2022-07-02, 23:55
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenskotern
Ångrar så in i helvete att jag tog det här piss vaccinet, mitt imunförsvar är totalt förstört och jag har varit sjuk mycket oftare sedan jag tog det här giftet.

Någon som håller med?

Hur skulle ett vaccin kunna "förstöra" ditt immunförsvar?
Det tror jag inte. Däremot löper du en risk att drabbas av blodproppar när du vaccinerar dig. Viktigt att komma ihåg är dock att du löper ännu högre risk att drabbas av blodproppar om du blir infekterad av Covid19. Vill du minimera din risk återstår alltså att se till att aldrig utsätta dig för viruset, vilket i praktiken innebär isolering. Så jävla illa är det. Det börjar klarna varför de vidtar så stränga åtgärder, som att stänga ned hela städer när ett fåtal smittofall dyker upp i Kina. De fattade för länge sen vad det här är för slags virus, samtidigt som västvärlden beter sig som fårskallar på väg till slakt. Tragiskt är vad det är.
Citera
2022-07-03, 00:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Hur skulle ett vaccin kunna "förstöra" ditt immunförsvar?
Det tror jag inte. Däremot löper du en risk att drabbas av blodproppar när du vaccinerar dig. Viktigt att komma ihåg är dock att du löper ännu högre risk att drabbas av blodproppar om du blir infekterad av Covid19. Vill du minimera din risk återstår alltså att se till att aldrig utsätta dig för viruset, vilket i praktiken innebär isolering. Så jävla illa är det. Det börjar klarna varför de vidtar så stränga åtgärder, som att stänga ned hela städer när ett fåtal smittofall dyker upp i Kina. De fattade för länge sen vad det här är för slags virus, samtidigt som västvärlden beter sig som fårskallar på väg till slakt. Tragiskt är vad det är.

Jaha? Och vad i helvete ska jag göra med den informationen? Vill du bara skrämmas? Gjort är gjort och jag ska inte ta något mer jävla låtsasskydd
Citera
2022-07-03, 00:13
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Jaha? Och vad i helvete ska jag göra med den informationen? Vill du bara skrämmas? Gjort är gjort och jag ska inte ta något mer jävla låtsasskydd

Ditt val. Väljer du den stigen råder jag dig kraftigt att undvika viruset.
Citera
2022-07-03, 00:16
Avslutad
Citat:
Ditt val. Väljer du den stigen råder jag dig kraftigt att undvika viruset.

omöjligt att tolka det du säger. Jag säger ju redan att jag tagit en spruta? Och hur ska jag kunna undvika viruset menar du?
Citera
2022-07-03, 00:20
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
omöjligt att tolka det du säger. Jag säger ju redan att jag tagit en spruta? Och hur ska jag kunna undvika viruset menar du?

Var det länge sedan du tog din spruta ger den nog dessvärre inget skydd nu. Hur du kan undvika viruset? Tja, du kan leva isolerat. Träffa inga människor. Handla allt på nätet. Då kan du ducka viruset.
Citera
2022-07-03, 03:00
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Dr. Toby Rogers: The FDA Wants To Eliminate ‘Clinical Trials’ For Pharmaceuticals Companies
https://rumble.com/v19mpoi-dr.-toby-rogers-the-fda-wants-to-eliminate-clinical-trials-for-pharmaceutic.html

Tydligen ska det 28/6 röstas om att framledes ska det inte behövas kliniska studier av framtida varianter av covidvaccinet.

Det har antagligen varit för "jobbigt" med begäran av nöd godkännande dokumenten från FDA och den efterföljande/fortlöpande granskningen av dessa.

Släppet av de tidigare dokumenten är ännu inte klart utan fortgår månadsvis, dvs. ingen vet ännu vad mer som kan dyka upp i det som ännu inte släppts.
Beslutet att inte behöva testa framtid varianter av de existerande covidvaccinen innan de går ut för distribution sparkade tyvärr tydligen igenom 2022-06-28, dessa hamnar i sinom tid i svenskarnas armar. Blir nog "bra" och "enklare" att driva krav för eventuella framtida vaccinrelaterade skador........

OBS, om godkännandet,
Finns övrigt innehåll i videon som många inte håller med om, sätter den i en spoiler.
Citera
2022-07-03, 12:59
Avslutad
Citat:
Var det länge sedan du tog din spruta ger den nog dessvärre inget skydd nu. Hur du kan undvika viruset? Tja, du kan leva isolerat. Träffa inga människor. Handla allt på nätet. Då kan du ducka viruset.

Drygt ett år sedan, lite mer.
Citera
2022-07-03, 13:36
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ångrar så in i helvete att jag tog det här piss vaccinet, mitt imunförsvar är totalt förstört och jag har varit sjuk mycket oftare sedan jag tog det här giftet.

Någon som håller med?

Är du i riskzonen ens ? om inte så var det dumt att ta det ja, man ska boosta kroppens immunsystem genom att äta bra och röra på sig istället. Du får väl hoppas att det blir bättre med tiden.

Det visar ju bara vilket skit dessa vaccin är där friska människors hälsa gått åt skogen efter dom tagit vaccinet och nu i höst blir det väl ytterligare doser dom vill skrämma folk att ta.
Citera
2022-07-03, 14:45
Medlem
JedanProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Är du i riskzonen ens ? om inte så var det dumt att ta det ja, man ska boosta kroppens immunsystem genom att äta bra och röra på sig istället. Du får väl hoppas att det blir bättre med tiden.

Det visar ju bara vilket skit dessa vaccin är där friska människors hälsa gått åt skogen efter dom tagit vaccinet och nu i höst blir det väl ytterligare doser dom vill skrämma folk att ta.
Vad är du för mes som inte klarar av att ta några sprutor som inte ens bestar av ett levande/forsvagat virus? Vekling.

Jag har tagit en AstraZeneca och två Pfizer och har aldrig mått bättre. Jag är rätt säker på att jag aldrig har haft covid, så vaccinen verkar ha fungerat för mig i alla fall.

Du är säkert en jöns som sjukskriver sig ett stup i kvarten. Klart att en sån person minsann "känner" en massa biverkningar. Det finns en medicinsk term för er: hypokondri
Citera
2022-07-03, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JedanProblem
Vad är du för mes som inte klarar av att ta några sprutor som inte ens bestar av ett levande/forsvagat virus? Vekling.

Jag har tagit en AstraZeneca och två Pfizer och har aldrig mått bättre. Jag är rätt säker på att jag aldrig har haft covid, så vaccinen verkar ha fungerat för mig i alla fall.

Du är säkert en jöns som sjukskriver sig ett stup i kvarten. Klart att en sån person minsann "känner" en massa biverkningar. Det finns en medicinsk term för er: hypokondri

Vad är du för en mes som inte klarar av en förkylning.. som är så rädd att du sprutar i vad som helst i din kropp om och om igen för att du tror det hjälper…finns många som inte har haft covid och många kommer ALDRIG heller få covid… jag märkte inte ens att jag hade covid utan tog ett antikroppstest när jag hade tillfrisknat från en mycket ynklig förkylning och det visade sig att det var Corona.. min man som är äldre hade ännu mindre symptom..

Vi är lite tuffare än dig 😘 måste vara jobbigt att gå runt och vara rädd jämt.. att trycka i sig en massa piller och sprutor och inbilla sig att man kan bli/är sjuk..det kallas hypokondri… sök hjälp för fan!!
Citera
2022-07-03, 15:57
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Drygt ett år sedan, lite mer.

Då kan du garanterat beteckna dig som ovaccinerad numera.
Citera
2022-07-03, 16:14
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan
Sluta hitta på och skrämmas!

Jag hittar inte på det minsta.

(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)

Där har du en rätt gedigen länklista.

https://www.forskning.se/2022/04/07/risken-for-blodpropp-kvarstar-lange-efter-covid-19/

Det är bara fåntrattar som kallar det här för en "förkylning" eller en "snuva". Det visar att man inte fattat någonting. Dessutom är det jävligt lätt att sitta och vara tuff bakom en datorskärm.

Jag vet flera som drabbats hårt och nej, de har inte varit överviktiga, rökare eller somalier. Jag har sagt hela tiden att det finns en anledning till att länder som Kina slår ned hårt mot smittspridningen.
De som är "tuffa" nu är väl ungefär samma klientel andades in asbest på 70-talet eller rökte cigg utan filter, trots att man visste att det var farligt. Har man väl åkt på sjukdomen är det inte lika kul längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in