Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Gäsp. Du och dina fjantar kan ju läsa dessa
(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
Så är Covid ofarligt? Eller hur ser du på risken för blodproppar, veckor och månader efter genomgången covid-infektion? Du tar ju uppenbarligen inte in någonting. Du fattar fortfarande inte varför världen stängde ned när viruset började spridas under våren 2020. Sopa är precis vad du är. Totalt jävla järndöd och otroligt korkad och okunnig. Total ignorans för människoliv och allmän folkhälsa. Du är så jävla uppe på läktaren, din lilla äckliga loserbög.
Nu verkar du återigen citerat och rikta dig till fel användare, jag är inte
alicia66. Förstår att det är lite rörigt i din ärthjärna, men nu blev det tokigt igen (jag gav dig en chans att rätta till ditt misstag) ! hur svårt ska det vara att läsa igenom dyngan du producerar?

Du beter dig som en 7-åring med diagnoser.
Hursomhelst, för att å
alicia66 vägnar svara på din korkade kommentar och dina lögnaktiga anklagelser mot hen:
Det är du och dina hysteriska, hypokondriska och skelögda kompisar i klubben för smällfeta med IQ<BMI som har "total ignorans för människoliv". För att stilla era hjärnspöken har Ni egoister föreslagit samhälls och kapitalförstörande restriktioner som uppenbart skadar mer än de gör nytta. Vissa personer, inkl psykfallet imbilden, föreslog tom. omfattade stängning av grundskola/förskola till en enorm kostnad och på bekostnad av våra barns framtid för att ev rädda några gamlingar från att öppna pärleporten något för tidigt med c19 i kroppen.
Jag har förståelse för att världen inledningsvis fick panik, agerade i affekt och tog korkade beslut om ex. hårda omfattande restriktioner, men om man än idag, med facit i hand tycker att Sverige borde genomfört denna typ av restriktioner så är man inte frisk i knoppen. Det gäller ex dig. Så ta nu lite pengar från din sprutbudgeten och boka besök hos hjärnskrynklaren så blir det nog bättre för dig .