ner över hennes kind. Jag trycker in soldaten i hennes mun så att hon får slicka upp resten.

Efter lite eftersnack städar vi upp oss och ger oss av.

Citat:
Ursprungligen postat av Shawn92
Nyfiken på hur du närmar dig under dagen/kvällen; är du rak på sak och säger att du tycker de är snygga och tar konversationen vidare från den riktningen eller drar du någon kommentar om situationen (hur hon klär sig, om hon varit ute etc.) och ser om hon nappar?

Jag har fått till dejter från gå fram under dagen och då har det varit att vara rakt på sak med att jag finner de snygga, ser om det klickar, konversera i 3-5 min, ta nummer sen träffas på dejt. Så därför jag blir nyfiken på din approach

Avslappnad leverans av någon smått tvetydig kommentar, någon observation om henne eller annat mycket vardagligt. Tonen och kroppsspråket får tala för sig själva. Keep her guessing. Kort konversation och nummer.
Citera
2022-06-18, 11:12
Medlem
Kvinna 40+ jag och kompis var till kvarterskrogen för några bärs . Börja snacka med denna kvinna drog sen hem till mej alla 3 för mer att dricka . Slutade med knull , hon blev tillfredsställd av 2soldater så hon var helnöjd och vi med . Jag kom före polarn och avfyrade min välsignelse då jag bröstknullade henne . Skvätte bra upp i ansiktet 😉 kompisen kom strax efter även ansiktet där 😁 hon fick låna duschen 🥰
Citera
2022-06-19, 08:26
Medlem
saurkrauts avatar
En 26-åring från en app som jobbar på klinik. Halvsöt, men inget märkvärdigt. Fina former, med stora bröst och en fyllig rumpa, men inte riktigt så modellsmal som jag vill ha det. Nåja.

Vi träffas på kvällen. Jag inser snabbt att jag inte kommer vara så upphetsad över denna tjej varken personlighets eller utseendemässigt som jag vill vara, men ger det en chans ändå. Ett gränsfall, så att säga.

Två drinkar ackompanjerade av en halvdan konversation. Jag är smått uttråkad. Vet att jag egentligen borde släppa taget och göra något annat.

Promenad. Jag går på autopilot. Vid det här laget brukar jag vanligtvis njuta av den kittlande ovissheten om jag ska få ligga med tjejen eller inte, men inte nu.

Vid något tillfälle känns det ganska dött, mer än innan, och jag känner nästan för att tacka för mig och ta mig hem istället.

Men då händer något. När vi är på en smått avsides plats får jag ett infall, påhejad av berusningen. Jag kysser henne, antagligen mest för att jag är uttråkad. Hon säger något om att hon bara gör sånt med killar hon är tillsammans med. Okej. Jag smeker hennes kropp genom kläderna, hennes mjuka rumpa och fylliga bröst, och hon är mottaglig. Ja ja. Jag fingrar hennes nu våta fitta innan jag tar henne bakom en husvägg och knullar henne lite diskret. Hon får suga av mig. Givetvis värdelös avsugning. Men men, en smula mer intressant än innan, i alla fall.

Därefter går vi rakt hem till mig, båda vid det här laget ganska entusiastiska om tanken att ta farväl och avsluta vår kväll. Jag klär av henne, knullar henne kort och ger henne den välsignelse i munnen innan hon får ge sig av. Kommer inte ses igen.

Inte en av mina stoltaste kvällar, men det kommer med jobbet.
Citera
2022-06-26, 11:04
Medlem
saurkrauts avatar
31-åring som jobbar som administratör inom forskning, från en app. Snygg, smal och ser inte ut att vara mer än 25. Solig om något alldaglig personlighet.

Vi tar några somriga drinkar på eftermiddagen och en promenad i solen. Hem till mig för ett mysigt passionerat vaniljknull, ganska romantiskt, beståendes av doggy, missionären, ridande bland annat. Mycket oralsex, som alltid, inklusive en tresolars avsugning från henne. Avslut med en vit sats över hennes ansikte.

Överlag en fin tjej och ett härligt ligg, men inget märkvärdigt.

Träffade en annan tjej på kvällen som jag tog hem men som inte ville ligga. Inte den här gången, i alla fall. Nåja.

Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Läst igenom dina inlägg, du verkar ganska bevandrad.

Kan inte du skapa en tråd och beskriva hur man ska gå tillväga som man för att lösa tjejer genom appar på det här viset? Step by Step typ?

Hur ser din profil ut på Tinder?
Jag ser ganska bra ut själv, har inga problem med varken att skaffa tjejer eller attrahera någon på det viset men jag kan ändå ha svårt för hur just tinder gamet ska se ut. Jag har ingen aning om hur man ska skriva en tinder profil t.ex för om man googlar och hittar "bra" tinder profiler så är det skrivet lite som en "bög" skulle skriva tänker jag. Lite fånigt och tramsigt, inte alls den stereotypiska snickaren med stora biceps som tjejer flankas runt.

Som exempel på vad jag syftar på när jag menar att alla TIPS om hur en bra tinderbio ser ut skriker typ IT nörd med japansk kökskniv, pasta maskin och gillar kulturhistoria:

Well here’s the deal: I am a smart, intelligent, sweet guy who just finished his MBA, with a well-paying job but in a new city. So, if you swipe right and feel that the guy in the pic looks anything like a nice person, like and we will grab coffee Ready? Swipe!

Det är liksom inte Chad Thundercock som skriver en såndär bio...

Vad har du för approach när du pratar med tjejer generellt? Visar du dig intresserad genom att vara laid back (stoetisk man) eller är du aggressiv i raggningsprocessen (nyckfull) och smeker tjejer med massor uppmärksamhet och lovord?

Det finns ingen one-size-fits-all metod. Sanningen är att det finns olika tillvägagångssätt för att förföra, vissa som fungerar bättre på vissa typer av tjejer och vissa som fungerar bättre på andra. Det är viktigare att de olika elementen i ditt beteende stämmer överens med varandra och att du genuin.

"Chad" är en arketyp skapad av killar för killar och har mycket lite att göra med hur du ligger med tjejer i verkligheten. Det viktigaste är självsäkerhet, trygghet och en förmåga att relatera till tjejerna du vill ligga med. Du måste kunna ta dig in i och förstå deras värld, genom konversation, humor, att lyssna, osv. Fyll ett tomrum, kanske ett som de inte visste att de hade.
Citera
2022-06-29, 08:30
Medlem
saurkrauts avatar
23-åring som jobbar i butik, från en app. Snygg, mycket smal med bra former, halvtränad, med kort hår. Cool och mycket självständig på något sätt. Färgglad. Mogen för sin ålder. Letar pojkvän.

Vi träffas på kvällen. Hon är sexigt men elegant klädd med en tajt ljus klänning som framhäver hennes kropp, halvsmå bröst som limmar med hennes smala midja som mynnar ut i en rumpa av bra proportioner. Allt modemedvetet färgkoordinerat.

Jag slås av hennes framtoning, oväntat sofistikerad för en 23-åring. Hon har liksom en aura av någon som är äldre och mer erfaren, en trygghet som att hon vore tio år äldre. Anar att ligga med denna tjej antingen blir mycket lätt eller omöjligt.

Ett par drinkar. Vi pratar om allt möjligt, livet, om hur hon nyligen gjort slut med sitt ex. En trevlig konversation, men inget märkvärdigt.

Promenad leder hem till mig. Dans och musik. Beröring.

Dags att prova yogamanövern igen. Sist jag försökte med den, förra helgen, fungerade den inte. Antagligen första gången den inte fungerat.

Hon är på knäna i min säng, böjd framåt med hennes rygg avslappnad nedåt så att hennes rumpa pekar upp mot mig som är på knä direkt bakom henne. Jag masserar hennes rygg och rumpa, något hon bekvämt välkomnar.

Synen av hennes rumpa, framhävd maximalt genom hennes tajta klänning när hon är böjd framåt, får det att börja rycka i soldaten. Jag gnider mitt kön mot hennes rumpa genom de tunna lagren tyg, samtidigt som jag fortsätter massera henne.

Ödesmomentet. Obekymrat drar jag upp hennes klänning över rumpan och fortsätter massera henne, nu med direktkontakt med hennes svala hud. Ingen reaktion. Jag njuter av synen av hur hennes rumpa framhävs sexigt framför hennes smala midja.

Snart drar jag hennes trosor åt sidan lite smått och blottar hennes lilla tvåa. Jag kan inte stå emot. Jag börjar slicka hennes lilla hål, samtidigt som hon ryggar tillbaka något. Vad gör du?! Skrattar hon, innan hon med min hjälp återgår till att maximalt trycka upp sin rumpa mot mig. Jag för trosorna åt sidan ordentligt och går lös med min tunga på hennes fitta, något som möts av små lätta stön från hennes håll.

Jag doftar på och slickar hennes tvåa lite ytterligare, allt som krävs för att soldaten ska vakna till ordentligt. Hennes trosor åker ner till knäna och soldaten går in i hennes nu salivdränkta fitta. Oproblematiskt. Doggyt är en verklighet och ligget är i gång.

Hennes trosor åker av, snart följt av hennes klänning och BH. Det knullas i doggy och missionären, varvat av att jag ger henne oralt och pullar henne. Jag kysser och suger på hennes halvsmå smått utåtpekande bröst som annars studsar fram och tillbaka i takt med min penetration. Hon vill varken kyssas eller suga av mig.

Då det är varmt vid det här laget tar vi en dusch, innan vi återvänder till sängen och fortsätter knulla.
Mer doggy, mer missionären. Jag pullar henne mer intensivt, hon stönar och flämtar. Jag sprider ut hennes sälta från hennes fitta till hennes ben och mage med min hand så att de blir vått blanka, och fortsätter slicka henne. Porrigt. Jag för upp hennes underkropp så att hennes ben pekar uppåt och slickar hennes fitta och tvåa ovanifrån.

Då hon inte vill ta någon välsignelse (ateist?) stimulerar jag mig själv till klimax samtidigt som jag slickar hennes etta och tvåa bakifrån medans hon är positionerad i doggy.

Vi duschar ytterligare en gång, städar upp oss innan jag leder henne ut ur min lägenhet. Cool tjej, okej ligg.
Senast redigerad av saurkraut 2022-06-29 kl. 08:36.
Citera
2022-07-02, 08:20
Medlem
saurkrauts avatar
God morgon kära vänner. Senaste från fronten.

20-åring som jobbar med underhållning/som modell jag träffade på ute. Mycket söt, med stora vackra ögon, smal och helt okej kropp. Långt hår. Trevlig. Framstår som något alldaglig och mogen för sin ålder.

Springer på henne ute på kvällen och lyckas efter lite om och men få med henne på en drink.

Vi pratar om lite allt möjligt, bland annat om hennes jobb. Hon vill måla upp sig själv som någon slags B-kändis, men jag synar det genast då hon på sin höjd är en C-kändis, dvs ungefär gemene man dessa dagar.

Efter en drink och en promenad, en smula personkemi och beröring så försöker jag ta oss in på ett hotell. Det går inte. Hon skrattar bort det.

Vi går lite ytterligare och jag försöker ännu en sales pitch för min idé. Det är väl inget konstigt att chilla lite på ett hotellrum?

Tjugo minuter senare knullar jag henne på hotellsängen. Vilt, präglat av relativt hårdhänt doggy, missionären, ridande. Hon njuter och det är tydligt att hon hade suktat efter soldaten sedan det att jag började prata med henne. Hon suger av mig, medelmåttigt, två eller högst tre solar.

Hon facesittar mig, först vänd mot mig, sen vänd bort, och jag njuter av att slicka hennes våta fitta samtidigt som jag kan dofta på hennes tvåa.

Vi fortsätter och jag passar på att tungknulla hennes tvåa, som jag även fingrar. Dessvärre blir det inte mer anala äventyr än så. Jag tar ner henne på golvet bredvid sängen och lägger min välsignelse över henne, men då hon ryggar tillbaka faller den halvt på ansiktet och på hennes överkropp.

När vi duschar efteråt så lyckas ja få henne att kissa i min mun, mycket till min glädje. Lyckligt dricker jag, på knäna med henne ståendes, upp hennes varma kiss som porlar in i min mun. Salt. Inte druckit ordentligt med vatten, kanske? Därefter kissar jag lite på hennes kropp, men lyckas inte övertala henne till att jag ska få kissa henne i munnen. Nåja.

Du är så pervers.

Vi pratar om att ses igen innan vi ger oss av. Efter att vi tagit farväl kikar jag genast på hennes Instagram och inser då att hon kanske är lite känd ändå, trots allt. Sparar ner några av de många fina professionella fotona på henne.

Helt klart fin tjej och mycket behagligt ligg. Blir tjej 50 för året.

Följande kväll lyckas jag ta hem en 26-årig (?) dansös till min lägenhet, men lyckas inte ligga. För mycket hjärnspöken och osäkerhet från hennes sida, misstänker jag.

Nästa kväll. En 24-åring jag pratat med ute tidigare i veckan, från utanför stan. Jobbar inom vården eller något liknande. Otroligt vacker, med en smal kropp med bra former. Långt hår. Jordnära, trevlig och med en magisk feminin aura.

Vi träffas på kvällen nära mig för några somriga drinkar. Som jag anat när vi träffades tidigare i veckan är hon redan ganska såld på mig, något som reflekteras i hur öppen hon är med beröring direkt från början.

Konversation, promenad. Vi pratar om livet, det vanliga. Mer kroppsberöring. Jag gissar hennes skostorlek, hennes längd, vikt (bär henne givetvis i mina armar), allt i princip rätt på första försöket.

Hon är uppenbart kär i mig vid det här laget.

Hem till mig för lite vitt. Varsitt vodkashot får inleda festen, följt av musik och dans. Vi hinner knappt smaka på det chilenska vinet innan vi kysser varandra.

Hon står på min säng och jag börjar klä av henne. Snart är hon helnaken, hennes smala, sexiga kropp med rätt proportioner blottad framför mig. Jag slickar hennes mage och bröst och intar den svaga sältan av det tunna lagret doftlösa svett som täcker hennes kropp, varefter jag suger på hennes halvsmå bröst som limmar med hennes smala kropp. I nästa stund hissar jag ut soldaten, som hon böjer sig ner för att suga efter att hon positivt kommenterat dens storlek. Jag vänder på henne, kysser hennes rumpa och börjar därefter slicka hennes sen länge genomvåta fitta.

Snart är vi båda på sängen och redo för att knulla. Efter att jag slickat henne bakifrån och intagit den ljuvliga (fantastiska!) doften av hennes tvåa äntrar jag henne bestämt i doggy, något som besvaras med ett högt stön. Hela soldaten går inte in, och jag försäkrar mig om att det inte gör för ont när jag slår mot hennes cervix.

Det börjar lungt, men blir mer och mer friskt och passionerat. Doggy, missionären, för det mesta. Lite ridande och något munknull här och där. Pullande. Det är tungt och passionerat, med en romantisk aura.

Det blir ett långt ligg av den bra sorten. Vi vilar och fortsätter. Dricker mer vin, pratar. Knullar ytterligare. Det tänder till och vi knullar på golvet. Passionerat, ohämmat, fantastiskt.

Efter att först behåll tvåan orörd främst för att bibehålla den härliga doften kan jag snart inte längre hålla mig borta. Ett oralt anfall, följt av fingrar, ni känner till repertoaren. Hennes mjuka kropp gör tvåan lättbearbetad. Inga invändningar från hennes sida.

Hennes anala oskuld är tagen. Det fortsätter passionerat och romantiskt, då jag knullar henne analt både i doggy och missionären. Akrobatiska inslag. Porrigt. Höjdpunkten blir när vi båda sitter upp, min soldat i hennes tvåa bakifrån, och passionerat kysser varandra samtidigt som min soldat går in och ut ur hennes varma hål. Jag sticker in några fingrar i hennes mun och för sedan ner dem för att stimulera hennes klitoris, samtidigt som jag knullar henne. Otroligt sex. Kan det bli bättre?

Men allt har ett slut. Hon får ta sig ner på golvet samtidigt som jag sätter mig på sängkanten och stimulerar mig till ett klimax, samtidigt som jag fingrar hennes tvåa med två fingrar. Hon slickar mig i ansiktet, vi växlar en kyss innan jag ställer mig upp och låter min vita välsignelse lägga sig som ett snölandskap över hennes vackra ansikte.

Efter att vi duschat och städat upp oss ger vi oss snart av, båda mycket entusiastiska om att ses igen. Det är nästan midnatt när vi tar farväl i natten.

Otrolig tjej, otroligt ligg. Ett av årets absoluta höjdpunkter. 51:e tjejen för året.
Citera
2022-07-02, 11:53
Medlem
" Jobbar inom vården eller något liknande."

Frågor???
Citera
2022-07-02, 13:39
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Ja, efter fadäsen med midsommarragget som ockuperade min lägenhet i flera dagar och var slapp som en syltburk var det i går äntligen dags att jaga fitta igen.

Första ligget var mest en tömning och ett sätt att lätta på uppdämt tryck. Ringde sonika min närmast boende KK och förklarade läget. Hon var här på 30 minuter och härifrån fem minuter senare.

Andra ligget var av den sorten jag föredrar mest. Att nytillfredsställd gå ut och jaga utan att känna press och stress. Det blev ett par drinkar och samtal, några arga snubbar och ett tillbud med en transperson innan jag till slut fick med mig en läcker adopterad indiska hem. Vi tillbringade faktiskt natten ihop och körde två gånger, en i går natt och en i morse, och hon tog morgontåget härifrån.

Det blev sammanlagt tre penentrationer (kör vaginalt, ej analt), två avsugningar, två creampies och ett munsprut. Indiskan kom tre gånger och min KK en gång, jag alltså tre. Så med facit i hand en helt okej fredag. I dag ska jag ut redan vid 16 och börja jaga, så rutinen säger mig att det blir minst två, troligen tre skjut även i dag.
Citera
2022-07-02, 21:57
Medlem
runefjuns avatar
Alldeles nyss med ett ex som jag trodde det var kört med. Efter lite sextande där han beordrade mig att göra olika saker, typ värma upp och töja ut mitt bakre hål, onanera men inte få orgasm samt endast svara honom med bilder så kom han äntligen hit. Första han gjorde var att gå fram och kyssa mig passionerat, när jag började slita i hans kläder tryckte han ner mig på rygg i sängen och lyfte upp mina ben. Fan vad jag har längtat efter den där tungan alltså. Slickade mig dock bara några sekunder, sen lämnade han mig där flämtande på sängen och gick och spolade av sig i duschen (varm dag). Jag la mig och kollade ett porrklipp på tjejer som blir slickade till orgasm.

När han kom tillbaka till mig började vi kyssas igen, ganska snart tog han av sina kalsonger och jag nästan kastade mig över hans fina, hårda kuk - längtat som fan även efter den. Började slicka och suga på bollarna, vilket jag vet att han älskar, men avbröt och gränslade hans ansikte så att han kom åt att slicka medan jag fortsatte suga.

När vi hållit på ett tag la jag mig på rygg, han lyfte upp mina ben och la kuken mot min fitta. Jag rollspelade att jag inte ville, men han tryckte bara in den och tog tag om mina handleder medan han började knulla mig, vilket jag blir så jävla kåt av. Efter ett tag drog han ut kuken ur fittan samt diamantpluggen ur stjärten och dök ner och slickade mig där bak. Sen var det dags för knull även i det hålet. Var tvungen att hålla emot mot hans lår för att han skulle ta det lite försiktigt, men snart var vi igång ordentligt och det började bli riktigt skönt, och var så jävla sexigt. Bad honom att filma, vilket han gjorde medan han fortsatte låta den glida in och ut ur mig tills han sprutade långt där inne med några höga stön. Älskar när killar låter i sängen.

Efter att jag varit på toa och fräschat upp mig tänkte han göra detsamma, men jag frågade om det inte var mitt jobb och gick ner på knä och utövade min första ATM Hade rengjort mig noga innan så tänkte att det inte skulle vara så farligt, och det var det inte. Kände mig bara porrig och kåt.

Sen tog han hand om min fitta länge med sin sköna mun och tunga tills vi båda var nöjda och åkte och köpte glass
Citera
2022-07-03, 07:58
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurovision4ever
" Jobbar inom vården eller något liknande."

Frågor???

Oskulden vet förstås att risken för att göra bort sig ökar ju mer konkret han är i "tjejernas" yrken. Därför är det säkrare med "jobbar inom vården eller något" än "19-årig läkare med långt hår".

-

Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Hon får ta sig ner på golvet samtidigt som jag sätter mig på sängkanten och stimulerar mig till ett klimax, samtidigt som jag fingrar hennes tvåa med två fingrar. Hon slickar mig i ansiktet, vi växlar en kyss innan jag ställer mig upp

Haha! Hur tänker du dig egentligen att det skulle fungera rent fysiskt att någon sitter på en säng och onanerar och samtidigt ha fingrarna i någons rumpa som sitter på golvet, dessutom samtidigt som "tjejen" slickar sängsittaren i ansiktet??
Citera
2022-07-03, 09:38
Medlem
XtraXs avatar
Steget från att dricka kiss till att leka med bajs är inte långt, hoppas verkligen vi får ta del av nåt sånt framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in