Citat:
Ursprungligen postat av
Swedlite95
Jag är inte religiös och ingen i min familj är religiös heller. Jag har fan den absolut värsta basen för att kunna få något förhållande alls med tjejer här. Vart fan ska man ens ta sig vart om man är kort och inte ser etniskt svensk ut, för att kunna få en chans? Min peak var när jag var typ 15, eftersom att jag var den ända invandraren på min skola, samt att ingen hade hunnit växt ikapp mig, så var även en okej längd för åldern.
Sedan dess så har det varit absolut skit. Jag har nu under min 20 års ålder, exklusivt dejtat singelmammor eller kvinnor som är i 35-45 års åldern. Samt haft sex med transkvinnor när jag varit extremt desperat. Jag hatar hur absolut allt som jag har gjort för att kunna ändra på mig själv, i princip inte har fixat något. Jag började gå till gymmet, vilket jag än gör idag. Jag har fått en mycket bättre kropp, men fortfarande inget nytt intresse. Även nu när jag påbörjar YH, om jag får ett jobb i slutändan så gör det ingen skillnad. Faktorer som jag inte kan ändra är anledningen för sitsen som jag är fast i. Jag har ändrat absolut allting. Fokuserar på utbildning för bättre jobb, gym för bättre kropp och gav upp spel och sånt totalt, har inte spelat på över 1 år nu.
Min fritid ser i princip ut såhär vid det här fallet: Jag jobbar halvtid. Jag studerar. Jag voluntärarbetar ett antal timmar i månaden med hundar. Jag älskar att laga mat och baka. Jag läser även. Sedan så är resten av tiden spenderat på vänner / serier / shopping. Folk ger hela tiden tips på vad man kan göra för att förbättra sin situation när det kommer till tjejer. Men vad mer kan jag göra nu? Jag funderar starkt på att bara dra härifrån när jag är färdig.
Jag tror inte religion gör till eller från om jag ska vara ärlig...
Jag har varit i samma
"desperation" och vill bara säga att det är ingen skam att köra
trap när man inte kan få
wap.
Men...för den saken skull, eller knull, så låter det som att du behandlar brudar som 2:tier och det känner kvinnofolket av extremt bra. Det låter även lite tryhard med volontärsarbete och bakning men det är ju inget dåligt att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
ebeneezer22
Vad är det med dig...?!
Skärp till och va inte en soyapojk...get a grip😊
Fan att han kapitulerat ifrån tråden också!
Hur skärper han till sig då? Vad är vägen ut ur hans soja marinerade tillvaro! hur människa! hur!