2022-06-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Nja, alltså jag var nog lite otydlig, my bad, för jag TROR han drar in betydligt mer än en genomsnittlig lön.
Youtubekanalen är ändå från år 2006 så var efterblivet av mig att använda snitt visningar per dag som referens utan borde hänvisat till visningar per video, för där är det en hel del ändå, plus 100k typ per video måste bara det dra genomsnittlig lön.
Sedan har han musiken på både spotify och itunes som jag vill TRO drar in en genomsnittlig lön den också.
Så det går nog ingen nöd på mannen ifråga men absolut kan det bli rush igen om missbruket håller i sig för jag vill nog påstå att missbruket kommer demolera hela youtubekanalen.
Han har ändå en del videos uppe på kanalen från den tid då han pundade som mest och det är ingen content att hänga i granen för gemene man, dock gillar jag den personligen rejält, galet ofiltrerat och fascinerande.

Han nämnde i en intervju att han drar in ca 300k per månad sen med hans livsstil lär det inte finnas mycket kvar.
Citera
2022-07-01, 10:46
Medlem
Alva uppdaterade ganska flitigt sist när han/dem körde! Nu har det väl varit totalt tyst ett bra tag..!?
Får hoppas på det bästa att de är omhändertagna inom lagen i Turkiet!
Citera
2022-07-01, 14:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Alva uppdaterade ganska flitigt sist när han/dem körde! Nu har det väl varit totalt tyst ett bra tag..!?
Får hoppas på det bästa att de är omhändertagna inom lagen i Turkiet!

Vilken mardröm om de åkt dit därnere! Känns som något sådant hänt ja, ovanligt tyst.
Inte så smart direkt att berätta öppet att det knarkas och vilket hotell de är på osv. Många som kan tipsa turkiska polisen...

Alva snälla vakna. Många tjejer som gått i dina skor innan. Som också trodde de hade koll.. Åk hem och ta tag i DITT liv.
Citera
2022-07-01, 16:26
Medlem
Facebacks avatar
Alex fick kraftiga smärtor eftersom han tatuera sig så mycket under en så kort tid så han var tvungen att självmedicinera för att kunna stå ut.

Nu har han svårt att sluta igen, men Alva är vid hans sida och stöttar. <3
Citera
2022-07-01, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Alex fick kraftiga smärtor eftersom han tatuera sig så mycket under en så kort tid så han var tvungen att självmedicinera för att kunna stå ut.

Källa stämmer det?
Citera
2022-07-01, 19:35
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback

Bara en idiot gör så stora ytor på så kort tid. Säkert för att kunna punda med gott samvete. "Buhu det gör såå ont Alva! Jag vill ju bara vara en riktig askar wallah!"
"Ååå stackars min gangsterälskling, klart du ska få knarka nu! Jag sprinklar snickerskakan med crack!!!" Och mitt i mumsandet så sparkar Turkiska insatsstyrkan in hotelldörren.

Nåt sånt.
Citera
2022-07-01, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Vilken mardröm om de åkt dit därnere! Känns som något sådant hänt ja, ovanligt tyst.
Inte så smart direkt att berätta öppet att det knarkas och vilket hotell de är på osv. Många som kan tipsa turkiska polisen...

Alva snälla vakna. Många tjejer som gått i dina skor innan. Som också trodde de hade koll.. Åk hem och ta tag i DITT liv.

Minst två års fängelse för bara innehav av vad jag kunnat fatta av turkisk narkotikalag, dock så har turister en vis chans till endast böter vad jag läst och säkert ännu bättre odds på sin sida som dom muslimer dom är.

Men seriöst, hur ofta drog dom storys på instagram tidigare?
Och varje story ligger väl uppe i 24H?
Citera
2022-07-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Han har verkställt hela straffet, två tredjedelar rabatten får man enbart om straffet är på minst 6 månaders fängelse. Ceesay fick väl ca 2-3 månader då gäller inte den rabatten

Det där stämmer inte du får 2/3 även på 2 mån. Sitt inte och skriv om saker du inte har en aning om tack
Citera
2022-07-02, 02:14
Medlem
FyrTjugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schleif.ISLIFE
Det där stämmer inte du får 2/3 även på 2 mån. Sitt inte och skriv om saker du inte har en aning om tack

Jag blev nyligen dömd till 5 månader, har inte ställt än mig än. Tack så mycket för ditt svar den andra jävla kommentaren gav mig panik 😂😂😂
Citera
2022-07-02, 07:55
Medlem
Citat:
Minst två års fängelse för bara innehav av vad jag kunnat fatta av turkisk narkotikalag, dock så har turister en vis chans till endast böter vad jag läst och säkert ännu bättre odds på sin sida som dom muslimer dom är.

Men seriöst, hur ofta drog dom storys på instagram tidigare?
Och varje story ligger väl uppe i 24H?
En story ligger 24 timmar, och dom la upp dagligen, ofta flera om dagen. Men sen dom la upp sista storyn när han gadda sig har det varit dött. Eller dagen efter tatueringen har jag för mig att någon av dom la upp nån skit story. För fem dagar sen la Alva upp på sin feed att det kommer en ny vlogg imorgon, så skulle kommit en vlogg för 4 dagar sen.

Edit: hon la även upp en sunkig selfie på sig själv för 5dagar sen.
Citera
2022-07-02, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
En story ligger 24 timmar, och dom la upp dagligen, ofta flera om dagen. Men sen dom la upp sista storyn när han gadda sig har det varit dött. Eller dagen efter tatueringen har jag för mig att någon av dom la upp nån skit story. För fem dagar sen la Alva upp på sin feed att det kommer en ny vlogg imorgon, så skulle kommit en vlogg för 4 dagar sen.

Edit: hon la även upp en sunkig selfie på sig själv för 5dagar sen.

Mystiken tätnar alltså åter en gång! Dessa två kan nog vara ett par PR-genier fast ovetandes om att så är fallet!
Citera
2022-07-02, 11:30
Medlem
Citat:
Mystiken tätnar alltså åter en gång! Dessa två kan nog vara ett par PR-genier fast ovetandes om att så är fallet!
Håller med dig faktiskt, folk verkar vilja följa vad som händer, oavsett om det är fans eller hatare så kollar dom garanterat på dom😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in